Romanian PR Award 2021 își prezintă campaniile nominalizate

cover press 19 PRRom

Juriul Romanian PR Award anunță nominalizările la cea de-a 19-a ediție a competiției. Proiectele nominalizate se detașează prin rigoare, creativitate și impact, consideră membrii juriului. Cea de-a 19-a ediție a competiției s-a bucurat de susținerea unui juriu internațional de top, reunind competențe în comunicare din 10 țări.

Vă prezentăm mai jos nominalizările în ordine alfabetică:

Corporate Communication

 Brand PR - Existing products and services

Brand PR - New products and services

Crisis and Risk Management

 Digital PR

Social Media

Internal communication

Employer Branding

Corporate Social Responsibility

Environmental communication

Media Relations & Influencer Relations

Public Affairs, Advocacy, Lobby

NGOs

Communication in the public sector

Communication in financial sector

Communication in medical sector

Tech PR & Communication of innovation

Culture, Art

Fashion & Lifestyle

 Sport & Entertainment

Budget-, Creativity+

Events

PR In-House Team of the Year

Samsung Electronics Romania

Small Consultancy of the Year

Crafters

Website, Intranet, Blog, Facebook, Instagram

Internal newsletter

Annual & Sustainability Report

Press kit

Lidl & GOLIN: Electric Week Media Kit

External publications

Samsung Electronics Romania & MSL The Practice: Samsung Innovation Report

Sponsorship

PENNY & MSL The Practice, Publicis Sports & Entertainment: SuporteRO

Video productions

Podcast

Raiffeisen Bank & Rogalski Damaschin PR: Money Bistro

Gala Romanian PR Award va avea loc în format virtual în seara zilei de 25 noiembrie.

 

Despre Romanian PR Award

Aflată la cea de-a 19-a ediție, Romanian PR Award este cea mai importantă competiție națională de recunoaștere a excelenței în domeniul Relațiilor Publice. Un proiect ‚încăpățânat’ și de cursă lungă care a reușit să adune sub aceeași umbrelă parteneri prestigioși, nume marcante ale breslei, concurenți valoroși și zeci de tineri aspiranți la o carieră în PR. Importanța competiției a crescut odată cu dezvoltarea industriei locale de PR, iar relevanța ei se masoară în multitudinea de concurenți aflați an de an la start, în performanțele finaliștilor și în profesionalismul celor care îi arbitrează.

 Despre organizator

Forum for International Communications este o organizație non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesioniști standarde etice și de performanță ale profesiei de relații publice. Fundația organizează din 2003 Romanian PR Award, impus drept cel mai important eveniment de recunoaștere a excelenței în domeniul comunicării de afaceri din România. În aprilie 2009, fundația a lansat portalul PR Romania, una dintre cele mai relevante publicații online de PR din Europa, conform Communications Director. În martie 2006, Forum a inițiat programul CSR Romania cu scopul de a promova bunele practici în domeniul responsabilității sociale corporatiste, program afiliat la rețeaua europeană CSR Europe. Alături de parteneri din sectorul privat și public, Forum implementează din 2017 Carta Diversității din România. 

Romanian PR Award este susținut de Telekom Romania, partener principal, de partenerii - Raiffeisen Bank, Ursus Breweries, Coca Cola HBC, MedLife, Banca Transilvania, Penny, KFC și de partenerii media – Revista Cariere, PR Romania, IAA, IQADS, Adhugger, CSR Romania și Zelist.