24102020

Banner BDR JA News
Back Eşti aici:Home Interviuri Experti romani Cosmin Alexandru: Piata are nevoie de servicii de comunicare mai sofisticate

Cosmin Alexandru: Piata are nevoie de servicii de comunicare mai sofisticate

Pin It

1. Cum aţi ajuns la decizia de a realiza o fuziune între Brandivia şi Braun & Partners?

2. Ce înseamnă pentru d-voastră, profesional şi personal, acest pas?

3. Ce aduce în plus Braun & Partners companiei Brandivia?

4. Ce rol joacă imaginea d-voastra în pozitionarea pe piaţa a companiei B&P Brandivia?

5. Care sunt obiectivele B&P Brandivia pentru 2010?


Cosmin Alexandru


cosmin_alexandru1 Ne-am întâlnit, am discutat şi am aflat că avem multe lucruri în comun. De la preocupări profesionale la valori şi obiective comune. Împreună putem face mult mai mult decât am fi putut face separat, aşa că asocierea a venit în mod natural. În plus, cred că piaţa românească are nevoie de servicii de comunicare strategică mai sofisticate. Perioada de criza e un prilej bun de diferenţiere în privinţa asta.

2 În plan profesional înseamnă o creştere a anvergurii proiectelor în care voi fi implicat, pentru că portofoliul de servicii oferite de noua companie e mai larg decât ce ofeream eu înainte. În plan personal e vorba de încheierea perioadei de downshifting pe care am parcurs-o în ultimii 4 ani şi reintoarcerea la viaţa tumultoasă a business-ului autohton. Sunt însă cu bateriile încarcate şi cu dorinţa de construi din nou o organizaţie de succes.

3 Experienţa şi expertiza de pe piaţa ungară, acoperirea regională şi posibilitatea extinderii ei, metodologii patentate pentru instrumente de branding şi comunicare, o cultura de organizaţie foarte cooperantă şi eficienta, bucuria de a lucra cu oameni care îmi plac şi de la care am de învăţat.

4 Asta încă nu stiu să evaluez. O să îmi dau răspunsul în câteva luni, când procesul de poziţionare va mai fi avansat. Oricum, sper să nu conteze foarte mult, pentru că mi-aş dori să ne poziţionam în primul rând prin tipul şi calitatea serviciilor oferite, prin rezultate, şi nu neaparat prin imaginea mea sau a altcuiva.

5 Să încheiem anul cu un portofoliu consistent de clienţi şi proiecte pe de o parte, şi cu o echipă profesionistă şi dedicată pe de altă parte. Ţinta de cifră de afaceri e la nivelul câtorva sute de mii de euro, dar esenţial pentru noi e să clădim relaţii de încredere şi de parteneriat cu cei pentru care vom lucra. Şi să ne simţim bine muncind împreună, în interiorul echipei B&P Brandivia.

1. Cum aţi ajuns la decizia de a realiza o fuziune între Brandivia şi Braun&Partners?

2. Ce înseamnă pentru d-voastră, atât profesional cât şi personal, acest pas?

3. Ce aduce în plus Bradivia companiei Braun&Partners? Dar imaginea lui Cosmin Alexandru?

4. Care sunt obiectivele B&P Brandivia pentru 2010?


Robert Braunrobert_braun


1 Brandivia şi Braun&Partners sunt o excelentă pereche atât la nivel personal, cât şi profesional. Experienţa locală a companiei Brandivia, portofoliul de clienţi şi leadershipul combinate cu expertiza noastră de branding, managementul reputaţiei şi CSR, sunt o combinaţie win-win. Împreună cu Brandivia putem oferi întregul nostru portofoliu de servicii de comunicare strategică: managementul reputatiei, branding intern şi extern, CSR şi corporate affairs.

2 Avem aşteptări mari în România. Cu ajutorul lui Cosmin Alexandru putem creşte şi deveni unul din cele mai importante grupuri de comunicare din România. Oferim servicii de ultimă generaţie bazate pe metodologii internaţionale şi regionale, combinate cu know-how-ul local. De asemenea, vrem sa ne folosim de experienţa lui Cosmin Alexandru atât cu GfK cât şi cu Brandivia, în procesul de dezvoltare regional.

3 Cosmin  Alexandru este o persoană cu o înaltă statură morală şi profesională. Suntem mândri că a ales să lucreze cu noi. Este, de asemenea, încurajator faptul că amândurora ne place munca pe care o facem şi împărţim multe împreună, atat profesional cât şi personal. Apetenţa noastră pentru comunicare şi strategie, întărite de puterea brandurilor, precum şi de abilitatea şi dorinţa noastră de învaţare continuă, fac din colaborarea noastră o combinaţie învingătoare.

4
Vrem să creştem pe piaţă, ceea ce înseamnă că vrem să creştem şi piaţa. În CSR, branding şi în managementul reputaţiei o sa introducem noi instrumente şi metodologii, vom oferi servicii de viitor clienţilor noştri atât în comunicarea internă cât şi externă. Suntem pregătiţi aşadar să investim şi vrem să creştem deoarece suntem aici pentru a rămâne.
Interviu realizat de Rebeca Pop, Senior Editor PR Romania. Copyright 2010 PR Romania, Forum for International Communications
Pin It

Parteneri

Logo Vodafone    BT Logo Aliniat Central          Oxygen Logo nou     BDR 25 years logo web