29032024

Back Eşti aici:Home News PR LinkCoffee PR LinkCoffee, o colecţie de linkuri comentate la cafeaua ta de vineri

PR LinkCoffee, o colecţie de linkuri comentate la cafeaua ta de vineri

Pin It

coffeeDe astăzi avem o nouă preocupare, să  facem o listă de linkuri utile pentru fiecare zi de vineri. Un soi de review săptămânal al isprăvilor din PR, al ştirilor care ne-au atras atenţia, al ideilor care supravieţuiesc munţilor de informaţii săptămânal, al personajelor care se preocupă să identifice trenduri în formare. Aşteptăm comentariile şi sugestiilor voastre, inclusiv dacă v-ar plăcea să vedeţi şi altceva. Smile

  • Redacţia germană Süddeutsche Zeitung publica recent seria de eseuri "La ce ne mai trebuie jurnalism?" (http://bit.ly/jwOecL). Ca o extensie la aceste eseuri se plasează şi articolul recent semnat de Brian Solis: The End of the Destination Web and the Revival of the Information Economy – Un articol despre forţa Twitter de a influenţa viitorul jurnalismului. Despre cum o ştire este amplificată prin "one-to-one-to-many network effect". Social media este de fapt despre a înţelege comportamentul uman într-un alt mediu şi de a observa felul în care consumatorii îşi accesează ştirile. În fapt este o luptă a atenţiei într-o economie a informaţiei. http://bit.ly/imYRob

  • Top 100 al celor mai valoroase branduri globale realizat de Millward Brown este dominat de Apple. Se pare că Mesia timpurilor noastre poartă un pulover negru pe gât, pantofi de jogging uzaţi şi ochelari fără ramă de la producătorul de marcă din Schwarzwald Lunor, modelul "Classic". Când Steve Jobs apare în faţa publicului, este înconjurat de o aură mistică, aproape religioasă. Fanii intuiesc în orice gest al lui un semnal cu valoare de tendinţă globală. Iar criticii săi nu îi doresc nimic mai arzător decât să dea greş - însă întotdeauna sunt dezamăgiţi. Smile http://slidesha.re/lT9MhB Apple ocupă un loc important şi în topul recent Zelist Monitor al celor mai vizibile branduri globale în social media românească (http://bit.ly/goUi5d).

  • Într-o eră a globalizării, procesele inovaţiei nu mai sunt liniare. Managementul inovaţiei ar trebui să fie înţeles mai degrabă ca un proces integrat şi iterativ ce trebuie planificat şi controlat strategic - şi sprijinit în mod fundamental de funcţia de comunicare. Oricât de mult se va dezvolta tehnologia, aceasta nu va putea înlocui niciodată interacţiunea umană. Despre valenţele contactului uman în inovaţie, ne vorbeşte Edward Boches în "Innovation calls for face to face contact" - http://bit.ly/mgYB7l

  • Se ştie că războiul între Facebook şi Google are aceeaşi istorie ca Apple vs Microsoft. Dar se pare că incidentul recent cu angajarea unei agenţii de relaţii publice cu scopul de a răspândi ştiri false despre Google, dovedeşte faptul că Facebook se simte mai ameninţat ca niciodată. Facebook Loses Much Face In Secret Smear On Google | TechCrunch http://tcrn.ch/iRRRry

  • U.N. Global Compact subliniază importanţa comunicării în iniţiativele sustenabile ale corporaţilor - U.N. Global Compact Presents Its New Emphasis On Company Sustainability Communications. Comunicarea rămâne un element important al politicilor de CSR, fiind o cale de a asigura dialogul cu, şi transparenţa faţă de grupurile co-interesate. Cu toate acestea, programele sociale nu trebuie văzute exclusiv din perspectiva beneficiilor de PR şi marketing pe care le aduc. Când îşi stabilesc strategiile de CSR, companiile trebuie să pornească de la nevoi comunitare reale ale şi să îşi definească obiective măsurabile şi oneste, şi abia apoi să fie preocupate de promovarea programelor sociale. http://bit.ly/kt2gXt

  • Un film despre cum să concepi un plan diabolic de care e nevoie pentru ca fiecare să unifice munca cu ceea ce iubeşte. Hugh MacLeod and his Evil Plan for business and you | Rethink http://bit.ly/lT4CC0

  • Un studiu recent a arătat că atunci când vine vorba de vizitatori, Google detronează în continuare reţelele sociale ca sursă importantă de trafic pentru site-urile mari de ştiri. For News Sites, Google Is the Past and Facebook Is the Future | Gigaom http://bit.ly/jAqOWG

Echipa PR Romania iti ureaza un weekend fain!
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP