Ericsson România comunică prin GMP PR
- Joi, 23 Aprilie 2009 09:01 |
- PR Romania
Editia 2009 a concursului national de semne urbane ArhitechSIGN si-a desemnat castigatorii
- Joi, 23 Aprilie 2009 07:54 |
- PR Romania
Campania "Transpiratia strica reputatia" creata de Lowe PR si Unilever este singura campanie romaneasca aflata pe shortlist-ul clasamentului Sabre 2008 la sectiunea Fashion & Beauty
- Joi, 09 Aprilie 2009 14:16 |
- PR Romania
Biroul de Informare al Parlamentului European în România şi Lowe PR inaugurează Choice Box
- Miercuri, 22 Aprilie 2009 09:12 |
- PR Romania
Număr record de înscrieri la Gala Societăţii Civile
- Miercuri, 08 Aprilie 2009 10:45 |
- PR Romania
Cea de-a VII-a ediţie a Galei Societăţii Civile a înregistrat cel mai mare număr de înscrieri din istoria sa, cu 51% mai mult decât la ediţia precedentă. Cele 174 de proiecte înscrise în competiţie şi implementate pe parcursul anului 2008 de către organizaţii neguvernamentale, grupuri de iniţiativă şi persoane fizice au atras fonduri în valoare de aproximativ 21 de milioane de euro.
Cardinal Motors a lansat campania "Arte pentru blocuri"
- Vineri, 17 Aprilie 2009 09:44 |
- PR Romania
Cardinal Motors a iniţiat o campanie de sprijinire a ploieştenilor gospodari. Campania se numeşte “Arte pentru blocuri” şi îşi propune înfrumuseţarea spaţiului comun al blocurilor din oraş cu tablouri realizate de copiii de la Liceul de Arte Ploieşti. Cardinal Motors a sponsorizat liceul pentru achizitionarea de materiale, iar la finalul proiectului va oferi o excursie celor care s-au implicat în realizarea tablourilor.
Concursul de semne urbane isi va desemna castigatorii. Conceptul de comunicare si implementarea proiectului au fost realizate de Hook Communication
- Miercuri, 08 Aprilie 2009 10:40 |
- PR Romania
United lanseaza Galleria Suceava
- Joi, 16 Aprilie 2009 07:57 |
- PR Romania
United, agentia de brand a mall-urilor Galleria, a organizat la Suceava campania si evenimentele de lansare pentru cel de-al doilea mall din Romania parte a lantului international Galleria.Desi obiectivul stabilit initial a fost de 20.000 de vizitatori in primul weekend, acesta a fost depasit, numarul total ridicandu-se la 40.000, ceea ce inseamna peste 50% din populatia activa a orasului!
Ziarul Volkswagen News - la al doilea numar
- Miercuri, 08 Aprilie 2009 10:26 |
- PR Romania
S-a deschis biblioteca Friends: peste 200 de titluri de comunicare
- Luni, 13 Aprilie 2009 14:08 |
- PR Romania
Xella Ro a ales Free Communication pentru comunicarea PR a mărcii YTONG în România
- Miercuri, 08 Aprilie 2009 10:21 |
- PR Romania
Lowe PR comunică Parlamentul European către tineri
- Luni, 13 Aprilie 2009 07:44 |
- PR Romania
Sub sloganul ”Tu decizi!”, elevi şi studenţi din principalele oraşe ale ţării au umplut amfiteatrele în cadrul forumurilor de discuţii “Your First European Elections Vote” – Primul tău vot european, organizate de EPIO (European Parliament Information Office) & Lowe PR.
Fundatia Comunitara Cluj si partenerul sau Electrogrup SA lanseaza in Cluj-Napoca, prin programul “Collegium. Excelenta in Educatie”, un fond de 70.000 RON destinat dotarii si/sau amenajarii institutiilor de invatamant clujene
- Duminică, 15 Martie 2009 11:28 |
- PR Romania
Lantul hotelier InterContinental cistiga premiul NBTA pentru responsabilitate corporatista
- Vineri, 10 Aprilie 2009 18:02 |
- PR Romania
Cursuri de pregătire pentru obţinerea unei diplome de consultant în Relaţiile Publice Internaţionale DAPR/IQPR
- Miercuri, 25 Februarie 2009 09:42 |
- Adina Tudor
The Public Advisors şi Pymalion Adevertising comunică şi organizează Târg cu Tâlc
- Vineri, 10 Aprilie 2009 09:59 |
- PR Romania
La târg se sărbătoreşte cu stil şi în detaliu handmade-ul autentic. Târg cu Tâlc ediţia 2 împleteşte utilul cu cochetul şi reuneşte sub_cărtureşti (strada Arthur Verona nr. 13) între orele 11 şi 20 artişti handmade ai comunităţii artizanilor din România, într-o expoziţie cu vânzare şi mini evenimente cu tâlc.