PR LinkCoffee 2-6 aprilie

pr_linkcoffeePR - 'a lighting rod of mistrust', viitorul consumului de media şi tehnologie, un studiu despre cum îşi concentrează marketerii activităţile în social media şi altul despre starea industriei de PR, 6 clişee de digital marketing deconstruite, de ce conceptele din antreprenoriat ar trebui aplicate în orice domeniu, marii lideri - o specie pe cale de dispariţie? Şi alte resurse interesante în colecţia săptămânală de linkuri.


•    PR: Un articol care atrage atenţia asupra problemelor de reputaţie ale industriei de PR. Potrivit Lordului Tim Bell, PR-ul devine o sursă de neîncredere. PR Daily | http://bit.ly/HdNdy5

•    USC Annenberg Strategic Communication şi Public Relations Center în parteneriat cu Institute for Public Relations au publicat un studiu despre starea industriei de PR. Câteva concluzii: bugetele de PR au crescut, la fel şi importanţa acordată evaluării şi comunicării în cadrul organizaţiei, social media a devenit mainstream, marketing/product PR este în declin. http://bit.ly/Hg6chi

•    Digital: Informaţiile pe care le avem despre cum trăiesc oamenii azi cu ajutorul tehnologiei sunt atât de superficiale încât e greu să anticipezi comportamentul acestora în mediul digital. O cercetare interesantă despre viitorul consumului de media şi tehnologie din Marea Britanie. http://bit.ly/HfOyKH

•    Cel de-al patrulea raport anual despre cum utilizează marketerii social media. Peste 3800 de respondenţi ne dezvăluie unde îşi concentrează activităţile de social media, cât timp investesc şi care sunt beneficiile. Social Media Examiner | http://bit.ly/HdLatW

•    De ce femeile sunt cele mai puternice ambasadoare de brand din lume. Social Media Today | http://bit.ly/HdLIji

•    Un nou număr al revistei editate de Google - Think Quarterly cu focus pe creativitate. http://bit.ly/Hi6AK9

•    Content is king? - Deconstruirea a şase dintre cele mai comune clişee de digital marketing. Econsultancy| http://bit.ly/Hh66jR

•    Branding: 15 ani de Discovery Channel în România - evoluţia brandului şi a percepţiilor românilor, acţiuni de marketing, planuri de viitor, o discuţie cu Ada Roseti, Director de Programe pe Europa de Sud-Est la Discovery Networks. Smark | http://bit.ly/Hi9i26

•    Inovaţie: ‘Mi-aş fi dorit ca cineva să-mi fi spus cât de important era pentru leadership cursul de ştiinţă din clasa a şasea’ spune Scott Roen, VP Digital Marketing şi Inovaţie la American Express. Fast Company | http://bit.ly/Hh7jaR

•    Leadership: Marii lideri - o specie pe cale de dispariţie? Într-un context de leadership cu totul schimbat, liderii de azi întâmpină mai multe dificultăţi decât predecesorii lor. Despre liderishipul de ieri şi lidershipul de azi într-un articol Harvard Business Review| http://bit.ly/HZ3ZAY

•    O ofertă pe care nu o poţi refuza: lecţii de leadership inspirate din filmul ‘Naşul’. Fast Company|  http://bit.ly/Hi9WNf

•    Infographicul săptămânii: Bătălia Coca-Cola vs Pepsi. http://bit.ly/HdQ4qF

•    Nu trebuie să mai aşteptăm să găsim un job, ci trebuie să îl creăm. Pentru antreprenori este valabilă sintagma ‘diferenţiază-te sau mori’. The 99 Percent| http://bit.ly/Hi8wSS



Selecţie realizată de Florina Baciu, Editor PR Romania