Media online, pentru prima oara mai populare decât media traditionale

Media online au întrecut, pentru prima oară, media tradiţionale, în ceea ce priveşte advertisingul pentru firmele mici şi mijlocii (IMM-uri). Astfel, conform ultimului studiu al BIA/Kelsey's Local Commerce Monitor, realizat în colaborare cu ConStat, indicii de penetrare ai media online/media digitale au crescut de la 73% în august 2008 la 77% în august 2009, în timp ce indicii de penetrare ai media tradiţionale au scăzut de la 74% la 69% în aceeaşi perioadă. Indicele de penetrare este definit ca procentul utilizării anumitor media de către IMM-uri, indiferent de sumele cheltuite pentru advertising.

De asemenea, conform aceluiaşi studiu, sumele totale cheltuite de IMM-uri pentru advertising au scăzut, atât din cauza condiţiilor economice nefavorabile, dar şi datorită înlocuirii advertisingului din media tradiţionale cu advertisingul prin intermediul media online şi digitale, care sunt mai ieftine. Cheltuielile IMM-urilor pentru advertising şi promovare au înregistrat o scădere de 23,5%, de la 2 734$ (raportat în august 2008) la 2 092$ (în august 2009). În total, pentru firmele intervievate, advertisingul în media online a crescut de la 22% la 36,8% faţă de anul trecut. De asemenea, în ciuda scăderii cheltuielilor de promovare, IMM-urile au cheltuit cu 26,8% mai mult pentru site-uri web şi pagini de profil, de la 608$ în 2008 la 769$ în 2009.

Local Commerce Monitor Wave XIII a fost întreprins în august 2009 printr-un sondaj online la care au participat 302 IMM-uri.

Mai multe detalii la: http://news.prnewswire.com/DisplayReleaseContent.aspx?ACCT=104&STORY=/www/story/08-20-2009/0005080590&EDATE=