Acum 1-2 ani am hotărât să dau din timpul meu unor antreprenori care au nevoie de expertiză în comunicare și, din diverse motive, nu își pot permite aceste servicii. Cu toate că în decursul timpului am practicat diverse forme de voluntariat, în mintea mea consideram că în această etapă din cariera mea voi face același lucru într-un mod diferit, unul în care îmi voi putea folosi meseria pe care o cunosc pentru a servi pe alții, fiindcă asta știu să fac cel mai bine. În mintea celor care m-au abordat a fost altceva.
Printre multe paragrafe primite pe scurt despre anumite încercări de business, am avut și pitch-uri de tipul “să te vedem de ce ești în stare”, lucru care m-a surprins inițial – în condițiile în care era ceva ce ofeream, nu ceva ce încercam să câștig – și pe care ulterior am încercat să-l înțeleg și să-mi dau seama de unde vine. Concluzia mea este că jobul nostru este în continuare neînțeles, fiindcă valoarea unui om de PR se vede cu greu chiar și de către ochiul cu adevărat interesat. Cred că am putea recupera la capitolul respect dacă noi înșine ne-am înțelege mai bine meseria și ne-am poziționa ca atare. Dacă am promova faptul că valoarea noastră se vede în special acolo unde:
Au existat multe ocazii când am considerat firesc și util să-mi exprim respectul față de profesioniștii cu care am lucrat, fie ei din breasla noastră, fie din presă. Fiecare pas înspre etică, verticalitate și profesionalism ne va învăța nu doar să exprimăm respectul, ci și să-l câștigăm. Mai avem încă de lucrat.
***
Valeria Tudor este fondatoarea agenției The House PR Agency. Cu expertiză variată în domeniul comunicării și o pasiune vie pentru tot ce ține de PR, Valeria Tudor s-a format ca profesionist, manager și, nu în ultimul rând, ca antreprenor. Este absolventă în comunicare cu un Jr. PR Award la activ, însă pasul decisiv pentru carieră și viitor a fost un masterat la London Metropolitan University. După programe de voluntariat și internship la Londra și acasă, cu un bagaj creativ care s-a îmbogățit pe parcurs, a ales să treacă prin diverse arii de expertiză, migrând de la agenție la client, ori de câte ori apărea o posibilitate de învățare și dezvoltare profesională. Peste câțiva ani, când s-a conturat un background suficient de puternic pentru a putea da know-how-ul mai departe, a venit momentul pentru propria agenție de comunicare – The House PR Agency. Încă își păstrează locul de Founder & Owner al acesteia de mai bine de 6 ani, lăsând loc pentru oportunități diverse ce survin atât pe plan local, cât și internațional. Agenția are deja la activ un istoric impresionant și o serie de premii valoroase, dintre care se distinge Special Award for Continuous Improvement & PR Excellence.