Lowe PR devine GolinHarris Bucureşti, primul birou din Europa de Est al agenţiei americane

golinharris-bucurestiAgenţia de relaţii publice Lowe PR, parte a grupului Lowe România, devine GolinHarris Bucureşti ca urmare a afilierii la reţeaua internaţională GolinHarris, parte a grupul de comunicare Interpublic. Ca urmare a strategiei GolinHarris de a-şi extinde operaţiunile în Europa, acesta este primul birou pe care compania americană îl deschide în Europa de Est. GolinHarris Bucureşti va fi coordonată regional de biroul din Londra al GolinHarris şi va fi condus de Hortensia Năstase, managing partner al agenţiei.

Vestea vine după o serie de discuţii şi întâlniri între GolinHarris şi biroul din România, iniţiate în urmă cu un an şi jumătate, în timp ce contractul de afiliere a fost semnat la sfârşitul anului trecut.

"Afilierea la o reţea globală de PR atât de valoroasă este un succes pentru grupul nostru de companii, care reuneşte în acest moment trei dintre cele mai puternice branduri din industria de comunicare: Lowe, Initiative şi, de astăzi, GolinHarris”, declară Veronica Savanciuc, Preşedinte şi CEO grupul Lowe. „Este o certitudine în plus pe care le-o prezentăm clienţilor noştri atunci când le oferim servicii integrate la cel mai înalt nivel."

Clienţii caută din ce în ce mai mult o reprezentare globală, drept pentru care România a fost văzută ca o nouă direcţie de explorat, fiind una dintre pieţele de marketing şi PR cu cea mai rapidă creştere, după cum a vorbit Fred Cook, Preşedinte şi CEO GolinHarris Worldwide, în cadrul evenimentului de marţi.

„Deschiderea unui birou în Bucureşti ne aduce mai aproape de clienţii noştri din regiunea Europei”, spune Fred Cook. „Suntem foarte încântaţi să urăm bun venit în familia GolinHarris echipei din Bucureşti, care împărtăşeşte aceleaşi valori ca şi noi. Ca specialist cu experienţă în relaţii publice, sunt încrezător că Hortensia şi echipa sa vor avea o contribuţie directă în expansiunea pe care o vom continua în regiune.”

„Suntem foarte hotărâţi să creştem businessul în regiune”, spune Matt Neale, Co-Managing Director, GolinHarris Europe.

Pentru consolidarea poziţiei noii agenţii, următorul pas constă în dezvoltarea expertizei locale pe partea de social media şi un accent sporit pe schimbul de experienţă la nivel global, aşa cum a afirmat Matt Neale. Social media reprezintă un capitol important pentru GolinHarris, 80% dintre clienţii agenţiei fiind orientaţi către zona de digital. Unul dintre primele produse ce vor fi aduse pe piaţă este o platformă care să ofere acces la noi publicuri în scopul unui schimb eficient de idei.

Odată cu această afiliere, GolinHarris Bucureşti a iniţiat începând cu acest an Bursele GolinHarris dedicate formării de noi talente în comunicare, în urma unui parteneriat cu Universitatea Bucureşti, Facultatea de Litere, secţia Comunicare şi Relaţii Publice. Cei mai buni cinci studenţi ai facultăţii vor fi răsplătiţi cu una din burse, care vor consta în internshipuri remunerate în agenţie.


Lowe PR s-a înfiinţat în România în anul 2006 şi deţine în prezent un portofoliu de clienţi format astăzi din companii mari precum Electrolux, RBS - Royal Bank of Scotland, Unilever, Franklin Templeton Investments, Orange, Johnson&Johnson, Schneider Electric România, Ferrero, Hasbro, Century 21, La Redoute, Frey Wille, Crucea Roşie Română, Comisia Europeană - ECHO.

Cu o experienţă de peste 50 de ani pe piaţă, GolinHarris este o prestigioasă agenţie de relaţii publice full-service cu un total de 35 de birouri în America, Asia Pacific, Europa şi Orientul Mijlociu. Agenţia acoperă întreg spectrul de practici globale de specialitate şi servicii specilizate de PR: consumer brand marketing, corporate communications, digital/social media, corporate social responsibility, healthcare, internal communications, multicultural communications, technology şi public affairs. De peste 50 de ani, GolinHarris a realizat campanii de relaţii publice inovative, câştigătoare a numeroase premii, care au adus rezultate clienţilor precum Dow Chemical Company, Florida Department of Citrus, Kaiser Permanente, McDonald’s, Nintendo of America Inc., Nokia, Orange, Texas Instruments şi Underwriters Laboratories
A relatat pentru PR Romania Florina Baciu, Junior Editor