Utilizatorii de Internet mobil petrec mai mult timp utilizând media

În momentul de faţă, 11% dintre americani accesează prin intermediul dispozitivelor mobile Internetul sau conţinutul video, iar aceşti utilizatori sunt consumatori avizi atât de media tradiţionale, cât şi de new media. Ei petrec cu 30% mai mult timp folosind media în raport cu restul populaţiei (cu vârstele cuprinse între 12 şi 64 de ani), au venituri mai mari, pleacă în mod regulat în călătorii de afaceri şi există o mai mare posibilitate să facă achiziţii online. Acestea sunt rezultatele relevate de un studiu efectuat de Knowledge Networks. Sondajul a fost aplicat prin telefon asupra unui număr de 2 519 persoane din Statele Unite cu vârsta cuprinsă între 12 şi 64 de ani.

Sondajul indică de asemenea faptul că utilizatorii de Internet mobil petrec cu 12% mai mult timp în faţa televizorului decât restul populaţiei, dar rata lor totală de vizionare media este mai mică (46% pentru utilizatorii de Internet mobil comparativ cu 53% ai populaţiei generale). Grupul utilizatorilor de Internet mobil petrec cu 75% mai mult timp pe Internet, ceea ce reprezintă 26% din timpul lor media (comparativ cu 20% pentru restul populaţiei). De asemenea, aceşti utilizatori petrec mai mult timp jucând jocuri video decât citind ziare şi reviste.

Sondajul a relevat şi alte date privind utilizatorii de Internet mobil:
-    55% câştigă 75.000$ sau mai mult (48% dintre utilizatorii de Internet mobil comparativ cu 31% din populaţia generală);
-    56% au făcut achiziţii online în ultima lună (comparativ cu 36% din restul populaţiei);
-    Peste 100% au fost în călătorii de afaceri în ultimul an (26% dintre ei comparativ cu 11% din populaţia generală);
-    Deţin un card VISA (53% comparativ cu 39%) sau MasterCard (38% comparativ cu 27%).

Mai multe detalii la http://news.prnewswire.com/DisplayReleaseContent.aspx?ACCT=104&STORY=/www/story/05-12-2009/0005024416&EDATE=