Doar 2% dintre firmele britanice folosesc Twitter

Deşi este un instrument foarte popular, Twitter nu este încă integrat în strategiile de marketing ale firmelor britanice. Conform ultimului studiu efectuat de WebTrends, doar 2% dintre firmele din Marea Britanie (una din cincizeci) folosesc Twitter ca instrument de marketing, şi doar 6% au un blog propriu. Doar marketingul direct prin intermediul e-mail-urilor, analiza web, tradiţionalul advertising online şi SEO sunt instrumentele cu adevărat utilizate, cu cel puţin o treime dintre companii utilizându-le întotdeauna sau foarte des.

WebTrends Analysis & Action Research s-a bazat pe 300 de interviuri cu managerii de marketing online din companii cu peste 250 de angajaţi. Toţi respondenţii intervievaţi se bazează pe marketingul online, fie pentru a vinde direct prin e-commerce (40%), fie pentru a interacţiona cu aceştia în vederea activităţilor de marketing şi vânzări.

Mai multe detalii la: http://www.blogherald.com/2009/04/06/just-2-of-british-businesses-using-twitter-6-blogging-web-stats-show/