"Nu folosiţi Facebook ca instrument profesional" avertizează un jurnalist britanic cu experienţă

facebookJurnalistul Neil Midgley de la Daily Telegraph a susţinut o prelegere la conferinţa de relaţii publice organizată recent de publicaţia PR Week la Londra. El le-a spus delegaţilor că jurnaliştii şi responsabilii de Relaţii publice ar trebui să folosească Facebook doar în calitate de persoane private şi pentru interese personale.

El a criticat responsabilii PR care i-au trimis cereri de prietenie pe site-ul reţelei sociale, chiar dacă nu l-au întâlnit niciodată. El recomandă acestora să folosească mai degrabă magicul Twitter care este "deopotrivă un instrument profesional şi de divertisment personal".

Midgleyl a făcut apologia caracterului direct al Twitter şi a adăugat că acesta este o modalitate excelentă prin care se pot testa subiecte şi obţine reacţii.

Dar, responsabilii de relaţii publice au fost sfătuiţi să se decidă dacă vor să fie ei înşişi sau brandul lor. "Nu vă puneţi prea repede pălăria de propagandist", a spus el, adăugând că responsabilii de PR trebuie să se implice cu emoţii, sentimente şi sensul umorului.

El le-a reamintit acestora că jurnaliştii au încredere în alţi jurnalişti. „dacă postez un „tweet” referitor la o situaţie de fapt, alţi jurnalişti se vor baza pe mine că am verificat deja respectivul fapt. Suntem o „haită”, avem încredere unii în ceilalţi mult mai mult decât avem încredere în voi”, a încheiat.


Sursa PR Week