29042024

Back Eşti aici:Home News PR LinkCoffee PR LinkCoffee 4 - 8 Iulie

PR LinkCoffee 4 - 8 Iulie

Pin It

cup-link•    Săptămâna această vă prezentăm European Communication Monitor 2011, unul dintre cele mai complexe studii internaţionale despre rolul comunicării strategice. Studiul este conceput şi implementat de către European Public Relations Education and Research Association (EUPRERA) în parteneriat cu European Association of Communication Directors (EACD). O constatare importantă a studiului este aceea că sintagma ‘relaţii publice’ reprezintü o etichetă greşită aplicată domeniului, aşa cum declară 42% dintre respondenţi.

Cei mai mulţi profesionişti preferă alte denumiri precum comunicare corporatistă, comunicare strategică şi managementul comunicării. Ştirea - http://bit.ly/nwde6P ; Studiul - http://bit.ly/q9JkXg

•    Cele mai relevante bloguri ale anului 2011 într-un top realizat de revista TIME - http://ti.me/mRM2Ql

•    Un infographic interesant despre motivele care îi fac pe oameni să urmeze un brand şi în social media. http://bit.ly/nr2cEm 97% dintre respondenţi spun că social media le-a influenţat decizia de cumpărare a unui produs sau brand. Interesant ar fi şi un studiu local pentru a vedea cum se traduc concret eforturile din social media.

•    Un status update care nu are like-uri e echivalentul unei glume care întâlneşte liniştea. Despre cultura butonulului like şi nevoia noastră de aprobare. Wall Street Journal | http://on.wsj.com/pGaOxI

•    14 dintre cele mai mari idei ale anului, un ghid despre trenduri care definesc America de azi. The Atlantic | http://bit.ly/rdR0Ns

•    Richard Edelman despre evoluţia domeniului relaţiilor publice. Liniile tot mai fine dintre PR, marketing şi publicitate încep să se dilueze. Nu există divizii pe piaţa ideilor, doar idei bune. “Re-characterize your business as a public engagement business”. PRSA | http://bit.ly/pKcBRG

•    Alastair Campbell, fostul director de comunicare a lui Tony Blair, vorbeşte despre lecţiile învăţate din jurnalele scrise de-a lungul anilor. Mai puţină atenţie consumată şi îndreptată asupra media.  Mai multă atenţie asupra strategiei, asupra deciziei, asupra construirii echipei, asupra performanţei, asupra unei structuri decente a managementului crizelor. Mai multă atenţie asupra opiniei publice, nu opiniei media. Huffington Post | http://huff.to/mU0wwc


O sinteză realizată de Florina Baciu, Editor PR Romania
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP