18052024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Strategia de social media a Garanti Bank, distinsă cu “Best in Social Media in CEE Region” de Global Finance

Strategia de social media a Garanti Bank, distinsă cu “Best in Social Media in CEE Region” de Global Finance

Pin It
Strategia de social media a Garanti Bank, creată şi implementată de către Oxygen PR, a fost premiată cu distincţia “Best in Social Media in CEE Region” de către prestigioasa revistă de afaceri Global Finance, în cadrul concursului “2013 World's Best Internet Banks Competition”.

Strategia pune accentul pe principalele canale sociale care duc la consumator, abordându-l într-o manieră deschisă şi prietenoasă. Mesajele sunt variate şi transmise într-o manieră cât mai directă, cu accent pe produsele şi serviciile cheie ale băncii, integrate într-un context cât mai relevant pentru consumator: Bonus Card, activităţile de CSR, informaţii corporate şi financiare, precum şi despre inovaţie.

Strategia gândită de Oxygen PR are la bază prezenţa Garanti Bank pe cea mai mare reţea de socializare din lume, Facebook (www.facebook.com/GarantiBankRomania). Aici, fanii au parte în fiecare zi de cele mai noi informaţii, aplicaţii şi concursuri, direct legate de planul de comunicare şi promovare al băncii. De asemenea, fanii sunt încurajaţi să intre în dialog direct cu banca prin intermediul unor aplicaţii inteligente. De exemplu, prin Garanti e-Support, ei pot pune întrebări angajaţilor şi primesc răspunsuri într-un timp cât mai scurt; de asemenea, pot aplica direct la diverse servicii, precum Garanti Online.

„În social media, cu precădere pe Facebook, mai presus decât numărul fanilor este implicarea acestora în conversaţie. Cu Garanti Bank, în mai 2011 eram printre primele cinci bănci din România care au avut curajul să-şi întâlnească clienţii şi potenţialii clienţi într-un mediu deschis, mult mai puţin controlabil de către companie şi total la dispoziţia fanilor. Modul de adresare onest şi adecvat mediului de comunicare au făcut ca această strategie să fie viabilă pe termen lung, iar acest lucru a fost recunoscut acum şi la nivel internaţional”, explică Adina Trandaf, Account Manager Oxygen PR.

Strategia de social media este completată şi de comunicarea cu bloggerii, în special în activităţi de CSR (ex.: campania „România sălbatică”) şi de promovare a unor produse şi servicii (ex.: campania „Bonus terapia”), precum şi de prezenţa pe alte canale sociale, cum sunt Pinterest, unde Garanti Bank a fost prima bancă din România care şi-a creat cont, şi Foursquare.

Canalelor sociale de comunicare externă li se adaugă cele de comunicare internă, cum este blogul intern Garanti4All, de asemenea implementat de către Oxygen PR. Lansată în martie 2012, platforma are scopul de a prezenta membrilor echipei informaţii referitoare la produsele şi serviciile Garanti, tendinţe din zonele de interes ale băncii, dar în acelaşi timp încurajează iniţiativele şi sugestiile echipei, facilitând interacţiunea cu cititorii şi adăugând constant noi caracteristici care aduc valoare comunicării interne.

Echipa Oxygen PR este formată din Raluca Teodorescu, Senior Account Manager, Adina Trandaf, Account Manager, Ciprian Susanu, Head of Digital, şi Andra Stegaru, Social Media Specialist.

Începând cu anul 1987, publicaţia Global Finance este o sursă de ştiri şi analize de încredere, care ajung la cei mai influenţi oameni de finanţe din lume. Cu cititori de elită în 163 de ţări, Global Finance realizează, în mod regulat, topuri ale celor mai performante instituţii bancare şi financiare din întreaga lume. Aceste clasamente au impus un standard de excelenţă în comunitatea financiară globală.


Oxygen PR, specializată în domeniul relaţiilor publice şi social media, este una dintre cele mai dinamice firme de PR din România. Agenţia furnizează servicii integrate de comunicare: relaţii publice, comunicare corporativă, afaceri guvernamentale, relaţii cu media, traininguri media, business coaching, comunicare de criză, brand PR, evenimente, CSR, interactive & social media, creare content de blog, video casting / podcasting, precum şi comunicare internă.

Portofoliul de clienţi ai Oxygen PR cuprinde branduri locale şi internaţionale, precum Garanti Bank, Heineken Romania, Cinema City, Olympus, Divertiland, PPD (cu brandurile J&B, Johnnie Walker, Campari, Aperol, Tazovski, Smirnoff, Cîroc, Alira etc.), Eversheds Lina&Guia etc.

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP