Pe timp de criză companiile financiare nu comunică

Conform unui sondaj de opinie efectuat de BackBay Communications şi Marketwire în rândul jurnaliştilor, companiile care oferă servicii financiare nu comunică eficient cu stakeholderii lor în timpul acestei perioade de recesiune.

Respondenţii consideră că cele mai mari provocări pentru aceste firme în următoarele 6 luni, din punctul de vedere al comunicării, vor fi: depăşirea problemelor de credibilitate pe care le au în rândul clienţilor lor (66%), managementul crizei (57%) şi adaptarea la schimbări (50%). În schimb, jurnaliştii au considerat că cele mai mari provocări cărora trebuie ei să le facă faţă sunt: să determine aceste firme să comunice (48%), să facă rost de resurse pentru a acoperi ştirile (47%) şi să ştie pe cine să creadă (39%). De asemenea, respondenţii au enumerat cel mai des întâlnite greşeli care determină apariţii negative în media: eşecul de a comunica realizări în mod prompt şi onest (79%), faptul că reprezentanţii acestor firme nu răspund la telefon sau la mailuri atunci când sunt solicitaţi pentru comentarii (76%) şi răspunsurile evazive (70%).