18052024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa TEMPO Advertising va furniza servicii de BTL şi design pentru Peroni Nastro Azzuro şi Redd’s

TEMPO Advertising va furniza servicii de BTL şi design pentru Peroni Nastro Azzuro şi Redd’s

Pin It
Începând cu luna februarie a acestui an, TEMPO Advertising gestionează conturile de BTL ale brandurilor Peroni Nastro Azzuro şi Redd’s, implementând conceptele câştigătoare ale pitch-ului organizat de URSUS Romania, început în decembrie 2012 şi terminat la finalul lunii ianuarie 2013.

Anul acesta, brandul Peroni Nastro Azzuro sărbătoreşte 50 de ani de existenţă printr-o serie de evenimente sub sigla Anniversario 50. Conceptul câştigător a fost construit în jurul motto-ului „Art & Poetry”, designul Alessi fiind sursa de inspiraţie pentru echipa Tempo care a venit cu această propunere.

“Tema pitch-ului a fost concentrată pe design, cu declinări în BTL, un brief care ne-a entuziasmat şi motivat în egală măsură. Am dezvoltat stilul vizual pentru Anniversario 50, însoţit de propuneri de BTL, ruta aleasă de client - „Art & Poetry” - fiind şi recomandarea agenţiei, iar din martie am început implementarea propunerilor creative”, a declarat Costin Milu, Creative Director Tempo Advertising.

Echipa care a contribuit la proiect este formată din Costin Milu – Creative Director, Mihai Preotu – Strategic Planner, Viorel Holovaci – Senior Art Director, Raluca Ioniţă (Dănăilă) – Client Service Director şi Bogdan Ivaşcu – Senior Account Manager.

„Propunerea Tempo pentru Peroni Nastro Azzuro a pornit de la un insight care ne-a impresionat prin modul în care a fost documentat şi apoi dezvoltat creativ într-o campanie relevantă pentru brand. Ne-a impresionat entuziasmul echipei care ne-a cucerit prin creativitate şi înțelegerea brandului şi, mai ales, prin experiența de a lucra pentru branduri de bere,” a declarat Laura Andrei, Senior Brand Manager Peroni.

Primul dintre evenimentele din seria Anniversario 50 – lansarea proiectului Instalart/Obiect/001 - a avut loc joi, 21 martie la Fratelli Studios. Tempo Advertising a furnizat servicii de creaţie, producţie de BTL şi coordonare de eveniment. Prin acest proiect, Peroni a provocat colectivul de designeri Instalart sa creeze produse inspirate de originea brandului - designul italian clasic al anilor ’60. La eveniment, au fost prezentate câte 3 dintre cele mai importante lucrări ale designerilor asociaţi şi proiectele obiectelor propuse pentru aniversarea Peroni.


TEMPO Advertising este de 17 ani o adevarată şcoală de publicitate care a definit creativitatea în România, formând numeroşi lideri ai industriei de publicitate de azi şi contribuind la creşterea a sute de branduri locale sau internaţionale, având în prezent un portofoliu care include branduri din cele mai vizibile şi provocatoare domenii: FMCG, financiar-bancar, telecom, media, retail, industria farmaceutica şi tehnologie.
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP