23092023

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Romanian PR Award 2023, sub semnul diversității

Comunicat PRAward xxi

Înscrierile la cea de-a 21-a ediție a competiției Romanian PR Award se pot face până vineri, 6 octombrie 2023.  Gala Romanian PR Award se va ține în seara zilei de 28 noiembrie, la JW Marriott Grand Hotel. În afara premiilor pe categorii, juriul va acorda distincțiile PR Agency of the Year, PR Innovator of the Year și Best Use of PR Measurement & Evaluation.

Citeste mai mult...

Dana Oancea is a recipient of the PRO PR GLOBE Award

Dana PRProGlobeAwards

In accordance with the rules of the PRO PR GLOBE Awards, and following the nomination process, a total of 25 distinguished experts in the field of public relations from 12 countries have been named recipients of the PRO PR GLOBE Awards for 2024. They will be presented with unique statues created by students of the Academy of Arts, Novi Sad.

Citeste mai mult...

Jam Session Agency continuă dezvoltarea agenției prin cooptarea în acționariat și management a 2 noi parteneri: Alexandra Vestineanu și Ioana Cadîr devin Co-Managing Partners

Alexandra Vestineanu Ioana Cadir

Jam Session Agency, câștigătoare a titlului Agenția Anului la Internetics 2021, continuă planul de cooptare a oamenilor-cheie din echipă în acționariat și management prin numirea a doi Co-Managing Partners: Alexandra Vestineanu și Ioana Cadîr, care anterior ocupaseră rolurile de Business Unit Leader.

Citeste mai mult...

Profesorul Ken Peattie va participa la cea de-a zecea ediție a Conferinței internaționale de responsabilitate socială, etică și afaceri sustenabile (ICSR 2023)

Vizual Conf ICSR

Ediția aniversară de 10 ani a conferinței ICSR va fi organizată în ASE în perioada 14-15 septembrie 2023 și are ca temă centrală: Responsabilitatea socială și sustenabilitatea: prezent, trecut și viitor.

Citeste mai mult...

Superbrands, The Braves: eveniment dedicat curajului și excelenței în branding

Book Cover Superbrands 2021Curaj, inovație și performanță: aceste atribute au definit cea de-a X-a ediție a Programului Superbrands pentru România, derulat pe piața locală de către agenția de comunicare strategică BDR Associates.

Citeste mai mult...

Cartele Diversității din Cipru, România, Grecia, Bulgaria și Lituania își unesc forțele pentru a promova comunicarea incluzivă în mediul corporativ

Visual Press Release NICE PRRom

Proiectul NICE (Comunicare Neutră și Incluzivă în Mediul Corporativ), co-finanțat de Comisia Europeană prin programul The Citizens, Equality, Rights and Value (CERV), se va desfășura pe parcursul a doi ani, aducând laolaltă expertize și grupuri cointeresate dintre cele mai diverse.  

Citeste mai mult...

OXYGEN a fost selectată agenția de comunicare a Băneasa Shopping City

AndreeaFilip DanielaMatei

OXYGEN, agenția de comunicare integrată cu birouri în București și Cluj-Napoca, a fost desemnată agenția de PR a centrului comercial Băneasa Shopping City, destinația de shopping preferata de iubitorii de branduri premium.

Citeste mai mult...

Pandorra Story Style, noul partener Bergenbier S.A. in comunicarea corporate

Pandorra Story Style se alatura familiei Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, si devine noul partener in comunicarea corporate.

Citeste mai mult...

Agenția Ideologiq încheie anul 2021 cu o cifră de afaceri de 2,2 milioane EUR

Adrian Ichim Adrian Apostol Ideologiq

Agenția de marketing și tehnologie Ideologiq încheie anul 2021 cu o creștere semnificativă de 55% a cifrei de afaceri, comparativ cu anul precedent. Astfel, afacerile agenției de pe parcursul anului trecut au depășit 2,2 milioane de euro. Extinderea operațiunilor pe teritoriul Greciei și Croației și respectiv, a serviciilor din portofoliu sunt factori care au contribuit la creșterea organică a rezultatelor din ultimul an. Pentru anul 2022, Ideologiq și-a propus atingerea unei cifre de afaceri de 2,5 milioane de euro.

Citeste mai mult...

IPG Health își extinde prezența în România prin alianța strategică cu McCann Health Brain & Heart

McCann Health Brain Heart Leadership Team

IPG Health, cea mai mare rețea globală de comunicare și marketing medical, formează o alianță strategică cu Brain & Heart Communications din România, pentru a oferi sprijin clienților globali în extinderea business-ului pe piețele din România și din Europa Centrală și de Est. Ca urmare a afilierii, agenția se numește MCCANN HEALTH BRAIN & HEART.

Citeste mai mult...

Viața la țară prin oglinda educației

renovare laborator1

Se spune că nu se face carte în mediul rural. Nimic mai greșit!

Se spune că e aproape imposibil să desfășori actul educațional în condițiile existente azi în școli. Nimic mai adevărat!

În ultimii ani au fost elaborate numeroase programe naționale destinate îmbunătățirii condițiilor din școli și reducerii inegalităților socio-educaționale, însă performanța învățământului românesc a involuat. Iar pandemia i-a pus capac. Există calcule care arată că până în 2025, atât în mediul urban cât și în cel rural, vor fi cu 40% mai puțini copii decât în anii 2000...

Citeste mai mult...

Rusu+Borțun a recâștigat contul Superbet România

În urma unui pitch global și local desfășurat în prima jumătate a anului 2022, agenția Rusu+Borțun a recâștigat contul local Superbet.

Citeste mai mult...

Andreea Ghenoiu devine Creative Partner în Jam Session Agency

Andreea Ghenoiu

Jam Session Agency o numește Creative Partner pe Andreea Ghenoiu, aceasta devenind primul membru din echipă care participă la un plan de recompensare pe termen lung (Stock Option Plan), gândit să implice angajații care și-au dovedit rolul-cheie timp îndelungat în business la cel mai înalt nivel. Alături de co-fondatorul agenției, Valentin Suciu, Andreea va coordona echipele de creație.  

Citeste mai mult...

Romanian PR Award la cea de-a 20-a aniversare

Cover PRAward2022

Se împlinesc în această toamnă 20 ani de la prima ediție a competiției Romanian PR Award, un proiect „încăpățânat” și curajos care a reușit să adune sub aceeași umbrelă nume marcante ale breslei comunicatorilor, concurenți valoroși, parteneri entuziaști și sute de colegi care au urmărit îndeaproape evoluția industriei de relații publice.

Citeste mai mult...

Romanian PR Award 2021 își prezintă campaniile nominalizate

cover press 19 PRRom

Juriul Romanian PR Award anunță nominalizările la cea de-a 19-a ediție a competiției. Proiectele nominalizate se detașează prin rigoare, creativitate și impact, consideră membrii juriului. Cea de-a 19-a ediție a competiției s-a bucurat de susținerea unui juriu internațional de top, reunind competențe în comunicare din 10 țări.

Citeste mai mult...

GraffitiPR devine GRF+

Irina Bogdan GRF

Prin noua poziționare, GRF+ își propune să dezvolte un produs de comunicare integrat, cu o echipă multidisciplinară, axată pe crearea de conținut relevant. Agenția va pune mai mult efort pentru a construi campanii și un produs de consultanță care se concentrează pe o mai mare conexiune cu societatea.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP           GMP logo 2