04052024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa THE PRACTICE – Agenţia de PR a Anului şi 14 premii la Romanian PR Award

THE PRACTICE – Agenţia de PR a Anului şi 14 premii la Romanian PR Award

Pin It

agentia_anuluiAseară s-a încheiat Gala celei de-a 10-a ediţii a Romanian PR Award, competiţia naţională a industriei de relaţii publice. Pe baza punctelor atribuite premiilor câştigate, THE PRACTICE a primit titlul Agenţia Anului. Este a doua oară când THE PRACTICE câştigă acest titlu, prima dată fiind în 2009.



THE PRACTICE a intrat în finala de anul acesta a Romanian PR Award cu 8 campanii care au însumat 18 nominalizări la 13 categorii din concurs. Agenţia a reuşit să transforme în trofee cea mai mare parte dintre aceste nominalizări, obţinând în total 14 premii: 4 Aur, 5 Argint şi 5 Diplome de Excelenţă la 12 dintre categoriile din concurs, precum şi marele premiu: titlul de AGENŢIA DE PR A ANULUI.

„Felicităm organizatorii competiţiei pentru efortul lor de 10 ani şi pentru această minunată şi foarte competitivă ediţie aniversară! Vrem să mulţumim tuturor clienţilor noştri, care ştiu că prin creativitate se ajunge la rezultate! Suntem foarte fericiţi să primim pentru a doua oară titlul de Agenţia de PR a Anului în România. Am luat în ultimul an multe premii internaţionale importante, dar recunoaşterea acasă, din partea industriei locale, ne aduce parcă şi mai multă bucurie. E normal – fiecare om vrea să fie apreciat în primul rând de ai săi. Am câştigat 14 premii – adică exact câţi oameni sunt azi în echipa THE PRACTICE. Un mare BRAVO acestei echipe minunate!” a declarat Gabriela Lungu, Managing Partener & Creative Director THE PRACTICE.

“Este al patrulea an când câştigăm categoria PR pentru Marketing: 2007, 2009, 2011 şi anul acesta din nou, ambele sub-categorii. Este şi al doilea an consecutiv când câştigăm categoria Comunicare de criză sau categoria Evenimente. Pentru aceste premii bucuria noastră e cumva multiplă, pentru că ele reprezintă reconfirmarea performanţelor agenţiei noastre la categorii foarte importante pentru domeniul relaţiilor publice.”, adaugă Oana Bulexa, Head of PR Department THE PRACTICE.

“Am câştigat la această ediţie a PR Award şi premii noi în categorii importante: Digital PR/social media (unde am avut chiar 3 campanii nominalizate) şi Website/intranet/blog. Acestea arată că implicarea specialiştilor de PR în online devine o prioritate pentru brandurile care îşi doresc conţinut valoros şi o gestionare responsabilă a social media. În plus, am dovedit creativitate şi rezultate în zone de obicei neglijate ale PR-ului, câştigând de exemplu categoria Publicaţii externe.” a declarat Monica Jitariuc, Head of Social Media Department, THE PRACTICE.

Cea mai premiată campanie a agenţiei (şi totodată cea mai premiată campanie din întreg concursul de anul acesta) a fost „Renault România caută şi premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”, care a câştigat 1 Aur, 2 Argint şi 3 diplome de excelenţă. Această campanie a comunicat parteneriatul între Renault şi Comitetul Olimpic şi Sportiv Român, cu ocazia Jocurilor Olimpice 2012. Ideea a fost de a duce mai departe spiritul olimpic, de la sportivi la oamenii obişnuiti, şi de a identifica 100 de ambasadori ai valorilor olimplice în viaţa de zi cu zi. Presa, bloggerii, consumatorii s-au implicat în campanie devenind, la rândul lor, promotori ai valorilor olimpice. La final, au fost premiaţi oamenii obişnuiţi alături de sportivii români medaliaţi la Jocurile Olimpice 2012 într-o gală emoţionantă.

