-
21 Octombrie 2009 |
-
Adina Tudor
Participatory Marketing Network (PMN) a dezvăluit rezultatele celui de-al treilea studiu privind comportamentul membrilor Generaţiei Y. Cercetarea a fost realizată în parteneriat cu Pace University's Lubin School of Business' IDM Lab şi a analizat date precum timpul petrecut pe reţelele sociale, pentru scrierea sau citirea mail-urilor, pentru trimiterea de mesaje text, pentru conversaţiile telefonice, timpul petrecut în faţa televizorului, citind reviste sau navigând pe Internet. Generaţia Y cuprinde peste 70 de milioane de americani, născuţi între 1977 şi 2002. În cadrul acestui sondaj au participat 203 respondenţi, cu vârsta cuprinsă între 18-24 de ani.
Rezultatele sondajului:- Chiar dacă membrii Generaţiei Y petrec foarte multi timp utilizând reţelele sociale, atunci când au fost întrebaţi la ce ar fi cel mai puţin dispuşi să renunţe pentru o săptămână, doar 9% au ales reţelele sociale, în timp ce 26% au ales e-mail-urile, alţi 26% mesajele text, 15% televizorul, 11% conversaţiile telefonice, 7% revistele, iar 6% nu ar fi dispuşi să renunţe pentru o săptămână la navigatul pe Internet.
- În medie, respondenţii petrec 33 de ore pe lună pe reţelele sociale şi 31 de ore pe e-mail.
- Trimiterea de mesaje text rămâne o metodă importantă de comunicare pentru generaţia Y, numărul mediu de mesaje pe lună depăşind 740.
- Generaţia Y îşi petrece mai mult timp trimiţând mail-uri, mesaje text şi utilizând reţele sociale decât vorbind la telefon, uitându-se la televizor sau citind reviste.
- Interesul pentru mobile marketing rămâne extrem de scăzut la nivelul membrilor Generaţiei Y, doar unul din 5 primind astăzi mesaje promoţionale pe telefonul mobil şi doar 4% plănuind să mai primească astfel de mesaje în viitor.
Mai multe detalii la
http://www.prnewswire.com/news-releases/gen-y-would-abandon-social-networks-before-email-or-texting-64949627.html