16042024

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

Bugetele de publicitate alocate social media ar putea creşte cu 50% în 2012

Valoarea totală a pieţei locale de digital ar putea ajunge la 65 de milioane de euro în 2012, ceea ce înseamnă o creştere cu 21% faţă de anul anterior, conform celei de-a doua ediţii a studiului Digital FactBook realizat de agenţia HyperActive. În calculul acestei valori au fost luate în considerare investiţiile media în digital şi în mobile marketing şi fee-urile şi comisioanele plătite către agenţiile de comunicare online.

Citeste mai mult...

Digitalul pe locul al doilea după TV ca investiţii atrase din publicitate în 2011

“Aşa cum previzionam, digitalul a fost <vedeta lui 2011>, reuşind să-şi câştige locul secund între canalele media. Şi nu se opreşte aici. 2011 a însemnat explozia Social Media ca număr de utilizatori – Facebook atingând  4,16 mil. utilizatori în România. În consecinţă brandurile şi-au sporit vizibilitatea în reţelele sociale, urmărind să obţină interactivitate şi să construiască o relaţie pe termen lung cu consumatorii lor. Mediul online este singurul care va înregistra creştere şi în 2012, de circa 20%”, a declarat Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative.

Citeste mai mult...

Românii mai mult laudă decât critică produsele pe care le folosesc

GfK România a derulat o cercetare de marketing pentru a studia opinia consumatorilor din România privind influenţa word of mouth.

Experienţa proprie cu un anumit produs sau marcă este principalul factor care generează word of mouth (WOM), indiferent dacă acesta este pozitiv sau negativ. Astfel, 57% dintre români îşi exprimă satisfacţia în urma utilizării unui produs sau serviciu în discuţiile cu ceilalţi, în vreme ce 42% îşi arată insatisfacţia.

Citeste mai mult...

Noua faţă a marketingului

best_marketingEvenimentul Best Marketing de săptămâna trecută, organizat de Revista Biz, s-a deschis cu o constatare, faptul că pregătirea oamenilor de marketing lasă mult de dorit. Eu vă propun să vedem o nouă faţă a marketingului, sau cel puţin partea bună, dar mai puţin vizibilă.

Citeste mai mult...

740 branduri îşi dispută supremaţia de Superbrand în preferinţele consumatorilor români

Superbrands România anunţă încheierea fazei de cercetare în cadrul programului pentru 2011/12. 740 branduri au fost incluse în cercetarea cu consumatorii. 215 dintre acestea sunt branduri româneşti reprezentând aproape o treime din totalul brandurilor intrate în cercetare.

Citeste mai mult...

Curiozităţi de la RoNewMedia 6.0

ronewmedia3 zile pline la RoNewMedia, într-o locaţie pe măsură (Biblioteca Naţională proaspăt inaugurată), eveniment pornit în 2008 şi care de la anul devine I CEE! Festival cu intenţia de a transforma Bucureştiul într-un hub regional digital. Cu această ocazie, revenim cu un un bilanţ al câtorva idei mai valoroase:

Citeste mai mult...

WEBSTOCK 2011: Lucruri uitate şi reamintite din tolba online-ului

webstockAscultă. Online dar şi offline. Învaţă ca atunci când te adresezi publicului comunicarea să fie personalizată. În această direcţia a purtat discuţia Cabral Ibacka în calitatea de blogger, la Webstock, una dintre cele mai importante conferinţe dedicată social media din România. În primul rând trebuie să îţi cunoşti publicul, iar acest lucru se face prin strângerea informaţiilor şi atenţia acordată. Ne-am învăţat să nu mai ascultăm, valabil online dar şi offline şi avem tot mai multă nevoie să învăţăm unii de la ceilalţi în termeni de experienţă personală. Din perspectiva comunicării, grupurile vor fi din ce în ce mai mult undirecţionale, comunicarea adevărată se va face în grupuri mici, a concluzionat Cabral.

Citeste mai mult...

