PR LinkCoffee 27 Iunie - 1 Iulie

coffee-smiley•    Un studiu recent realizat de PR Week şi Brands2Life care a vizat 100 de directori de comunicare din diferite industrii a arătat că directorii de comunicare consideră că agențiile de publicitate livrează idei mai creative decât agenţiile de PR (ştire - http://bit.ly/il6MEv ; studiu - http://bit.ly/kZv62E)
•    Săptămâna această, monopolul ştirilor este deţinut de lansarea Google+, un competitor pentru Facebook, puteţi afla mai multe informaţii de pe blogul oficial Google - http://bit.ly/kjVP74 . Ca să vă daţi seama de amplitudinea fenomenului, la o zi de la lansare China blochează accesul la Google + - http://bit.ly/lC6mm6 , iar în a treia zi de la lansare Google a anunţat că închide mecanismul de invitaţii din cauza cererii prea mari - http://bit.ly/mmpqGJ . Ce se va întâmpla cu serviciul pe mai departe şi cum vor reacţiona utilizatorii, rămâne de văzut.
•    Încă în lumina festivalului de la Cannes, secţiunea de PR a fost dominată pentru al treilea an consecutiv de agențiile de publicitate, ceea ce demonstrează că PR-ul începe tot mai mult să fie privit din perspectiva publicităţii (http://bit.ly/kLqhNE | PR Week).
•    Top 100 al celor mai importante cărţi non-ficţiune recomandate de The Guardian http://bit.ly/lVigxk
•   În condiţiile în care suntem obişnuiţi să vedem numai evoluţia lucrurilor, iată 10 branduri care vor dispărea în 2012 - http://bit.ly/jpc70G

•    Un studiu interesant despre cum anume impactează utilizarea reţelelor sociale relaţiile personale şi care este legătura acestora cu încrederea, toleranţa, suportul social, comunitatea şi implicarea politică. Pew Research Center & American Life Project http://bit.ly/my9KDP

Pulsul global al Twitterului sub forma vizualizărilor de date în timpul unor evenimente importante cum a fost cutremurul din Japonia, nunta regală sau Cupa Mondială - http://bit.ly/kC6w22


Selectie realizata de Florina Baciu, Editor PR Romania