Câte 3 distincţii (câte 1 Aur, 1 Argint şi 1 Diplomă de excelenţă) au câştigat şi campaniile „Faţă în faţă cu Indestructibila” pentru Varta şi „Ziua Z” pentru Trilulilu Music/ Zonga.
„Faţă în faţă cu Indestructibila” a fost o campanie cu o strategie puternică şi îndrăzneaţă, axată pe ideea încercării de a distruge produsul – lanterna Varta – tocmai pentru a-i evidenţia atributul principal: indestructibilitatea. De la sportivi celebri (campioni mondiali la probe de forţă) la jurnalişti, bloggeri şi consumatori, toţi şi-au încercat şansa cu „indestructibila” VARTA. Şi toţi au eşuat. Campania a fost ca un bulgăre de zăpadă care a transformat produsul într-o vedetă a conversaţiilor online şi offline.
Campania de lansare a versiunii BETA a ZONGA, o platformă muzicală online, s-a concentrat pe lideri de opinie, bloggeri şi jurnalişti, care au putut contribui prin feedback-ul lor la perfecţionarea acestui produs online extraordinar. Numele de cod al campaniei a fost „ZIUA Z” şi a culminat cu cea mai mare petrecere a blogosferei româneşti din 2012.

Iată toate premiile THE PRACTICE, în ordinea categoriilor din concurs:

1.    Comunicare corporatistă: ”Renault România caută şi premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”, client Renault România - ARGINT
2.    PR pentru marketing/ produse şi servicii existente: „Catalogul IKEA 2013 dă o nouă viaţă casei tale!”, client IKEA România - AUR
3.    PR pentru marketing/ produse şi servicii noi: „Faţă în faţă cu INDESTRUCTIBILA!”, client Varta România - AUR
4.    PR pentru marketing/ produse şi servicii noi: „Ziua Z”, client Trilulilu Music - ARGINT
5.    Comunicare pentru administrarea crizelor, a riscurilor şi a oportunităţilor: „Ziua Z”, client Trilulilu Music - AUR
6.    Digital PR şi Social Media: „Faţă în faţă cu INDESTRUCTIBILA!”, Varta România - ARGINT
7.    Comunicare internă: „Renault România caută şi premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”, client Renault România - ARGINT
8.    Media Relations: „Renault România caută şi premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice”, client Renault România - AUR
9.    Comunicarea produselor şi serviciilor financiare: „ING = e-banking”, client ING Bank România - ARGINT
10.    Website, Intranet, Blog: „Renault România caută şi premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”, client Renault România - Diploma de excelenţă
11.    Evenimente: „Faţă în faţă cu INDESTRUCTIBILA!”, client Varta România  - Diploma de excelenţă
12.    Evenimente: „ Ziua Z”, client Trilulilu Music  - Diploma de excelenţă
13.    Publicaţii externe: „Renault România caută şi premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”, client Renault România - Diploma de excelenţă
14.    Sponsorship: „Renault România caută şi premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”, client Renault România  - Diploma de excelenţă

THE PRACTICE se clasează pe locul 13 în lume în clasamentul general al celor mai creative agenţii de PR, conform Creative Index 2012 realizat de The Holmes Report pentru industria globală de PR. THE PRACTICE este totodată cea mai premiată agenţie românească de PR cu cca. 150 de nominalizări şi premii la concursuri internaţionale şi locale, fiind prima companie de PR din România premiată la Cannes Lions (Silver PR Lion în 2010), singura câştigătoare a unui Grand Prix la o competiţie internaţională de PR (Platinum la EMEA SABRE în 2008) sau singura deţinătoare a trofeelor Global Sabre Awards (în 2011 şi 2012). Având o abordare integrată a comunicării, THE PRACTICE depăşeşte în competenţe şi activitate munca unei agenţii clasice de relaţii publice. Clienţii agenţiei sunt atât nume mari internaţionale, cât şi companii locale, şi activează în numeroase industrii precum FMCG, retail, finanţe-bănci, construcţii, sănătate, auto etc.



THE PRACTICE este parte din Leo Burnett Group, din care mai fac parte Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest, iLeo, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 2 Parale şi 8team. Mai multe detalii pe www.thepractice.ro, www.facebook.com/ThePracticeRomania, www.twitter.com/ThePracticeRO.
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP