29032024

Back Eşti aici:Home Articole

#mediciionline și transformarea modelului de business din industria farmaceutică spre iRep

Ruxandra Vasilescu 3În  domeniul medical, ca și în viață, de altfel, revoluția nu comportă sensul de evoluție, de inovație, ci de răscoală, de răsvrătire, de revoltă. Rețeta electronică, cardul de sănătate sunt doar câteva revoluții digitale recente pe care le-a dus românul, fie el medic, fie el pacient, ca să se alinieze la best practice-urile globale și la efectele multiple ale acestei interacțiuni digitale. Pentru o medicină 2.0, care să inspire inovație și să expire sănătate, prin calitatea vieții pacientului, provocarea este: cum putem să aliniem profesioniștii în sănătate la trendul digital? Care sunt stimulii care le pot declanșa al 6-lea simț în materie de tehnologie?

Citeste mai mult...

Zece proiecte comunitare au câștigat câte un grant de 10.000 de euro în Programul de Granturi Raiffeisen Comunități 2015

Timisoara proiect castigator

Caştigătorii Programului de Granturi Raiffeisen Comunităţi 2015 sunt un spital, o instituţie de învăţătmânt si opt ONG-uri situate in Timișoara, Sibiu, Onești, Galați și București. Proiectele vizează domeniile: servicii sociale şi de sănătate (7) şi  ecologie urbane (3).

Citeste mai mult...

Raluca Costache, Superbrands: Când brandurile oferă transparență, consumatorii le răsplătesc cu implicare și susținere

Raluca CostacheConform studiului Superbrands, românii cred în brandurile care le oferă calitate, siguranță, autenticitate, sinceritate, respect, integritate, provocări inteligente și experiențe inovatoare. Acestea sunt câteva dintre cele douăsprezece atribute care definesc un Superbrand în România. De-a lungul celor șapte ediții ale programului, atributele unui Superbrand s-au menținut în mare parte – unele au pierdut din atenția maximă, precum moștenirea istorică, dar au fost înlocuite cu alte elemente precum capacitatea brandului de a inova, de a oferi experiențe, de a interacționa autentic și sincer cu consumatorii lui. Raluca Costache, Superbrands Programme Coordinator in Romania, ne oferă detalii despre atributele unui superbrand în România.

Citeste mai mult...

Raiffeisen Bank - editia a cincea a Programului de Granturi Raiffeisen Comunitati

Raiffeisen Bank lanseaza a cincea editie a Programului de Granturi Raiffeisen Comunitati, un program de finantare a proiectelor locale de dimensiuni mici si medii in comunitatile in care banca isi desfasoara activitatea, cu un buget total de 100.000 euro. Concursul online de proiecte de responsabilitate sociala este primul de acest gen sustinut de o banca din Romania. In decizia de finantare, voturile publicului vor conta in proportie de 50%.

Citeste mai mult...

Raiffeisen Bank a publicat Raportul de Responsabilitate Corporativa

Raiffeisen Bank a publicat Raportul de Responsabilitate Corporativa 2014 si l-a lansat in cadrul conferintei “Un impuls European pentru un mediu de afaceri curat: transpunerea Directivei privind raportarea non-financiara”. Raiffeisen Bank si Centrul Roman de Politici Europene(CRPE ) sustin impreuna transpunerea cat mai rapida a Directivei privind raportarea non-financiara (2014/95/UE), militand pentru transparenta si integritate in mediul de afaceri romanesc.

Citeste mai mult...

Creativ? Definitiv. Laudativ... imperativ!

Cristina Petcu

Și totuși, cine a întors mâna la spate adjectivului ăsta atât de încărcat de începuturi și l-a băgat în țarc de substantiv? Se prea poate că noi, industria de comunicare, ridicată pe umeri de accounți, îndrumată pe trasee de planneri și alimentată de sclipiri de creativi. Creativi... Dar hai să coborâm puțin cu picioarele la linia de start și să ne măsurăm, doar pentr-un moment, volumul avântului.

Citeste mai mult...

OMV Petrom oferă finanțări de peste 350.000 euro și consultanță pentru crearea de afaceri sociale

Mona Nicolici 3 dintre castigatorii editiei

OMV Petrom lansează cea de-a doua ediție Fabricat în Tara lui Andrei- competiția de afaceri sociale în care românii, cu sau fără experiență de business, își pot transforma în realitate ideile sau planurile de afaceri ce răspund unei probleme sociale dintr-o comunitate. Antreprenorii, ONG-urile, PFA-urile, SRL-urile sau întreprinderile individuale interesate se pot înscrie în perioada 27 mai – 2 iulie pe site-ul www.taraluiandrei.ro.

Citeste mai mult...

ONG-urile cresc prin oameni. La fel și fondurile lor. O lecție de fundraising cu Cristiana Ionescu

Cristiana Ionescu 2De la vis la plan de acțiune drumul ONG-iștilor este plin de capcane. Lipsa de experiență, un număr mic de voluntari sau dificultatea  de a accesa fonduri sunt doar câteva dintre problemele curente pe care ei le întâmpină. Cristiana Ionescu, fundriser cu o experiență de peste 15 ani în mediul non-guvernamental, vorbește pentru PR Romania despre PR-istul nevoit să devină și friendriser și despre ce atuuri poate scoate acesta din mânecă.

Citeste mai mult...

Industria de PR prin lentilele evaluării. O întâlnire de neratat cu Katie Paine, Queen of Measurement – Bucureşti, 25 mai

Katie Paine 2

Katie Delahaye Paine, supranumită Queen of Measurement, conferenţiază în România pe 25 mai 2015, fiind invitata specială a conferinței Impactul PR-ului în business: investiție sau cheltuială?, organizată de GMP PR.

Citeste mai mult...

'Lucrurile bune nu se întâmplă peste noapte'- un mit spulberat!

Madalina Turza

Voluntariat pentru voluntariat este rețeta de succes a evenimentului Colab24, care a avut loc în acest weekend. Copywriteri, specialiști social media, PR-iști, designeri, developers și specialiști foto-video, cu toții au lucrat timp de 24 de ore, pro bono, la construirea unei noi imagini a Centrului European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilități. Ideea acestui maraton de PR și comunicare a venit, după cum povestește chiar fondatorul ONG-ului eLiberare Design, Ryan Crozier, din piedicile pe care oamenii și le pun singuri, crezând că lucrurile bune nu se pot face de la o zi la alta.

Citeste mai mult...

Ana-Maria Onisei, OMA Vision: Umanitatea e întotdeauna cea care ne apropie

Ana Maria OniseiPR-istul de evenimente culturale înțelege, mai bine ca oricine, limita extrem de fluidă între artă și rigurozitate. Ana-Maria Onisei, consultant în comunicare la OMA Vision, ne povestește despre dilemele și capcanele acestei meserii, dar mai presus de toate, demontează mituri și ne provoacă la o altfel de înțelegere: relațiile publice culturale ca business. Domeniul se profesionalizează, fără să-și piardă din poezie.

Citeste mai mult...

Ce culoare are PR-ul? Un interviu cu pictorul Liviu Mihai

Liviu Mihai 2Azi desenăm un portret. O să-l pictăm prin cuvinte şi întrebările o să-i fie conturul. Dar pe al cui să-l facem? Dacă alegem chiar un artist plastic? Voi la cine vă gandiţi? PR Romania a ales la un personaj discret, dar plin de însemnătate prin ceea ce creează. Se numeşte Liviu Mihai, iar lumea în care el există este înconjurată de pensule, culori, şevalete şi acuarele. Ceea ce ne-a atras atenţia asupra lui este că nu rămâne prins printre tablouri şi nu lasă doar creaţiile să comunice pentru el. El încearcă să aducă inovaţia în meseria lui, să se adapteze noilor tendinţe şi să ţină cont de noile instrumente de promovare. Aflăm de la el ce rol are online-ul pentru un artist plastic sau dacă există o legătură între culori şi mesajele pe care vrea sa le transmită prin lucrările sale.

Citeste mai mult...

