Bogdan Tomoiagă & Irina Ciocan Stănescu: Am intrat în industrie pentru idei și am rămas pentru oameni și pentru impactul în societate
- Miercuri, 18 Septembrie 2019 20:11 |
- Dana Oancea
Bogdan Tomoiagă și Irina Ciocan Stănescu sunt executivi ai agenției Graffiti PR, un business de PR cu o creștere notabilă în ultimii ani. Am povestit cu ei despre ce înseamnă să conduci astăzi o afacere de PR cu peste 70 de consultanți, despre drumul lor în agenție, despre antreprenoriat și apartenența la rețeaua globală Ketchum, despre amprenta crizei și modelul de business care i-a urmat, despre curaj și pasiune, despre exit-ul din rețeaua BBDO și preluarea pachetului majoritar de acțiuni de către antreprenorul Cătălin Chiș, despre planning și momentum într-o agenție de PR și despre multe alte subiecte interesante. Mărturisesc că a fost dificil să pun punct acestui dialog, fiecare răspuns mi-a deschis un orizont nou de întrebări cu ramificații interesante.
James Grunig: Conventional wisdom is the principal enemy of the public relations profession
- Miercuri, 02 Martie 2016 18:58 |
- Dana Oancea
In the last years, public relations professionals have widely embraced reputation management as a way of explaining the value of public relations. In this interview, my distinguish guest discusses about the weaknesses of cognitive representations such as reputation as useful concept in public relations theory and practice. I think no one has been more convincing and influential in this debate than James Grunig who provided strong evidence that our profession is theoretically and empirically closer to relationships than to reputation. James advises us to always challenge conventional wisdom and do not accept it without thought in order to become more effective and valuable.