19042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

ViațaLaServiciu.ro are un an de experiență în câmpul muncii

Primul portal de partajare dedicat comunității celor de la serviciu, www.viatalaserviciu.ro, împlinește în această lună un an de existență, timp în care volumul de conținut pus la dispoziția utilizatorilor a crescut semnificativ.  

Citeste mai mult...

MOL România şi Fundaţia pentru Comunitate lansează a patra ediţie a programului "Pot ajuta?"

MOL România în parteneriat cu Fundaţia pentru Comunitate anuntă începerea programului de promovare a talentelor, “Pot ajuta?”, iniţiativă aflată în 2009 la cea de-a patra ediţie consecutivă.  Programul este naţional şi este deschis tinerilor cu vârsta cuprinsă între 8 şi 18 ani şi performanţe deosebite în sport sau artă. Aceştia pot aplica în cadrul programului în perioada 4 mai – 12 iunie. Anul acesta, MOL România va oferi 40.000 EUR pentru tinerii sportivi şi 20.000 EUR pentru tinerii artişti.

Citeste mai mult...

Events&Production si BCR organizeaza primul program de educatie financiara din Romania

Events&Production, agenţia de evenimente a holdingului thegroup, a dezvoltat împreună cu BCR primul program de informare şi educare financiar-bancară din Romania intitulat „Realitatile la bani marunţi – între nevoi şi soluţii!”.

Citeste mai mult...

Lansare Curtea Veche: "Branding Romania. Cum (ne) promovăm imaginea de ţară”

Pe 29 aprilie 2009, Curtea Veche Publishing a marcat lansarea titlului "Branding Romania. Cum ne promovăm imaginea de ţară", semnat de Adriana Ţăruş şi Alina Dolea. Apărut în colecţia de Relaţii publice internaţionale a Curtea Veche Publishing, „Branding Romania” este primul titlu dedicat campaniilor de promovarea a imaginii ţării în străinătate. Nu se vrea o lecţie despre brand şi nici o culegere de bune practici pentru crearea unui brand de ţară pentru România.

Citeste mai mult...

“Cui ii pasa? Cine indrazneste?” – Asigurarea abilitatilor pentru o Europa inovativa si stabila

Raportul lansat in cadrul Sumitului European de Afaceri din aceasta primavara recomanda guvernelor sa investeasca in instruirea angajatilor care altfel ar fi eliminati de pe piata muncii, aceasta fiind o masura de contracarare a lipsei de competente in continua dezvoltare de la nivelul Europei.

Citeste mai mult...

Pentru al doilea an consecutiv, Fundatia Vodafone Romania construieste case sociale la Cluj, alaturi de Habitat for Humanity

18 voluntari Vodafone participa, alaturi de constructori cu experienta, la ridicarea casei familiei Andronesi, in cadrul proiectului Blitz-Build, initiat cu ocazia aniversarii a 10 ani de existenta a Asociatiei Habitat for Humanity Cluj. In cadrul zilei de astazi, voluntarii Vodafone monteaza elemente care alcatuiesc structura si asigura izolarea locuintei care va fi predata celor trei beneficiari, Nicoleta, Marcela si Ramona Andronesi, in numai 10 zile.

Citeste mai mult...

Tendinţele industriei de PR în 2009, analizate în Anuarul Mediafax Media & Advertising

Extinderea activităţilor de comunicare de criză şi reducerea celor de CSR, creşterea portofoliilor de clienţi, dar gestionarea unor bugete mai mici de către agenţiile de PR sunt principalele tendinţe din domeniul relaţiilor publice analizate în Anuarul Media & Advertising 2009 editat de Mediafax.

Citeste mai mult...

Re:ply realizeaza revista interna a companiei Distrigaz Sud

Re:ply va realiza, intr-un nou format, revista interna a companiei Distrigaz Sud, intitulata “Lider”. Publicatia se adreseaza angajatilor Distrigaz Sud si Distrigaz Sud Retele din toata tara si apare in 10 editii pe an.

Citeste mai mult...

