18052024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa O nouă ediţie CNSC a ajuns la final

O nouă ediţie CNSC a ajuns la final

Pin It
Ediţia cu numărul 9 a Congresului Naţional al Studenţilor la Comunicare organizat de PRIME România s-a încheiat. Evenimentul s-a desfăşurat între 3 şi 5 mai, la Rectoratul Universităţii Politehnica Bucureşti şi a avut ca temă "PR-ul pentru Divertisment".

Evenimentul a constat într-o serie de conferinţe şi workshop-uri care au adus în discuţie aspecte mai puţin cunoscute ale activităţii de Relaţii Publice în televiziune, muzică şi teatru. CNSC şi-a propus şi de data aceasta să le ofere studenţilor oportunitatea de a interacţiona cu cei mai buni specialişti în domeniul PR-ului, de a-i întreba şi de a primi răspunsuri privind cele mai interesante subiecte.

Printre invitaţii ediţiei s-au numărat Andi Moisescu, Producător General APROPO TV, Mona Segall, Producător General al emisiunii ”Românii au talent”, Christian Stan, Manager Agenţia de Presă Mondenă, Marian Dorobanţu, Promotion Executive INNA Management, Andreea Filip, Director de Comunicare Emagic, Luiza Domnişoru, PR Dacia Group Renault şi mulţi alţii.

În prima zi a Congresului, participanţii au aflat ce înseamnă PR-ul pentru divertisment şi care sunt tehnicile cele mai utilizate de către specialiştii în muzică şi televiziune. Cea de-a 9-a ediţie a început cu Andi Moisescu, Mona Segall şi Diana Zamfirescu, PR PRO TV. Conferinţa a fost moderată de Raluca Moise, PR Universitatea Bucureşti, şi s-a concentrat asupra tehnicilor de PR folosite pentru emisiunile de succes ale unui trust media important. 

A doua conferinţă i-a avut ca speakeri pe Marian Dorobanţu, Christian Stan şi Diana Zamfirescu. În această secţiune, PR-ul pentru muzică a fost în prim plan, iar studenţii au putut afla tehnicile folosite pentru Inna, ajungându-se la concluzia că aceasta este, într-adevăr, cel mai bun produs de PR de pe piaţa muzicală românească.

Cea de-a doua zi s-a axat pe discutarea strategiilor de comunicare folosite în teatru, film şi în cadrul festivalurilor muzicale şi pe modalităţile de gestionare a unei crize de imagine. În prima conferinţă a zilei, Mirela Podea, Publishing Editor Cinemateque, Anca Pîslaru, PR Teatrul Masca şi Karin Budrugeac, PR Institutul Francez, au avut ocazia de a prezenta tacticile folosite pentru promovarea activităţilor culturale.

Ultima conferinţă a Congresului a adus în discuţie gestionarea crizelor de imagine şi a situaţiilor de urgenţă ale unor evenimente precum B’ESTFEST sau Eurovision. Ca speakeri, au fost invitaţi Andreea Filip, Emagic, Luiza Domnişoru, PR Dacia, Mihai Radu, AMI Communications, Corina Olteanu, Borţun Olteanu şi Emanuel Fântâneanu, jurnalist sportiv. Pe lângă partea teoretică, au fost prezentate situaţii de urgenţă din divertisment, precum acuzaţiile de plagiat privind concursul Eurovision.

Evenimentul s-a încheiat în fiecare zi cu câte un studiu de caz. Nicoleta Gavrilă de la Borţun Olteanu a prezentat studenţilor ideea din spatele proiectului IdeoIdeis, iar în cea de-a doua zi, Andreea Filip, Emagic, a vorbit despre B’ESTFEST. Studenţii au aflat cum se lucrează în spatele unui festival de teatru important precum IdeoIdeis şi au descoperit secretele organizării unui festival de muzică.

În ultima zi a Congresului, participanţii au avut ocazia de a pune în practică informaţiile acumulate de-a lungul primelor două zile la workshopurile oferite de BestJobs, Dacia, Zile şi Nopţi, Sonoro şi IdeoIdeis si au primit premii pentru participare. De asemenea, la finalul fiecărei conferinţe, cele mai bune întrebări au fost răsplătite cu accesorii oferite de Canyon şi Carton sau cărţi din partea Elefant.ro şi Comunicare.ro

Referitor la modul de organizare a evenimentului şi la cunoştinţele acumulate de-a lungul celor trei zile, Mădălina Pangrate, participant CNSC a afirmat: „A fost foarte frumos. Mă bucur că am avut ocazia să văd atât de multă lume bună din PR. Sunt anul întâi, iar CNSC mi-a dat ocazia să văd cât de greu şi cât de frumos este PR-ul.”


Congresul Naţional al Studenţilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME România susţinut de Dacia, Danone, Coca-Cola Hellenic, Canyon, Bitdefender, Ciuc, Gusto, La Fântâna, Comunicare.ro, Elephant.ro, Carton şi UNSR.

Evenimentul are ca parteneri media 9AM, Bucharest Guide, E-jobs, Campus Newz, Dor de Ducă, Best Jobs, Radio România Actualităţi, ADHugger, Radio3Net,  Cariere, PRWave, Radio Zebra, Calendar Evenimente, Going Out, Cluj Life, Comunicatorii, Academic Link, PR România, Comunicatedepresa.ro, Smile Media, Zile şi Nopţi, IQads Kadett, Start UB, Metropotam, Evenimente Studenţeşti, Hipo.ro, LumeBună, Studenţie.ro şi Stud-Life.

PRIME România este singura asociaţie studenţească de relaţii publice şi comunicare din România. Organizaţia are ca obiectiv principal facilitarea unei legături între teorie şi practică, între studenţi şi profesioniştii din acest domeniu. PRIME România are sediul principal în Bucureşti, iar recent şi-a dezvoltat trei filiale în Iaşi, Sibiu şi Braşov.
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP