TEMPO Advertising va furniza servicii de BTL şi design pentru Peroni Nastro Azzuro şi Redd’s
- 09 Aprilie 2013 |
- PR Romania
Anul acesta, brandul Peroni Nastro Azzuro sărbătoreşte 50 de ani de existenţă printr-o serie de evenimente sub sigla Anniversario 50. Conceptul câştigător a fost construit în jurul motto-ului „Art & Poetry”, designul Alessi fiind sursa de inspiraţie pentru echipa Tempo care a venit cu această propunere.
“Tema pitch-ului a fost concentrată pe design, cu declinări în BTL, un brief care ne-a entuziasmat şi motivat în egală măsură. Am dezvoltat stilul vizual pentru Anniversario 50, însoţit de propuneri de BTL, ruta aleasă de client - „Art & Poetry” - fiind şi recomandarea agenţiei, iar din martie am început implementarea propunerilor creative”, a declarat Costin Milu, Creative Director Tempo Advertising.
Echipa care a contribuit la proiect este formată din Costin Milu – Creative Director, Mihai Preotu – Strategic Planner, Viorel Holovaci – Senior Art Director, Raluca Ioniţă (Dănăilă) – Client Service Director şi Bogdan Ivaşcu – Senior Account Manager.
„Propunerea Tempo pentru Peroni Nastro Azzuro a pornit de la un insight care ne-a impresionat prin modul în care a fost documentat şi apoi dezvoltat creativ într-o campanie relevantă pentru brand. Ne-a impresionat entuziasmul echipei care ne-a cucerit prin creativitate şi înțelegerea brandului şi, mai ales, prin experiența de a lucra pentru branduri de bere,” a declarat Laura Andrei, Senior Brand Manager Peroni.
Primul dintre evenimentele din seria Anniversario 50 – lansarea proiectului Instalart/Obiect/001 - a avut loc joi, 21 martie la Fratelli Studios. Tempo Advertising a furnizat servicii de creaţie, producţie de BTL şi coordonare de eveniment. Prin acest proiect, Peroni a provocat colectivul de designeri Instalart sa creeze produse inspirate de originea brandului - designul italian clasic al anilor ’60. La eveniment, au fost prezentate câte 3 dintre cele mai importante lucrări ale designerilor asociaţi şi proiectele obiectelor propuse pentru aniversarea Peroni.
TEMPO Advertising este de 17 ani o adevarată şcoală de publicitate care a definit creativitatea în România, formând numeroşi lideri ai industriei de publicitate de azi şi contribuind la creşterea a sute de branduri locale sau internaţionale, având în prezent un portofoliu care include branduri din cele mai vizibile şi provocatoare domenii: FMCG, financiar-bancar, telecom, media, retail, industria farmaceutica şi tehnologie.