Kelly Freeman: Să înțelegi evenimentele înseamnă să vezi în fiecare proiect oportunitatea de a crea ceva nou
- Marți, 02 Mai 2017 07:49 |
- PR Romania
Kelly Freeman, unul dintre cei mai cunoscuți experți în comunicare din Marea Britanie, cu o bogată experiență în organizarea de evenimente private și guvernamentale, revine la București în perioada 6-8 iunie pentru a susține trei cursuri intensive de: Strategic event management, Strategii avansate de PR și comunicare și Internal communications. Cursurile fac parte dintr-un program de training internațional organizat de International School of Communications din Londra în parteneriat cu agentia locală Creative Business Management, la București, în perioada 6 -9 iunie 2017.
All business is personal. În dialog cu Jorg Howe, Head of Global Communications, Daimler AG
- Luni, 15 Iulie 2013 22:00 |
- Jorg Howe
Domnule Howe, a devenit comunicarea astăzi mai dificilă şi mai solicitantă?
Cred că atitudinea "always-on" în comunicare a existat dintotdeauna. Era aşa şi pe vremea când lucram pentru KarstadtQuelle, şi la fel stăteau lucrurile şi când eram redactor-şef la SAT 1. Este adevărat însă că între timp acest principiu are o importanţă şi mai mare. "Always-on" înseamnă pentru comunicatorii de astăzi că nu mai au timp să se deconecteze. Se ajunge astfel la o sensibilitate mai mare pentru toţi cei implicaţi, atât jurnalişti cât şi comunicatori. Se întâmplă să se adreseze câteodată cuvinte dure, dacă lucrurile nu merg cum ne-am dori, şi asta pe ambele parţi.
Gândire laterală împotriva curentului. De vorba cu Stephan Grüsehm, director de comunicare la Volkswagen AG
- Marți, 07 Februarie 2012 18:07 |
- Stephan Grühsem
Comunicarea a devenit de mult un factor critic pentru succesul managementului. Din această perspectivă, includerea comunicării în deciziile strategice este astăzi imperios necesară. Nu este de mirare că acele companii, care au înţeles şi aprofundat de timpuriu acest principiu, se bucură astăzi de cel mai mare succes în domeniul lor de activitate.
Vechi şi nou în PR. De vorbă cu James Grunig, profesor emerit la University of Maryland
- Duminică, 22 Mai 2011 22:00 |
- James Grunig
Discuţia de faţă cu reputatul profesor Dr. James Grunig este prelungirea dialogului pe care, în toamna lui 2008, la cea de-a şasea ediţie a Romanian PR Week, am avut ocazia să-l port cu domnia sa, aflându-mă atunci în ipostaza de organizator. Reluăm astăzi temele abandonate în 2008 şi încercăm să le regăsim în ipostazele lor actuale. Un interviu despre oportunităţi şi temeri. Un interviu cu tentă biografică cu cel mai important cercetător în PR al zilelor noastre.
Cred ferm în principiul creării de valoare adăugată prin comunicare. De vorbă cu Thorsten Strauss, Director de Comunicare Bertelsmann AG
- Duminică, 17 Aprilie 2011 22:00 |
- Thorsten Strauß
Suntem o companie de media şi digitalizarea ne schimbă de ani buni întreaga branşă. Noile canale de comunicare sunt cu siguranţă importante. Întrebarea este numai: pentru cine şi pentru ce? Asta trebuie analizat foarte exact, pentru că nu ne aduce nici un beneficiu să comunicăm pe toate canalele, numai pentru a participa la această tendinţă.
Despre digital public affairs şi de ce PR=Marketing. De vorbă cu Steffen Moller, Digital Strategist Fleishman-Hillard
- Luni, 21 Martie 2011 22:00 |
- Steffen Thejll-Moller
Când spun că PR = Marketing consider în continuare că acestea sunt discipline diferite, cred însă că profesionistul în comunicare trebuie să fie capabil să facă şi PR şi marketing la un loc. Cred în continuare că marketingul este legat de brand, în timp ce PR-ul se desfăşoară mai mult pe frontul relaţional. Consider însă nu mai este de ajuns să ne ocupăm doar de marcă, nu mai este de ajuns să ne ocupăm doar de relaţii, pentru că acestea sunt strâns legate între ele.
Tony Silard: Integritatea -cea mai importantă calitate în antreprenoriatul social
- Miercuri, 12 Ianuarie 2011 04:51 |
- Tony Silard

Julian Treasure: Este trist să vezi mari branduri care dezvăluie ochilor o poveste, în timp ce urechile aud cu totul altceva
- Miercuri, 15 Decembrie 2010 10:56 |
- Julian Treasure
Nick Andrews: Cele mai multe metode de evaluare în PR sunt învechite şi nu demonstrează nimic
- Duminică, 21 Noiembrie 2010 22:00 |
- Nick Andrews
Dificultatea evaluării constă în faptul că nu există o metodă standard de lucru pentru toate domeniile şi acesta este şi motivul pentru care oamenilor de PR le place AVE. În cazul unei campanii Facebook sau LinkedIn, dacă grupul ţintă este reprezentat de un număr mic de oameni, şi se reuşeste convingerea a 90 din 100, se poate spune ca s-a facut o treabă bună şi AVE este relevant. În cazul unei campanii de anvergură, în care obiectivul este convingerea unui grup de cinci milioane de oameni, din care se obţin trei milioane, această metodă nu mai este aplicabilă. Fiecare proiect trebuie să aibă Key Performance Indicators (KPI) iar aceştia pot fi mereu diferiţi.
Kevin In-Chuen Koh: Viaţa are un mod anume de a ilustra cu cea mai mare acurateţe cum nu trebuie făcute lucrurile
- Joi, 18 Noiembrie 2010 22:00 |
- Kevin In-Chuen Koh
Crosby Noricks, Fondator PR Couture: Nu confundaţi PR-ul cu vânzările!
- Duminică, 03 Octombrie 2010 22:00 |
- Crosby Noricks
Fashion PR-ul este un domeniu foarte rar abordat în România şi prea puţin faimos, atât în mediul academic cât şi în practică. Curioşi să aflăm care este specificul acestuia, am intervievat-o pe Crosby Noricks, un specialist cu peste şapte ani experienţă în modă şi relaţii publice şi pasionat dincolo de orice limite de ceea ce face.
Dave Hannay: Dacă un brand nu ştie cum să reacţioneze pe timp de recesiune, va dispărea
- Marți, 13 Iulie 2010 22:00 |
- Dave Hannay
În cadrul conferinţei High Impact Brands, am realizat un interviu cu invitatul special, Dave Hannay, Global Commercial Head of Brand Equity în cadrul Synovate Londra. El ne-a vorbit despre recesiune, branduri, importanţa comunicării şi brand equity.
Despre conversatia autentica sau cum poate castiga PR-ul un PR Lion
- Marți, 29 Iunie 2010 22:00 |
- Paul Taaffe, Chairman & Chief Executive Officer Hill & Knowlton