Autostrada Transilvania promoveaza prevederea 2% in randul angajatilor

Proiectul Autostrada Transilvania sustine si promoveaza prevederea “2%” in randul celor 1.400 angajati care lucreaza in acest moment in cadrul Proiectului. Este cel de-al patrulea an consecutiv in care Autostrada Transilvania initiaza o serie de actiuni menite sa furnizeze informatiile necesare in legatura cu prevederea “2%”, sa stimuleze aplicarea ei si sa ofere angajatilor asistenta in completarea formularelor. Angajatii vor primi informatii despre prevederea “2%” din Codul Fiscal prin intermediul buletinului de informare interna iar echipa din departamentul de Relatii cu Comunitatea va  fi pregatita sa raspunda oricaror intrebari referitoare la procedurile de lucru si completarea formularelor.

Citeste mai mult...

Cora anunta Campania „Luna inimilor deschise”, in parteneriat cu Salvati Copiii si ILO-IPEC

Pentru al cincilea an consecutiv, hipermarketurile Cora, in parteneriat cu Salvati Copiii Romania si Biroul International al Muncii, Programul International pentru Eliminarea Muncii Copiilor (ILO-IPEC) organizeaza in perioada 05 mai - 01 iunie 2009 campania “Luna inimilor deschise”.

Citeste mai mult...

Presage lanseaza CRAFT™, un instrument complex de masurare a reputatiei unei companii in media

Presage | Public Relations and Public Affairs lanseaza CRAFT™, un instrument complex de masurare a reputatiei unei companii in media. CRAFT™ (Corporate Reputation Analysis & Forecast Tool) evalueaza imaginea si notorietatea unei companii in media cu scopul sintetizarii celor mai eficiente tactici in stabilirea unei strategii de comunicare.

Citeste mai mult...

Cefin primeşte recunoaşterea pentru implicarea sa în programe de CSR

Cefin România, furnizor de servicii integrate pentru transportatori, cel mai mare dealer Iveco din Europa, a primit trofeul Silver Partner 2008 – 2009 din partea organizaţiei non-guvernamentale United Way Romania pentru contribuţia şi rezultatele obţinute la diferitele proiecte dezvoltate.

Citeste mai mult...

Petrom ii provoaca pe elevi la cel mai mare concurs national eco-civic!

Petrom lanseaza prima etapa a programului de responsabilitate sociala “Tara lui Andrei punct ro”, cu un amplu concurs national pe teme eco-civice, adresat elevilor din cele 11.500 de scoli generale din Romania.

Citeste mai mult...

Salvati Copiii anunta Campania Globala pentru Educatie 2009, pentru accesul egal la educatie primara al persoanelor de orice varsta

Ca in fiecare an, Salvati Copiii Romania coordoneaza la nivel national actiunile din cadrul Campaniei Globale pentru Educatie, derulata la nivel mondial in perioada martie-mai 2009. Peste 100.000 de copii din cele 530 de scoli din Romania inscrise in Campanie se vor alatura celor 10 milioane de participanti din lume pentru a transmite mesajul importantei vitale a educatiei. Este un nou record national de participare atins de Campanie, anul acesta numarul celor inscrisi dublandu-se fata de anul trecut.

Citeste mai mult...

OTP Bank România amenajează, în 41 dintre cele 105 unităţi ale sale, spaţii de joacă pentru copii

Cei mici au şi ei, de acum, o bancă pe gustul lor, pentru că OTP Bank România se gândeşte şi la copiii care păşesc, alături de părinţii lor, într-una din unităţile sale. Astfel, în 41 dintre cele 105 unităţi pe care banca le deţine, au fost amenajate spaţii de joacă pentru copii. Creioane colorate, tabla pentru desenat, scăunele, măsuţe şi jucării în culori vesele fac deliciul copiilor care intra în bancă.

Citeste mai mult...

“Cosul zilnic in valoare de 100 de ron”, oferit de Mega Image si Interactions


Reteaua de supermarket-uri Mega Image si agentia de comunicare interactiva Interactions au lansat promotia "Castiga Cosul Zilnic in valoare de 100 de ron!", prin care consumatorul este cel care isi alege premiul dintre produsele expuse pe website-ul www.mega-image.ro. Pana pe 17 mai, Mega Image va oferi zilnic premii in produse in valoare de 100 de ron si saptamanal in valoare de 300 de ron. Cei interesati sa participe la promotie trebuie sa intre pe site, sa isi creeze un cont si sa isi construiasca zilnic cosul de cumparaturi preferat, pe care il pot castiga la finalul saptamanii.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP