Confesiunile unui consultant de criză
- Luni, 10 Decembrie 2012 22:00 |
- Ana-Maria Diceanu
Acum doi ani anunţam înfiinţarea departamentului de crisis management în GMP PR. La momentul respectiv apăreau multe semne de întrebare pentru mine: o să pot să îmi las mobilul deschis toată noaptea; îmi permit să lucrez în weekend; am stomacul necesar să fac doar crisis management day in and day out?
Issues Management la Audi AG
- Miercuri, 20 Octombrie 2010 11:46 |
- Frank Brettschneider & Toni Melfi
Temele/ Issues reprezintă combustibilul oricărei comunicări corporatiste profesioniste. Ele servesc la asigurarea şi consolidarea reputaţiei Audi în rândul stakeholder-ilor relevanţi. În comunicarea temelor sunt implicaţi deopotrivă CEO-ul şi managementul executiv, directorul de comunicare, suita şefilor de departament, comunicatorii operativi precum purtătorii de cuvânt, comunicatorii de produs, de lifestyle şi motosport, redactorii ziarului pentru angajaţi. Toţi aceştia sunt sprijiniţi de o un departament de issues management (Audi TIM), o structură dinamică care interacţionează cu sistemul de obiective al organizaţiei.
Comunicarea de criză. O analiză a Institutului American de PR (IPR). Partea a II-a
- Marți, 14 Iulie 2009 13:28 |
- W. Timothy Coombs
Comunicarea de criză – în comă?
- Duminică, 05 Septembrie 2010 22:00 |
- George David
Ce-o mai fi şi comunicarea asta de criză? E un moft? O necesitate? E ceva „top secret”, „tabu”, despre care nu au voie să vorbească decât iniţiaţii şi doar în şoaptă? Sau e o unealtă indispensabilă în funcţionarea unei organizaţii?
Comunicarea de criză. O analiză a Institutului American de PR (IPR). Partea I
- Luni, 08 Iunie 2009 18:21 |
- W. Timothy Coombs
Managementul crizei reprezintă o funcţie organizaţională esenţială. Eşecul poate cauza probleme grave pentru stakeholderi, pierderi pentru organizaţia însăşi sau poate duce chiar la dispariţia acesteia. Practicienii de relaţii publice fac parte din echipele de management al crizei. Aşadar, un set de practici şi lecţii provenite din experienţa noastră practică ar reprezenta cu siguranţă o resursă exterm de utilă pentru profesioniştii din domeniu. S-au scris deja nenumărate cărţi despre managementul crizei, ceea ce face dificilă o sintetizare a informaţiilor. Cel mai bine ar fi să începem prin a defini conceptele esenţiale ale acestui domeniu de interes.
„Cumpărăm” sau „producem” talente?
- Miercuri, 09 Iunie 2010 07:10 |
- Monica Minoiu
O întrebare legitimă pe care îmi doresc să o adresez celor ce vor citi acest articol este legată exact de această disponibilitate a resurselor pe timp de criză. Există acest altfel de talent disponibil “la raft”, deja format în spiritul competenţelor de criză, cu performanţe de criză, cu aşteptări de criză şi solicitari salariale de criză? Putem merge ca la supermarket, alege cutia de talent “de criză” şi să trecem nepăsători pe lângă brandul mult mai popular “regular”?
Crizele sunt oportunitati
- Joi, 22 Ianuarie 2009 11:44 |
- Thomas Achelis

"Când bărbierul foloseşte o lamă ascuţită, trebuie să stai nemişcat". Un interviu cu Frank Klaas, purtător de cuvânt Opel Europa
- Marți, 23 Februarie 2010 22:00 |
- Frank Klass
Constructorul auto german Opel, subsidiară europeană a gigantului auto american General Motors, a treversat în ultimii doi ani o criză majoră. Cum a fost gestionată aceasta ne spune Frank Klass, purtător de cuvânt Opel şi Vauxhall Europa, într-un interviu acordat revistei germane KommunikationsManager.