Social Media Summit. Idei care rezistă şi după 2 săptămâni de la eveniment.

Acum o săptămână a avut loc Social Media Summit, summit regional despre reţele sociale şi strategii de marketing prin social media, organizat de Revista Biz. Cum în 2012 se împlinesc doi ani de la prima ediţie, timp în care evenimentul a fost plimbat prin oraşe importante, a venit momentul să ajungă şi la Bucureşti, ocazie cu care a reunit specialişti care au împărtăşit din know-how-ul lor.

Citeste mai mult...

Cluj Brands Tour – ediţia I: bloggerii întâlnesc brandurile clujene în offline

clujbrandstourÎn era 2.0 a comunicării digitale, încă sunt puţine companii, chiar şi dintre cele mari, puternice, care să acorde credit noii lumi a marketingului şi a PR-ului în online.

Citeste mai mult...

Viitorul marketingului digital: perspective locale versus internaţionale

Pe 22 şi 23 februarie a avut loc Digital Marketing Forum, un eveniment organizat de Evensys, care a adus în faţa audienţei idei utile pentru promovarea companiilor şi brandurilor în mediul online, moment bun pentru a revizui ce s-a întâmplat anul trecut şi pentru a vedea care sunt previziunile pentru anul în curs.

Citeste mai mult...

43% dintre consumatori achiziţionează un brand numai după ce găsesc online informaţii relevante despre el

Studiul „Rethinking paid, earned and owned media: New rules for marketing performance”, realizat de Initiative pe baza discuţiilor cu consumatori din Australia, China, Germania, Spania, Columbia, Thailanda, Italia, UK şi SUA, face apel la o regândire a strategiilor marketerilor în funcţie de o nouă segmentare a canalelor de marketing: paid, earned şi owned media.

Citeste mai mult...

Zelist Monitor lansează analiza "Sectorul financiar-bancar în social media"

TreeWorks prezintă analiza sectorului financiar-bancar din România, analiză realizată prin monitorizarea a peste 135.000 de surse online în perioada cuprinsă între 1 iulie 2011 şi 31 decembrie 2011.

Citeste mai mult...

Zelist a publicat astazi Barometrul blogosferei pentru luna iunie 2011, comparand-o cu perioada similara din 2010

Astfel, numarul posturilor publicate pe bloguri in luna iunie 2011 a scazut fata de cel inregistrat in luna mai 2011 cu 11.3%, de la 252.646 la 227.082 posturi. De asemenea, fata de luna iunie 2010, numarul posturilor publicate a scazut cu 3.48% de la un numar de 232.850.

Citeste mai mult...

Antreprenorii deceniului. Cum să vezi mai departe de pe umeri de giganți.

Antreprenoriatul pe timp de criză, drumul de la o simplă idee până la un business care să se susțină singur, încă mai pare o himeră pentru mulți. Deși în final, așa cum afirma Marta Ușurelu, redactor-șef la revista Biz, antreprenorii sunt cei care vor mișca această țară și industrie.

Citeste mai mult...

Social Networks Conference 2011: Fast Forward

Pe 7 iulie a avut loc Social Networks Conference, conferinţă de marketing şi social media, primul eveniment din ţară care îşi propune să ofere strategii şi tactici de marketing în cele mai utilizate reţele sociale în România. Iată şi câteva idei interesante colectate de la faţa locului:

Citeste mai mult...

Borsec în fruntea clasamentului Consumer Superbrands 2011-2012

Borsec se plasează pe primul loc în cadrul Programului Consumer Superbrands 2011-2012, în urma centralizării rezultatelor studiului efectuat de Superbrands România. Este pentru prima dată când în fruntea clasamentului se situează un brand românesc cu tradiţie îndelungată. Lista primelor 10 branduri desemnate Superbrands în România pentru anul 2011-2012 include: Borsec, adidas, Mercedes-Benz, Dr.Oetker, IKEA, Coca-Cola, Nike, BMW, Jack Daniel's şi Orbit.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP