Zelist Monitor se relansează. Noua versiune include monitorizarea Facebook şi a forumurilor în limba română

TreeWorks lansează astăzi noua versiune a  platformei Zelist Monitor, cel mai complex şi mai utilizat instrument de monitorizare social media de către agenţiile de comunicare din România.
La un an de la lansarea primei platforme de monitorizare a reputaţiei brandurilor în social media din Romania, Zelist Monitor vine cu o schimbare radicală a interfeţei de utilizare, surse social media noi şi tool-uri radical îmbunătăţite, utile în activitatea profesională a comunicatorilor.

Noua platformă permite măsurarea impactului mesajului (vizitatori potenţiali) şi nivelul de viralizare (preluări pe blogurile româneşti, pe Facebook şi pe Twitter). Se estimează astfel numărul de vizitatori potenţiali care sunt expuşi mesajului, luând în calcul atât diseminarea primară a informaţiei, cât şi diseminarea secundară cauzată de propagarea mesajului în blogosferă, pe Facebook şi pe Twitter.

De asemenea, Zelist Monitor oferă acum date demografice despre cei care poartă conversaţii în social media cu privire la un anumit subiect, precum şi distribuţia lor pe regiuni geografice.

Poate cea mai însemnată îmbunătăţire a platformei este reprezentată de monitorizarea Facebook şi a forumurilor în limba română. Sistemul analizează în timp real peste 2.000 de grupuri publice şi peste 15.000 de pagini publice din această reţea socială cu peste 3 milioane de utilizatori activi din România şi cele mai importante 10 forumuri din România, numărul acestora urmând să crească constant în următoarele luni.


ZeList Monitor
, dezvoltat de TreeWorks, reprezintă cel mai complex instrument de monitorizare social media din România, urmărind peste 60.000 de bloguri, peste 45.000 de conturi de Twitter şi 500 de surse de ştiri online, 2.000 grupuri publice Facebook, 15.000 de pagini publice Facebook şi cele mai importante forumuri din online-ul românesc. ZeList Monitor pune la dispoziţia profesioniştilor din domeniul comunicării informaţii cantitative şi calitative despre cum se reflectă campaniile de PR în social media românească, statistici descriptive şi liste de apariţii, rapoarte despre concurenţă, alerte în timp real cu privire la ultimele posturi/twittere - precum şi o evaluare a impactului acestora în funcţie de vizibilitatea/credibilitatea sursei, analiza comparativă a două sau mai multor branduri, evoluţia cronologică a brandurilor înainte şi după desfăşurarea campaniilor de promovare, măsurarea impactului mesajului transmis de către comunicator, dar şi a nivelului de viralizare atins.