Incursiune în Muzeul Relațiilor Publice din New York

Raluca Mihalachioiu NYC

Se spune că oamenii care nu-și cunosc istoria, riscă să o repete. E posibil să fi găsit singurul univers în care repetarea trecutului să fie de bun augur: fascinanta noastră lume a PR-ului. Spun asta pentru că aplecarea către începuturile meseriei noastre, către campaniile “primordiale”, către personalitățile care au scris istorie poate să constituie o sursă de inspirație chiar și pentru lumea comunicatorilor de astăzi.

Citeste mai mult...

Cu Mihnea Ghilduş pe tărâmurile designului de produs. Despre puterea PR-ului în design

Mihnea Ghildus 2Un designer, trei cuvinte: inovaţie, curaj şi valoare socială. Mihnea Ghilduş, ‘gospodarul creativ’, aşa cum îi place să se prezinte, ne spune printre rânduri că tot ce îţi imaginezi poate fi transpus în realitate şi că designul este un stil de viaţă, nu doar o meserie. Interviul te face să depăşeşti graniţele realităţii şi să păşeşti în universul lui. Împreună vom afla cum comunică prin lucrările sale şi cum lumea lui prinde contur cu ajutorul instrumentelor de PR.

Citeste mai mult...

How can PR professionals wind up with an entire brain. In dialogue with David Rockland, Chairman AMEC (2)

rocklanddavidMost PR professionals recognize today the importance of measurement standards. Nevertheless, the practice looks a bit different. There is a quite big gap between good intention and action in this field, a good reason to interview one of the most remarkable leaders in this field – David Rockland, Ph.D., Partner and Managing Director, Ketchum Global Research & Analytics; CEO, Ketchum Change and Chairman, AMEC (Association for Measurement and Evaluation of Communications).

Citeste mai mult...

Film, comunicare şi voluntariat. În dialog cu Alexandra Burdulea, PR Manager Volunteers Fest

alexandra_burduleaCa om de comunicare în plină dezvoltare, consider că investiția în educație și dezvoltarea profesională este cel mai valoros cadou pe care îl putem oferi pentru construirea unei cariere de succes în această industrie – Alexandra Burdulea, Volunteers Fest.

Citeste mai mult...

Schimbare prin colaborare

veronica_fresneauSchimbare. Evoluţie. Revoluţie. Drepturi. Puterea celor mulţi. Trăim într-un secol douăzeci şi unu în care, aceste cuvinte sunt pe buzele multurora, în care, pentru unii, ele nu au rămas doar cuvinte, ci s-au transformat în fapte.

 

Citeste mai mult...

Omul poate minți, brandul nu. De vorbă cu Ştefan Liuţe, Storience

stefan_liuteŞtefan Liute surprinde prin rafinament, vastitatea ideilor şi abilitatea de a lua forma oricărui context, disecând atent probleme complexe şi aducându-le într-un registru accesibil. Un interviu despre “mesianism corporatist”, sofisticare şi inovaţie în branding, despre simţuri şi valorificarea acestora de către branduri, dar şi despre măsura în care oamenii pot minţi brandurile şi viceversa.

 

Citeste mai mult...

Persistă încă imaginea ONG-ului cerșetor. De vorbă cu Anca Năstase, Federația VOLUM

anca_nastaseAnca Năstase, director executiv al Federației VOLUM, este unul dintre acei profesioniști datorită cărora mediul ONG din România se distanțează de percepțiile create în societatea românească. Cu zâmbetul pe buze și plină de entuziasm, Anca mi-a vorbit despre importanța unei structuri organizaționale stabile, despre rolul oamenilor în pozițiile cheie dintr-un ONG și despre legea voluntariatului, un document esențial pentru mediul non-guvernamental din România.

Citeste mai mult...

Calitatea lobby-ului de la Bruxelles

dan_lucaRecent au fost publicate de cãtre APCO şi EurActiv rezultatele unui sondaj de opinie realizat pe un eşantion format din aproximativ 700 de lideri politici, directori din sectorul privat şi mass-media din Washington şi Bruxelles. Cercetarea a adunat punctele de vedere cu privire la 55 de asociaţii profesionale.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP