04052024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa 23,5 tone de fructe şi legume distribuite celor peste 1.500 de beneficiari ai proiectului 'Mai mult gust, mai multă savoare!'

23,5 tone de fructe şi legume distribuite celor peste 1.500 de beneficiari ai proiectului 'Mai mult gust, mai multă savoare!'

Pin It

Luna mai marchează încheierea celui de al doilea an de implementare a proiectului „Creşterea consumului de fructe şi legume proaspete în rândul grupurilor vulnerabile”, dezvoltat și implementat în România de către compania PRAIS Corporate Communications sub sloganul „Mai mult gust, mai multă savoare”.

Având ca obiectiv încurajarea consumului de fructe şi legume proaspete în rândul categoriilor defavorizate, proiectul a angrenat, de la lansare și până în prezent, peste 1.500 de beneficiari: copii, persoane vârstnice şi femei însărcinate din orașele Roman și Medgidia. Pe parcursul a peste 490 de sesiuni de gătit, au fost distribuite peste 23,5 tone de fructe și legume proaspete. În cele 24 de luni de implementare, toți participanții la proiect au preparat 33 de rețete împreună cu bucătari pricepuți, care i-au învățat secretele folosirii ingredientelor proaspete în meniul zilnic. Nutriționiștii au oferit constant informații despre calitățile nutritive ale legumelor și fructelor, beneficiile acestora asupra sănătății, precum și modalități de a le integra în alimentația zilnică pentru a avea o dietă echilibrată.

„Impactul acestui proiect în rândul celor 1.500 de beneficiari –  o mare familie - este impresionant. Dedicația cu care, timp de 2 ani, echipa noastră de consultanți, cei 20 de parteneri locali, organizații non guvernamentale, autorități și-au adus direct contribuția, este remarcabilă. A fost o onoare pentru noi să  dezvoltăm în România acest proiect generos susținut de DG Sanco”, a declarat Silvia Bucur, Director General PRAIS Corporate Communications.

Proiectul „Mai mult gust, mai multă savoare”, este o iniţiativă a Direcţiei Generale Sănătate şi Consumatori din cadrul Comisiei Europene - DG Sanco. Acesta a fost demarat în iulie 2012 în România, Bulgaria și Slovacia, fiind coordonat la nivel european de către compania Babel Strategy & Communications. PRAIS Corporate Communications a asigurat cu succes managementul şi implementarea acestuia în România.



PRAIS Corporate Communications este o companie de consultanţă specializată în comunicare integrată şi PR, înfiinţată în 1996, câștigătoare a 8 premii internaționale și locale printre care se remarcă premiul "IPRA Golden World Award" și „IPRA Grand Prize”, la Tokyo, în anul 1999. Echipa de consultanţi PRAIS asistă cu dedicație, de peste 18 ani, importante companii multinaţionale şi asociaţii industriale din România sau din străinatate. În cei 18 ani de la lansare, PRAIS Corporate Communications a iniţiat şi implementat peste 2.500 de campanii, evenimente corporative şi de brand. Auditul comunicării interne, strategiile anuale de comunicare internă şi externă, relaţia cu media, brand PR, comunicarea financiară şi de criză, social media, animarea forţelor de vânzări şi cursurile de comunicare sunt doar câteva dintre serviciile oferite de PRAIS.

Fidelă culturii sale, PRAIS Corporate Communications a înfiinţat, acum 11 ani, Fundaţia PRAIS în cadrul căreia a dezvoltat 15 proiecte naţionale de CSR şi de marketing social dedicate unor cauze sociale majore, care au angrenat milioane de beneficiari, având ca obiective accesul la educaţie, informare şi cultură, promovarea stilului de viaţă sănătos, grija faţă de natură şi protecţia mediului -  modesta sa contribuţie la crearea unui alt fel de progres.

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP