Speakerii Cannes Lions 2022

Cannes Lions 3

Festivalul Cannes Lions revine anul acesta în format fizic, după ce ediția din 2020 a fost anulată, iar cea din 2021 a avut loc doar digital. Anul acesta, industria creativă din toată lumea se va reuni din nou pe Riviera Franceză, locul unde festivalul și-a deschis pentru prima dată porțile în anul 1956.

Programul de anul acesta a fost construit în jurul a 6 teme de discuție, teme care sunt de actualitate în prezent în toate domeniile de activitate și despre care brandurile au început să comunice puternic în ultimii ani: sustenabilitate, diversitate, data, echitate și incluziune, date și tehnologie, creativitate și eficiență de brand, talent și transformare a business-urilor.

Pe parcursul celor 5 zile de festival, participanții vor putea urmări peste 100 de paneluri cu speakeri din cadrul celor mai importante companii și agenții de publicitate din toată lumea.  

Unii dintre cei mai cunoscuți speakeri care vor participa la festival sunt:

Garry Kasparov

Considerat cel mai bun jucător de șah al tuturor timpurilor, Kasparov este, în prezent, militant pentru drepturile omului, autor de cărți politice și fondator al fundației Renew Democracy Initiative (RDI). Ultima sa carte este Deep Thinking - Where Machine Intelligence Ends and Human Creativity Begins. În contextul războiului din Ucraina, în care toți ochii sunt îndreptați spre cele două țări – Rusia și Ucraina, prezența lui Garry Kasparov la festival este una extrem de interesantă. Fostul campion este un critic vocal al regimului de la Kremlin, poate cel mai cunoscut cetățean rus care vorbește despre greșelile conducerii politice din Rusia în acest moment. Ce va spune la Cannes vom afla în prima zi de festival, pe 20 iunie, în cadrul evenimentului intitulat Garry Kasparov on the Imperative for Brands to Act, la care va fi prezent ca partener de discuție și Richard Edelman, Președinte și CEO al uneia dintre cele mai mari agenții de relații publice din lume, Edelman.

Malala Yousafzai

Laureată a Premiului Nobel pentru Pace în 2014, Malala este co-fondator al Malala Fund, prin care luptă pentru promovarea educaţiei în rândul fetelor. Malala vine din Pakistan și a devenit un simbol al luptei pentru accesul la educație indiferent de gen. Povestea ei e una plină de curaj, rezistență, ambiție. A crescut într-o provincie controlată de talibanii pakistanezi, care interziceau fetelor să meargă la școală. A fost ținta unei tentative de omor din partea talibanilor, după ce a început să promoveze dreptul fetelor de a merge la școală. A vorbit despre accesul la educație în fața Reginei Elisabeta a 2-a a Marii Britanii și s-a întâlnit cu Barrack Obama. La Cannes, Malala va vorbi despre noua generație de activiști, în cadrul panel-ului de joi, 23 iunie, Partnering for Change with Gen Z.

Ryan Roslansky

CEO al LinkedIn din iunie 2020, Ryan Roslansky este o prezență așteptată la Cannes. Într-un interviu despre ediția de anul acesta acordat postului de televiziune CNBC, Simon Cook, CEO-ul Cannes Lions, a dezvăluit o parte dintre subiectele pe care Ryan Roslansky le va aborda. Iar tema cea mai arzătoare în industrie este The Great Resignation. Pe 21 iunie, în panelul Back to the Creative Future – the Fight For Great Talent, aflăm ce putem face pentru a-I păstra pe creativii talentați alături de noi și pentru a atrage noi talente.

Gary Vaynerchuck și Paris Hilton

NFT-urile nu puteau să lipsească din cadrul unui festival care vorbește despre viitor. Gary Vaynerchuck, Chairman al VaynerX și CEO VaynerMedia, este considerat unul dintre oamenii care simt cel mai bine ce va fi relevant din punct de vedere social și cultural în viitor. Alături de el, în panel-ul The NFT Revolution and What it Means for Brands va fi prezentă și Paris Hilton, în calitate de CEO al 11:11 media, o companie cu un profit de 4 miliarde de dolari. Una dintre cele mai recognoscibile personalități la nivel mondial, și aflată printre primii influenceri internaționali, Paris Hilton conduce, din 2006, 11:11 Media, o agenție globală de media content, cu divizii în domenii precum TV, Audio, Digital și Licensing.

Ryan Reynolds

Actor, producător, scenarist și antreprenor, Ryan Reynolds conduce, în prezent, divizia creativă a MNTN, prima și singura platformă de advertising measurement pentru advertising TV. La Cannes va vorbi despre noua generație de storytelling. Este, poate, una dintre cele mai așteptate prezentări, nu doar pentru că Ryan Reynolds este un nume pe care toată lumea îl cunoaște, ci pentru că este considerat unul dintre cei mai creativi oameni ai momentului. Seria sa de filme Deadpool l-a clasat în topurile Fast Company și AdWeek. Și este, cu siguranță, în topul celor mai așteptați speakeri de la Cannes.

Puteți vedea programul complet aici.