Premiu International pentru platforma de educatie financiara Money Bistro

DigitalWinnerMoney Bistro, programul de educație financiară al Raiffeisen Bank dezvoltat impreuna cu Rogalski Damaschin PR, a fost desemnat cel mai bun proiect de comunicare digitala la categoria “Finante” la Digital Communication Awards 2019 la Berlin.

Primul sezon din Money Bistro, proiectul de educație financiară al Raiffeisen Bank dezvoltat impreuna cu Rogalski Damaschin Public Relations, a fost premiat la Berlin, acolo unde s-a desfășurat competiția internațională de comunicare, Digital Communication Awards. În urma jurizării,  Money Bistro a fost desemnat cel mai bun proiect de comunicare digitală din categoria ”Finanțe”. Proiectul a mai fost nominalizat si in categoria ”seriale video”.

Digital Communication Awards este o competiție internațională, aflata la a 8-a editie, dedicată proiectelor de comunicare din zona digitala. Pentru editia 2019, peste 600 de campanii din toată lumea s-au înscris în competiție, iar 47 au fost premiate de un juriu internațional. Informatii gasiti pe site https://www.digital-awards.eu/;

Primul sezon din Money Bistro a fost lansat în noiembrie 2018 si si-a propus sa fie un program de educatie financiara diferit, accesibil si atractiv. In cele 10 episoade Money Bistro, invitati din domeniul afacerilor, din gastronomie, nutritie sau lifestyle, impreuna cu gazda sezonului 1, Andi Moisescu, au oferit românilor “aperitive financiare” pentru o viață sănătoasă. Peste 3 milioane de vizualizari au numarat episoadele si infografiile din primul sezon.  

”Acest premiu international ne bucura foarte mult si ne confirma ca prezentarea simpla, intr-un format atractiv si accesibil a unor subiecte de educatie financiara poate fi de succes. Vom continua sa degustam impreuna cu romanii aperitive financiare si in sezonul 2 Money Bistro. Ne propunem ca prosperitatea si independenta financiara sa devina ingrediente la indemana tuturor familiilor din Romania” , a spus Corina Vasile, Director Comunicare și Relații Publice Raiffeisen Bank.


”Pentru noi, Money Bistro este dovada că, atâta vreme cât ai curaj și dorința de a face lucrurile #așacumtrebuie, poți găsi idei și platforme de educație prietenoase și atractive pentru un public tânăr, digitalizat și cu capacități limitate de a „digera” lecții despre bani. Ne bucurăm nu doar de această primă confirmare a unui format valoros de comunicare, ci și pentru faptul că pregătim, alături de Raiffeisen Bank, un nou sezon din Money Bistro chiar mai entuziasmant decât primul”, a declarat Alexandra Radu, Director Comunicare Rogalski Damaschin Public Relations.

Despre Money Bistro
Money Bistro este un program de educație financiară al Raiffeisen Bank, dezvoltat și implementat de Rogalski Damaschin Public Relations. Gazda primului sezon din Money Bistro a fost Andi Moisescu, iar producția a fost realizată alături de echipa Red Spike și Flota Studio.
https://moneybistro.ro/

Despre Raiffeisen Bank
Raiffeisen Bank are peste 20 de ani de activitate în piaţa bancară din România, susţine peste 100.000 de companii să-şi dezvolte afacerile şi este banca pe care au ales-o 2 milioane de clienţi persoane fizice. Raiffeisen Bank România contribuie an de an la dezvoltarea comunităţilor unde activează și se implică în proiecte culturale, educative, pentru un stil de viață sănătos, dar și în sprijinirea startup-urilor locale prin programe ca Elevator Lab sau factory by Raiffeisen Bank.

Despre Rogalski Damaschin Public Relations

Rogalski Damaschin Public Relations susține că este posibil ca prin comunicare întreaga comunitate să evolueze, într-o perioadă în care consumatorii au așteptări din ce în ce mai mari de la branduri, companii şi lideri. Misiunea agenţiei este să creeze un impact social și economic pozitiv, prin idei care inspiră schimbarea în bine. Astfel, agenția promovează în practica şi limbajul curent al PR-ului conceptul de “good advocacy”, care desemnează o comunicare militantă, onestă și creativă, de natură să genereze conținut valoros și rezultate pozitive atât pentru companii, cât şi pentru consumatori.  Agenţia se structurează în două arii de specialitate: brand PR, coordonată de Alina Damaschin, în calitate de Creative Leader şi corporate PR, divizie coordonată de Eliza Rogalski, în calitate de Strategy Leader.
Una dintre agențiile de top din România, Rogalski Damaschin PR are o experiență de peste 10 ani pe oferind servicii de corporate și brand communication către peste 30 de clienți.