15052024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Pentru al doilea an consecutiv, o campanie realizată de THE PRACTICE câştigă premiul GLOBAL SABRE

Pentru al doilea an consecutiv, o campanie realizată de THE PRACTICE câştigă premiul GLOBAL SABRE

Pin It
THE PRACTICE câştigă pentru a doua oară consecutiv premiul GLOBAL SABRE, distincţie acordată pentru cele mai bune 50 de campanii de PR din lume. Selecţia internaţională a fost realizată şi anul acesta din rândul câştigătorilor fazelor regionale ale SABRE AWARDS din America, Europa/Africa/Orientul Mijlociu şi Asia/Pacific. Lista celor mai bune 50 de campanii de PR din lume realizate în ultimul an a fost publicată aseară de THE HOLMES REPORT, agenţiile câştigătoare urmând să fie sărbătorite oficial la finalul lunii octombrie, la Miami, în cadrul Global Public Relations Summit.

Doar 33 de agenţii de PR din întreaga lume - multe dintre ele giganţi globali precum Burson-Marsteller, Edelman sau Hill+Knowlton - au reuşit să câştige anul acesta un GLOBAL SABRE. Faptul că printre cele 33 se numără şi o agenţie românească, este o performanţă foarte importantă pentru industria locală. THE PRACTICE este singura agenţie de PR din ţara noastră care a reuşit până acum să urce pe podiumul GLOBAL SABRE, şi nu o dată, ci – iată – de 2 ori. Anul trecut compania de PR câştiga primul GLOBAL SABRE cu programul “Crazy about computers” realizat pentru TechTeam, categoria Employee Communication.

Anul acesta, trofeul internaţional este adus de campania “Transparency is Gold”, realizată pentru Roşia Montană Gold Corporation, categoria Issue Management. Campania a reprezentat un demers lung şi amplu de informare a blogosferei româneşti cu privire la proiectul minier. Din analizele realizate cu şase luni înaintea campaniei, pe timpul şi cu şase luni după campanie, au reieşit rezultate pozitive indiscutabile în ce priveşte indicatorii de comunicare. Campania a fost de altfel premiată cu aur la competiţia locală, Romanian PR Award, nominalizată la European Excellence Awards, şi premiată cu aur la EMEA SABRE Awards.

“Suntem extrem de fericiţi să câştigăm cel de-al doilea Global SABRE! Acest premiu este o nouă dovadă palpabilă că facem bine ceea ce facem la THE PRACTICE – şi PR, şi social media. Câştigarea categoriei Issues Management cu o campanie concentrată pe social media ne validează abordarea strategică asupra mediului online, asupra influenţatorilor online. Felicitări colegelor mele de la THE PRACTICE, alături de care am reuşit lucruri excepţionale! Mulţumiri clienţilor noştri pentru decizia de a ne încredinţa un astfel de proiect complex.” declară Gabriela Lungu, Managing Partner, THE PRACTICE.

“Este cel mai important premiu luat de o campanie de social media românească la o competiţie internaţională de PR. A fost un program de comunicare foarte complex, delicat şi dificil, dar pe care l-am gestionat cu rezultate remarcabile. Sperăm să arătăm şi cu acest premiu că tratarea social media cu tool-uri de PR şi de către oameni de PR devine o necesitate pentru orice brand care se gândeşte serios atât la oportunităţile, cât şi la riscurile pe care le presupune prezenţa în social media.” a declarat Monica Jitariuc, Head of Social Media Department, THE PRACTICE.

“Campania Transparenţa este aur curat şi-a propus să invite la un dialog deschis liderii de opinie din mediul online şi să răspundă la orice nelămurire referitoare la proiectul minier de la Roşia Montană. Prin această atitudine deschisă şi proactivă, multe "mituri" au fost clarificate, corectate, campania contribuind astfel la o mai bună informare a opiniei publice. Pentru că am comunicat deschis şi transparent, suntem răsplătiţi de două ori: atât de către public, prin susţinerea arătată proiectului minier, cât şi de către colegii de breaslă, prin distincţia acordată campaniei, în cadrul uneia dintre cele mai importante competiţii de PR la nivel mondial, SABRE Awards. Încrederea publicului şi a specialiştilor ne onorează,” a declarat Andreea Năstase, Vice-President Corporate Communications, Roşia Montană Gold Corporation.

Echipa agenţiei care a lucrat la această campanie a fost formată din: Gabriela Lungu (Consultanţă strategică), Monica Jitariuc (Planificare social media), Magda Halus şi Ruxandra Avram (Suport implementare). Echipa clientului a fost formată din: Dragoş Tănase (Director General), Andreea Năstase (Vice-President Corporate Communications), Antoaneta Cojanu (Senior Corporate Communications Manager), Titus Căpîlnean (Online Communication Coordinator) şi Ana-Maria Tuncu (PR Coordinator).

Premiile SABRE (Superior Achievement in Branding and Reputation) au fost pentru prima dată organizate în SUA şi, cu o tradiţie de peste un sfert de veac, sunt recunoscute astăzi ca fiind cea mai veche şi importantă competiţie de PR. Organizatorul este The Holmes Group (www.holmesreport.com), companie condusă de Paul Holmes, cel mai apreciat analist din lume al domeniului relaţiilor publice. Pentru a da şi mai multă valoare distincţiilor, Global SABRE Awards sunt realizate în parteneriat cu alte instituţii importante de profil precum ICCO - International Communications Consultancy Organization, PRCA – Public Relations Consultants Association, Council of Public Relations Firms, etc. Lista completă a câştigătorilor GLOBAL SABRE din acest an se găseşte pe THE HOLMES REPORT: http://holmesreport.com/news-info/12442/Global-SABREs-Recognize-50-Best-Campaigns-In-The-World.aspx

THE PRACTICE este cea mai premiată agenţie românească de PR. Având o abordare integrată asupra comunicării, THE PRACTICE depăşeşte în competenţe şi activitate munca unei agenţii clasice de relaţii publice. Axată puternic pe creativitate şi rezultate, compania este o prezenţă constantă pe podiumurile competiţiilor de profil locale şi internaţionale, fiind prima agenţie de PR din România premiată la Cannes Lions şi Global Sabre Awards. Pe plan local, agenţia este parte din Leo Burnett Group, iar pe plan internaţional partener pentru România al MSLGROUP, una dintre cele mai importante reţele globale de relaţii publice.
Mai multe detalii pe www.thepractice.ro, www.facebook.com/ThePracticeRomania, www.twitter.com/ThePracticeRO.

 

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP