-
17 Iunie 2011 |
-
Florina Baciu
• La cel de-al treilea summit european al evaluării în PR (European Summit on Measurement), organizat de AMEC la Lisabona, experţii concluzionează: Nu există nicio dovadă care să sugereze că spaţiul editorial obţinut prin relaţii publice are aceeaşi valoare cu cel obţinut prin advertising. AMEC |
http://bit.ly/ikP4tSPR Daily Europe |
http://bit.ly/iwbgMe• Agenţia GolinHarris şi-a anunţat recent reorganizarea. Vor dispărea titlurile generaliste şi vor fi reorganizate în jurul ariilor de expertiză relevante pentru clienţii agenţiei: strategi, creatori, conectori şi catalizatori. New York Times |
http://nyti.ms/jCeZlC • V-aţi gândit vreodată cum ar arăta comportamentul din online în lumea reală? Amuzant de imaginat şi mai ales de vazut -
http://tnw.co/kejalN Diferenţa dintre business writting şi alte forme de exprimare se rezumă la acel apel la acţiune. How to Succeed in Business Writting: Don’t be Dickens | Harvard Business Review,
http://bit.ly/kws1cX • Aşa cum v-am obişnuit deja, iată o listă de titluri recomandate de Seth Godin.
http://bit.ly/lPPcC2 • Un raport foarte interesant despre ultimele trenduri în inovaţia B2C. Innovation Extravaganza | Trendwatching.
http://bit.ly/aySfp7 • Un top al celor 100 de cuvinte de evitat în limba engleză. The Independent |
http://ind.pn/lrgxmB • 51 de resurse în digital media recomandate de Mashable.
http://on.mash.to/iz20xL• Ce se întâmplă în online în 60 de secunde într-un infographic.
http://bit.ly/j8Jx9u• Adevărul terifiant despre tehnologie, sau cum este privită asimilarea tehnologiei după o anumită vârstă. The Wall Street Journal |
http://on.wsj.com/jcBFB8 • O analiză globală McKinsey Quarterly despre opiniile executivilor din companii în ceea ce priveşte situaţia economică actuală |
http://bit.ly/m9GGXj
Selectie realizata de Florina Baciu, Editor PR Romania