20052024

Despre PR Romania

Pin It

Portalul PR Romania se adresează în primul rând profesioniştilor de Relaţii Publice, studenţilor preocupaţi de domeniul comunicării de afaceri şi instituţionale şi, nu în ultimul rând, publicului larg interesat de informaţie, analiză, cercetare şi studii de caz în domeniul PR.

Structura site-ului este simplă, informaţia cea mai bogată regăsindu-se în rubricile « Articole »,  « Dezbateri », « Interviuri » şi « Opinii ».

Portalul găzduieşte la activ nenumărate  interviuri cu nume sonore  ale PR-ului autohton şi internaţional.

Paginile de articole şi interviuri afişează resurse similare şi resurse semnate de acelaşi autor, facilitând cititorului accesul la informaţii înrudite pentru o perspectivă cât mai corectă asupra domeniului pentru care manifestă interes.

Proiectul beneficiază de sprijinul celui mai prestigios institut de cercetare de PR din lume, Institute for Public Relations (IPR). Înfiinţat în 1956, IPR a devenit parte a istoriei domeniului încurajând încă de la debut cercetarea şi educaţia în domeniul relaţiilor publice, ambele subsumate sub sloganul: "Ştiinţa din spatele artei relaţiilor publice".

Graţie acestui parteneriat, cititorii portalului au acces la analizele şi cercetările IPR în domenii de interes precum rolul cercetării şi educaţiei în PR, relaţia dintre PR şi publicitate, PR 2.0, comunicare internă, importanţa evaluării în PR, indicatori de performanţă în campaniile de PR, Public Affairs şi lobby, transparenţă şi credibilitate în comunicarea corporatistă. Membri de seamă ai institutului precum James Grunig, profesor emerit la Universitatea din Maryland, şi Peter Debreceny, Past Chairman Institute for Public Relations, semnează analize şi interviuri publicate pe PR Romania.

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP