-
22 Aprilie 2009 |
-
Rebeca Pop
Mark Zuckerberg, co-fondator Facebook, a declarat că reţeaua socială numără în prezent 200 de milioane de utilizatori.
"Muncim din greu pentru a crea o platformă pe care să o poată utiliza oricine, oriunde, indiferent că este vorba despre o persoană, o companie, un preşedinte sau o organizaţie ce îşi doreşte să schimbe ceva", declară Mark Zuckerberg.
Reţelele sociale transformă radical peisajul comunicării, aducând noi provocări profesioniştilor în comunicare şi public affairs.
Impactul Facebook în Asia s-a resimţit puternic, o cercetare recentă realizată de Edelman arată că oamenii acordă tot mai multă încredere acestui instrument de comunicare.
Microsoft a cumpărat 1.6 procente din Facebook în anul 2007, pentru suma de 240 de milioane de dolari, valoarea întreagii reţele socială ridicându-se la 15 miliarde de dolari.
Sursă:
http://www.globalalliancepr.org