Amazon – Brandul care se bucură de cea mai mare încredere în SUA

amazonAmazon.com este brandul cu cea mai bună performanţă în SUA, aplicând două criterii de bază – încrederea şi recomandările, conform unui nou studiu realizat de firma de cercetare de piaţă Millward Brown. Imediat în trena Amazon s-au situat FedEx, Downey, Huggies şi Tide. Singurul alt brand disponibil exclusiv pe Internet din top 10 a fost WebMD, pe locul 8.

În studiul său intitulat "Dincolo de încredere: Implicarea consumatorilor în lumea de după recesiune”, Millward Brown a folosit un nou indicator de măsură, botezat „TrustR” pentru a stabili brandurile cu cea mai bună performanţă. Acest indicator are la bază răspunsurile consumatorilor la întrebările „cât de demn de încredere este acest brand?” şi „aţi recomanda acest brand?”.

Punctajele sunt indexate şi combinate pentru a se obţine punctajul TrustR, media fiind de 100. Punctajele obţinute de primele 10 locuri au variat de la 123, în cazul Amazon, la 118, obţinut de UPS.

Studiul sugerează rezerva consumatorilor de a cheltui bani pe branduri în care nu au încredere într-o economie destul de dură. "De fapt, am constatat că brandul numărul unu în ceea ce priveşte „TrustR” în fiecare dintre cele 22 de ţări pe care le-am analizat, are şanse de şapte ori mai mari să fie achiziţionat, iar consumatorii au şanse de 10 ori mai mari să creeze o legătură strânsă cu aceste branduri", a spus Eileen Campbell, angajată a Millward , într-o declaraţie.

Nigel Hollis, EVP şi analist al companiei a mai remarcat că Amazon a ajuns pe locul întâi datorită furnizării de servicii excelente şi de recomandări cu privire la propriile produse. „Această combinaţie a făcut din Amazon standardul de aur al încrederii şi recomandărilor în SUA”, a declarat el.

Sursa: mediapost.com