Relaţiile publice -nu doar laudă exagerată şi nonsens.
- Marți, 10 August 2010 22:00 |
- Daiana Stoicescu
Se poate evalua munca unui PR-ist? Există vreo legătură între Relaţiile Publice şi reputaţia unui brand?
Cred că toţi ştim sau bănuim că o bună reputaţie se construieşte în ani şi se poate distruge în câteva secunde. Mă tot gândesc de ce apelează specialiştii în relaţii publice la comunicate de presă.
Cum să faci PR pentru PR
- Duminică, 01 August 2010 20:56 |
- Lilly Bindeanu
Cred că am început să înţeleg de ce profesia de relaţionist este înţeleasă greşit. Şi vina s-ar putea să o purtăm chiar noi, specialiştii în comunicare. De multe ori am fost puşi în ipostaza de a ne defini profesia şi în majoritatea cazurilor am descris interacţiunea cu media, nu-i aşa? Realitatea este că RELAŢIILE PUBLICE nu constau doar în RELAŢII MEDIA. Nu voi încerca să dau o definiţie a relaţiilor publice, dar voi face un apel la profesioniştii din acest domeniu: e timpul ca PR-ul să fie evaluat corect şi acest lucru va fi posibil doar dacă partenerii noştri de afaceri şi publicul larg vor dobândi o educaţie în acest domeniu.
Valoarea încrederii în practicile de Relaţii Publice
- Marți, 27 Ianuarie 2009 08:47 |
- Dr. Brad L. Rawlins
Variabilele reputaţiei corporatiste
- Duminică, 16 August 2009 22:00 |
- Elliot S. Schreiber
Articolul analizează valenţele reputaţiei din multiple unghiuri de analiză, încercând o definiţie a conceptului pe baza literaturii de specialitate existente, analizând legătura dintre brand şi reputaţie, stabilind rolul stakeholderilor în ecuaţia reputaţiei, precum şi importanţa implicării angajaţilor în consolidarea acesteia.
Cum sa comunici într-o lume plina de neîncredere?
- Miercuri, 21 Ianuarie 2009 19:00 |
- Tony Meehan
Globalizarea devine o realitate pentru profesia de Relatii Publice în România, iar acest lucru aduce cu sine o serie de diverse provocari. Iar o data cu globalizarea apar multe probleme majore de PR.