29032024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Experimente științifice distractive dedicate persoanelor cu deficiențe de auz și de vedere, la Casa Experimentelor

Casa-ExperimentelorPeste 500 de persoane cu deficiențe de vedere sau de auz au experimentat fenomenele științifice într-un mod distractiv, prin „Știință pentru toți, pentru o viață mai bună”, un proiect al Asociației pentru Formare. Proiectul s-a desfășurat în perioada iunie 2017 – martie 2018  și a fost finanțat de Fundația Orange, prin fondul Lumea prin Culoare și Sunet.

Citeste mai mult...

Nică al lui Ștefan a Petrei e influencer pentru Minio Studio într-o campanie de recrutare inedită

Recrutare Minio

Minio Studio își dezvoltă semnificativ expertiza în domeniul digital, deschizând patru poziții pentru specialiștii în domeniu, în cadrul unei campanii de recrutare aparte.

Citeste mai mult...

Romanian PR Award îşi prezintă campaniile nominalizate

ilustratie praward 15

Juriul internaţional Romanian PR Award anunţă nominalizările pentru cea de-a 15-a ediţie a competiţiei. Proiectele nominalizate se detaşează prin rigoare, creativitate, inovaţie şi impact, consideră membrii juriului. Cea de-a 15-a ediţie a competiţiei s-a bucurat de susţinerea unui juriu internaţional de top, reunind competenţe în comunicare din SUA, Marea Britanie, Germania, Italia, Elveţia şi România.

Citeste mai mult...

Se lansează “Bune practici corporate: top proiecte marketing & CSR prin sport”

Sports Marketing Romania

Adrenallina Sports PR & more, prima agenție de PR din România dedicată comunicării în zona sport, viață sănătoasă, wellness, organizează joi, 10 mai, ediția a 3-a Conferinței Sports Marketing în România.

Citeste mai mult...

Gabriela Lungu a lansat Wings, un laborator creativ nomad

Wings CLL LogoGabriela Lungu, unul dintre cei mai cunoscuti experti romani in comunicarea creativa, a lansat WINGS | Creative Leadership Lab – un laborator nomad care zboara peste tot in lume pentru a lucra cu profesionistii si organizatiile cu potential din industriile creative si a le oferi suport.

Citeste mai mult...

Lidl România susține „Găina care a născut pui vii”, un proiect de educare a liceenilor despre fake news organizat de Școala de Valori & WizeGen

Gaina fakenews"Găina care a nascut pui vii", un proiect de media literacy inițiat de Ana-Maria Diceanu, specialist în comunicarea de criză și jurnalistul Tudor Mușat alături de Școala de Valori & WizeGen își propune să ajungă anul acesta la 1000 de elevi din toată țara pentru a-i ajuta să descifreze corect mesajele din media de astăzi.

Citeste mai mult...

Romanian PR Award la cea de-a 15-a aniversare

ilustratie praward 15

Se împlinesc în această toamnă 15 ani de la prima ediţie a competiţiei Romanian PR Award, un proiect „încăpăţânat” şi curajos care a reuşit să adune sub aceeaşi umbrelă nume marcante ale breslei comunicatorilor, concurenţi valoroşi, parteneri entuziaşti şi zeci de colegi care au urmărit îndeaproape evoluţia industriei de relaţii publice.

Citeste mai mult...

Orange semnează Carta Diversității

Orange carta diversitatii 1Orange România a semnat Carta Diversității în cadrul ceremoniei oficiale organizate de Romanian Diversity Charter pe 18 aprilie 2018. Astfel, Orange își ia angajamentul de a continua investiția în proiecte de diversitate, incluziune și egalitate la locul de muncă. 

Citeste mai mult...

O agenție de comunicare s-a lansat pe Vârful Moldoveanu

Echipa PiArt Vision

Lansare inedită pe cel mai înalt vârf montan din România. Echipa celei mai noi agenții de PR și Comunicare de la noi a urcat pe Vârful Moldoveanu ca să-și marcheze poziționarea pe piață printr-un eveniment încărcat de simbolism. Momentul reprezintă și startul campaniei Centenar România, prin care agenția își propune să promoveze locurile-simbol ale țării noastre, care și-au păstrat nealterate frumusețea și farmecul de-a lungul istoriei.

Citeste mai mult...

80 de organizații au semnat Carta Diversității din România

poza grup carta diversitatii

În cadrul unei ceremonii oficiale care a avut loc astăzi, 18 aprilie, la JW Marriott, 80 de organizaţii au aderat public la principiile Cartei Diversităţii şi și-au anunțat sprijinul în promovarea unei culturi a diversității în România.

Citeste mai mult...

Studentii - invitati sa reprezinte Romania la campionatele internationale de debate

debate

Pe perioada vacantei de vara, Clubul Ethos powered by Telekom invita studentii si masteranzii din universitatile bucurestene sa se inscrie intr-un program special de pregatire pentru urmatoarele campionate universitare de dezbateri formale (“debate”), la nivel european si mondial.

Citeste mai mult...

The House PR Agency aniversează 3 ani

Echipa HousePR

The House PR Agency, o agenție de comunicare ieșită din tiparele clasice, aniversează 3 ani pe piața din România. Un mix eclectic între practicile locale și principiile de business britanice, compania funcționează sub egida unei comunicări eficiente, îmbinate cu creativitatea. La ceas aniversar, The House PR Agency a demonstrat competență în arii de expertiză foarte variate și se bucură de un portfoliu cu clienți mari printre care 4F, Arval part of BNP Paribas, Garanta Asigurări, Seminis, VitalFields, Monsanto.  

Citeste mai mult...

Irina Roncea va conduce Golin din poziția de Deputy Managing Director

Irina Roncea GolinIrina Roncea a fost numită Deputy Managing Director Golin România, poziție din care va coordona operațiunile agenției începând cu luna iulie. Monica Botez, după 10 ani în echipa Golin, dintre care ultimii 3 ani ca Managing Partner al agenției, a decis să urmeze un alt drum care începe cu o perioadă sabatică.

Citeste mai mult...

Carta Diversității din România își așteaptă semnatarii

Photo AmbasadaBritanica 2Documentul, considerat de către Platforma Europeană a Diversității unul dintre cele mai eficiente instrumente de recunoștere și valorizare a diversității și egalității de șanse, stabilește o serie de principii generale, asumate voluntar de către semnatari, cu scopul de a promova diversitatea, non-discriminarea, incluziunea și egalitatea de șanse la locul de muncă.

Citeste mai mult...

Trei studenţi români vor să aducă inteligenţa artificială în industria cosmetică pentru bărbaţi

castigatori brandstorm

Trei studenţi români vor să revoluţioneze ritualul de îngrijire al bărbaţilor cu o aplicaţie ce foloseşte inteligenţa artificială. Martina Orlea, Vlad Nicoară şi Sergiu Ropota, studenţi în anul I şi II la Facultatea de Relaţii Economice Internaţionale din cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti, vor reprezenta România la Finala Internaţională a Competiţiei Brandstorm, organizată de L’Oréal la Paris. Echipa formată din cei trei, intitulată Digistorm, este una dintre cele 6 care au fost selectate în etapa regională pe Europa de Sud Est, dintr-un total de 11 ţări participante, pentru a-şi prezenta ideea inovatoare în faţa juriului internaţional format din executivi L’Oréal.

Citeste mai mult...

Volumul „The Golden Book of Romanian Public Relations”, lansat la Librăria Cărtureşti-Carusel

Coperta GoldenBook webÎntemeiat pe cele mai reprezentative exemple de bună practică întâlnite în istoria de 15 ani a competiției Romanian PR Award, volumul "The Golden Book of Romanian Public Relations" este primul demers colaborativ de anvergură al industriei locale de comunicare, reprezentând un efort editorial fără precedent, o încercare de a „strânge rândurile“ și de a reflecta critic asupra conceptelor și valorilor de breaslă.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP