-
15 Iulie 2011 |
-
Florina Baciu
• Dacă săptămâna trecută ne opream asupra rezultatelor
studiului European Communication Monitor, azi vă sugerăm să consultaţi prezentările prilejuite de European Communication Summit -
http://bit.ly/nCN9g5 • Începând cu această săptămână grupul de discuţii de pe LinkedIn iniţiat CIPR Londra (Chartered Insitute of Public Relations) s-a deschis publicului larg -
http://lnkd.in/siEJ5u • Care este legătura dintre social media şi strategia de comunicare în afaceri? Aflaţi în acest infographic -
http://bit.ly/prn6La • Se spune că tehnologia are menirea de a ne degreva. Dar realitatea este că în reţelele digitale nu există un echilibru optim între nevoia de securitate şi protejarea libertăţilor individuale. Despre cum poate Internetul să evolueze într-o manieră concordantă cu nevoile şi aşteptările indivizilor, ne vorbeşte Rebecca MacKinnon într-un film marca TED,
Let’s take back the internet!|
http://bit.ly/owhu1m. Materialul a fost difuzat la cel mai recent eceniment TED Global
http://conferences.ted.com/TEDGlobal2011/ • Publicaţia PRWeek şi PRCA (Public Relations Consultants Association) şi-au unit forţele într-un studiu de cercetare menit să ofere o cuantificare realistă a pieţei de PR din Marea Britanie. Iată câteva cifre despre nivelul de salarizare, aspecte demografice, valoarea pieţei -
http://bit.ly/ovApwm • The Economist ridică mingea la fileu printr-o dezbatere incitantă despre rolul Internetului în furnizarea unui jurnalism mai bun -
http://econ.st/oeu0OW • În cadrul Social Networks Conference, Daedalus Millward Brown a lansat un studiu interesant despre efectele campaniilor româneşti în reţelele sociale. Găsiţi aici o prezentare -
http://slidesha.re/oa3rTj• Cum reacţionează oamenii la schimbare? Iată ce s-a întâmplat când celebra publicaţie online TechCrunch şi-a schimbat logo-ul -
http://tcrn.ch/nq3iNm • Încă din 1998, publicaţia
EDGE adresează o serie de întrebări despre viitorul ştiinţei, tehnologiei sau societăţii celor mai de seamnă gânditori din spaţiul cultural. Răspunsurile sunt mai apoi compilate într-un anuar sub forma unei capsule a timpului şi inteligenţei colective din anul respectiv. Întrebarea de anul trecut, în ce măsură schimbă Internetul modul în care gândim, şi-a găsit replicile în colecţia apărută în această săptămână - BrainPickings |
http://bit.ly/qTl7qH
Selecţie realizată de Florina Baciu, Editor PR Romania