30042024

Back Eşti aici:Home News PR LinkCoffee PR LinkCoffee 19-23 martie

PR LinkCoffee 19-23 martie

Pin It

pr_linkcoffee•    PR: Liderii de business sunt cel mai important target în promovarea valorilor globale ale Relaţiilor Publice, conform studiului Global PR Advocacy Survey2011/12. PRWeek | http://bit.ly/GGQThu. Conform aceluiaşi studiu, pe care îl puteţi consulta integral aici, social media reprezintă una dintre cele mai mari ameninţări asupra industriei de PR la nivel global. blog.holmesreport.com | http://bit.ly/GGQRX1


•    La o săptămână după scandalul Goldman Sachs, discuţia poate încuraja reconsolidarea încrederii într-o organizaţie. Contextul trimite către o problemă din ce în ce mai evidentă - declinul eticii şi a încrederii în sfera comercială, probleme care se extind la nivel global, în companii, în guverne şi în diferite ţări. Forbes| http://onforb.es/GEreRW

•    Social Media: Dacă vă interesează câteva cifre relevante în ceea ce priveşte social media în România (Martie 2012), le găsiţi într-un nou proiect lansat de Cristian Manafu, o platformă dedicată social media numită SocialMediaTraining.ro. http://bit.ly/GPgaRL

•    Din culisele evoluţiei Pinterest, pe care o observăm îndeaproape, iată cum a folosit Peugeot platforma Pinterest pentru a lansa o competiţie de puzzle. Econsultancy | http://bit.ly/GGUyM9

•    Evaluarea în social media, încă o dilemă la ordinea zilei pentru profesioniştii din marketing şi PR. Actualii indicatori folosiţi (numărul fanilor, implicarea comunităţii etc.) reprezintă doar atât, o indicare a succesului, dar nu rezultate reale, deşi acestea sunt cele mai des raportate. Iată câteva rapoarte de la Google Analytics despre cum acţiunile sociale pot fi evaluate în vânzări. The Future Buzz | http://bit.ly/GEpaJB

•    Cum conexiunile Facebook la nivel global pot reflecta vechile imperii europene. The Economist |  http://econ.st/GEs156

•    Branding: Ne aflăm deja în era în care consumatorii penalizează o companie pentru că iau o poziţie greşită sau pentru că nu iau nicio poziţie. Brandurile ar trebui să fie capabile să răspundă la întrebarea: ‘Care este poziţia noastră?’ şi să fie capabile să identifice valorile brandului propriu. Brandurile trebuie să demonstreze aceste valori şi credinţe prin acţiuni concrete. Co.Exist: World changing ideas and innovation | http://bit.ly/GGTaJt

•    Cum comunică brandurile de top pe Facebook în România, un studiu prezentat de DaedalusMillwardBrown. http://slidesha.re/GGV9h4

•    În era conectivităţii, marketingul este produsul, serviciul şi mai presus de toate conversaţiiile pe care le cauzează şi conexiunile pe care le face. Marketingul este primul lucru pe care îl faci, nu ultimul, afirmă Seth Godin. http://bit.ly/GFYE5d

•    Media: The State of the News Media 2012 - raportul anual asupra jurnalismului american şi starea presei. Indiferent de mijlocul folosit, consumul de ştiri în mediul digital a crescut în anul 2011. Alte rezultate ale studiului iniţiate de Pew Research Center le veţi găsi aici http://bit.ly/GFZy1r

•    Articolul săptămânii: Facebook a fost de succes încă de la începuturile companiei pentru că a avut ca focus identitatea autentică. Mediul nu mai e doar mesajul, mediul suntem chiar noi, reiterând vorbele lui Marshall McLuhan. Un interviu cu şi despre Mark Zuckerberg ‘the boy CEO’ Fast Company| http://bit.ly/GGRS1e

•    Infograpicul săptămânii: Inovaţia multifaţetată. Cum diversitatea la locul de muncă poate dezvolta succesul. http://bit.ly/GGU9cP

•    Inspiraţie: ‘Finding a way to acknowledge content curation and information discovery as a form of creative labor, and to codify this acknowledgement, is the next frontier in how we think about “intellectual property” in the information age.’ Nieman Journalism Lab | http://bit.ly/GFqZa7



Selecţie realizată de Florina Baciu, Editor PR Romania

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP