24042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Rogalski Damaschin Public Relations gestionează comunicarea corporate pentru Carpatcement Holding

Rogalski Damaschin Public Relations gestionează comunicarea corporate pentru Carpatcement Holding

Pin It

Carpatcement

Rogalski Damaschin Public Relations gestionează, începând din luna aprilie, comunicarea corporate pentru Carpatcement Holding, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa cimentului. Astfel, agenţia va asigura servicii de consultanţă strategică, corporate PR şi social media, dezvoltând şi implementând strategii de comunicare și pentru brandurile principale din portofoliul Carpatcement.

Strategia de PR propusă de agenţie pentru următorul an vizează creşterea notorietății companiei și îmbunătățirea interacțiunii cu presa.

„Sper că prin colaborarea cu Rogalski Damaschin PR vom da o nouă dimensiune comunicării corporate pentru compania noastră, într-o perioadă extrem de interesantă pentru industria cimentului și într-un moment în care România trebuie să-și reconsidere politica de dezvoltare a infrastructurii”, a declarat domnul Florian Aldea, Director General al  Carpatcement Holding și Președinte al Consiliului de Administrație al societății.

Cu un total al investițiilor de peste 500 de milioane de euro, HeidelbergCement este unul dintre cei mai importanți investitori germani din România, unde este prezent în producția de ciment, betoane și agregate prin CARPATCEMENT HOLDING S.A., CARPAT BETON S.R.L. și CARPAT AGREGATE S.A. Toate cele trei companii folosesc tehnologii inovatoare și au ca obiectiv major promovarea unor standarde înalte de calitate. HeidelbergCement este lider mondial pe piața de agregate și un important jucător în domeniul cimentului, betonului și al altor activități conexe, ceea ce îl poziționează printre cei mai mari producători de materiale de construcții din lume. Grupul are aproximativ 45.000 de angajați în 2.300 de locații din peste 40 de țări din întreaga lume.


Despre Rogalski Damaschin Public Relations

Rogalski Damaschin Public Relations susține că este posibil ca prin comunicare întreaga comunitate să evolueze, într-o perioadă în care consumatorii au așteptări din ce în ce mai mari de la branduri, companii şi lideri. Misiunea agenţiei este să creeze un impact social și economic pozitiv, prin idei care inspiră schimbarea în bine. Astfel, agenția promovează în practica şi limbajul curent al PR-ului conceptul de

„good advocacy”, care desemnează o comunicare militantă, onestă și creativă, de natură să genereze conținut valoros și rezultate pozitive atât pentru companii, cât şi pentru consumatori. Agenţia se structurează în două arii de specialitate: consumer PR, coordonată de Alina Damaschin, în calitate de Creative Leader, şi corporate PR, divizie coordonată de Eliza Rogalski, în calitate de Strategy Leader.

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP