28032024

Back Eşti aici:Home News PR LinkCoffee

PR LinkCoffee 4 - 8 Iulie

cup-link•    Săptămâna această vă prezentăm European Communication Monitor 2011, unul dintre cele mai complexe studii internaţionale despre rolul comunicării strategice. Studiul este conceput şi implementat de către European Public Relations Education and Research Association (EUPRERA) în parteneriat cu European Association of Communication Directors (EACD). O constatare importantă a studiului este aceea că sintagma ‘relaţii publice’ reprezintü o etichetă greşită aplicată domeniului, aşa cum declară 42% dintre respondenţi.

Citeste mai mult...

PR LinkCoffee 27 Iunie - 1 Iulie

coffee-smiley•    Un studiu recent realizat de PR Week şi Brands2Life care a vizat 100 de directori de comunicare din diferite industrii a arătat că directorii de comunicare consideră că agențiile de publicitate livrează idei mai creative decât agenţiile de PR (ştire - http://bit.ly/il6MEv ; studiu - http://bit.ly/kZv62E)

Citeste mai mult...

PR LinkCoffee: 13-17 Iunie

La cel de-al treilea summit european al evaluării în PR (European Summit on Measurement), organizat de AMEC la Lisabona, experţii concluzionează: Nu există nicio dovadă care să sugereze că spaţiul editorial obţinut prin relaţii publice are aceeaşi valoare cu cel obţinut prin advertising. AMEC | http://bit.ly/ikP4tSPR Daily Europe | http://bit.ly/iwbgMe

Citeste mai mult...

PR LinkCoffee 20-24 Iunie

coffee-smiley•    Săptămâna aceasta vă prezentăm nominalizările şi finaliştii Festivalului Cannes Lions, secţiunea PR. Felicitările noastre se îndreaptă către McCann Erickson pentru o performanţă neegalată până acum de nicio agenţie din România http://bit.ly/kqk6pf şi http://bit.ly/moTxsB

Citeste mai mult...

PR LinkCoffee 6-10 Iunie

Tendinţa consumatorului spre autenticitate a devenit din ce în ce mai evidentă. Brandurile trebuie să livreze o promisiune şi este exact ceea ce Starbucks a reînceput să facă acum câţiva ani odată ce a observat că s-a îndepărtat de la scopul său iniţial. Compania a ajuns pe locul 3 în topul lanţurilor de restaurante din lume, iar acest lucru nu face decât să valideze esenţa brandului. Urmăriţi un interviu cu Annie Young-Scrivner, Chief Marketing Officer Starbucks. Forbes | http://onforb.es/itauEW

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP