Agenția Ideologiq a atins 1 milion de Euro CA în 2019, cu 40% mai mult față de anul precedent

Cu o experiență de peste 15 ani în comunicare digitală, agenția Ideologiq raportează o creștere cu 40% a cifrei de afaceri în 2019 față de 2018. În contextul actual, Ideologiq s-a bucurat de o evoluție financiară pozitivă în primele luni ale anului 2020, datorată creșterii numărului de clienți din portofoliu din anul 2019 dar și datorită adaptării rapide la noul context de piață.

„Rapiditatea cu care apare schimbarea în domeniul digital este extraordinară, iar tocmai acest aspect ne motivează să continuăm să ne dezvoltăm responsabil și asumat. Faptul că am reușit să creștem organic și să depășim 1 milion de euro facturați în anul 2019, ne impulsionează să ne dorim mai mult. Strategia pe care ne-am propus-o pentru anul 2020 se bazează pe evoluție, dezvoltare și eficiență, aspecte pe care le adugăm negreșit la rețeta succesului. Este adevărat, în contextul covid, anul acesta a demarat cu mici dificultăți pe care însă am reușit să le depășim. Suntem pregătiți pentru ce ne rezervă următoarea jumătate de an”, spune Adrian Ichim, Fondator și Partener Ideologiq.

Printre cei mai importanți factori care au contribuit la creșterea cifrei de afaceri în 2019 au fost consolidarea relației cu clienții strategici ai agenției și implicit dezvoltarea portofoliului de servicii livrate. Ponderea serviciilor care au condus la această performanță este reprezentată de segmentele: dezvoltarea de e-commerce, site-uri și aplicații mobile, folosind inclusiv tehnologii noi de tip Virtual Reality și Augmented Reality (40%) și de asemenea, programe de fidelizare și promoții (30%). Totodată, dezvoltarea departamentului de creație și strategie a reprezentat un plus în dinamica și evoluția agenției reușind astfel să livreze mult mai multe proiecte integrate, cum ar fi: strategie+creație+rebranding+dezvoltare aplicație+media+campanii promoționale.

„La Ideologiq ne propunem să schimbăm viziuni adăugând un strop de inovație în toate proiectele la care lucrăm. Nu ne lăsăm conduși de cuvinte și promisiuni, ci de rezultate cuantificabile. Principalul nostru focus este orientat către vânzarea produselor și serviciilor clienților agenției. În prezent, dezvoltăm proiecte noi 100%  "de acasă ", iar altele sunt chiar finalizate "de acasă". Pot spune că ne ocupăm acum de proiecte care nu ar fi apărut dacă nu ne aflam în această perioadă de "lock down", a adăugat Adrian Apostol, Fondator și Partener Ideologiq.

În contextul actual, din punct de vedere financiar, agenția a reușit să se mențină la același nivel, comparativ cu primul trimestru al anului precedent. Acest lucru a ajutat la menținerea echipei în formulă completă. Pe de altă parte, clienții s-au bucurat de susținerea agenției încă de la început, oferindu-le idei și produse noi, setări pentru platforme de video-streming și nu în ultimul rând, sugestii pentru o bună comunicare pe timp de criză, fară a percepe tarife suplimentare.

Dinamica accelerată din anul 2019 a agenției a condus la necesitatea de extindere și la nivel internațional. Consolidarea prezenței pe piețele din România, Bulgaria, Ungaria, Grecia, Serbia, Croația și Slovenia prin dezvoltarea birourilor regionale este un aspect foarte important pentru Ideologiq în 2020.

Despre Ideologiq

Ideologiq este o agenție digitală cu experiență de +15 ani pe piața din România care a pornit ca studio de dezvoltare software și a evoluat într-un hub de servicii cu misiunea de a integra digitalul în orice mix de marketing. Începând cu anul 2017, Ideologiq face parte din grupul Ascendis.

Agenția oferă astfel soluții digitale pentru cele mai diverse nevoi de comunicare: de la campanii online la offline, de la activările BTL la comunicarea ATL, de la generarea identității până la producția media AV, de la designul UI / UX până la dezvoltarea unui software complet, de la cursuri online până la proiecte majore de digitalizare corporativă.

Ideologiq este, în acest moment, una dintre cele mai recunoscute agenții de digital din România, formată dintr-o echipă de 20 de persoane în Bucureşti, la care se adaugă angajaţi din birourile regionale ale companiei din Bulgaria, Ungaria, Grecia, Serbia, Croația și Slovenia. Mai mult de jumătate dintre aceștia sunt seniori cu peste zece ani de experiență în comunicare digitală. Zonele de expertiză ale agenției se axează pe domenii precum, FMCG, pharma & medical, automotive, retail, construcții, finance și industria „verde/reciclare”.

Printre clientii agenției se numără: Pfizer, GSK, Novartis, Kingfisher/Bricodepot, Holcim, Smithfiled, , Green Group, Michelin, Porsche Inter Auto, Max Bet, Raiffeisen, Castrol sau Medsana.

Despre Ascendis

Grupul Ascendis este liderul pieţei de training şi consultanţă în domeniul dezvoltării organizaţionale fondat în urmă cu 25 de ani. Grupul are în prezent linii de business în arii precum training, coaching, consultanţă, team building,  digital learning, certificări HR şi LSS, limbi străine şi well-being. Grupul este deţinut de patru parteneri români - Florin Rădulescu, Marius Opriş, Sorin Păun şi Andrei Goşu – care deţin, fiecare, câte 25% din acţiuni.