13082020

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

Viitorul marketingului digital: perspective locale versus internaţionale

Pe 22 şi 23 februarie a avut loc Digital Marketing Forum, un eveniment organizat de Evensys, care a adus în faţa audienţei idei utile pentru promovarea companiilor şi brandurilor în mediul online, moment bun pentru a revizui ce s-a întâmplat anul trecut şi pentru a vedea care sunt previziunile pentru anul în curs.

Citeste mai mult...

Zelist Monitor lansează analiza "Sectorul financiar-bancar în social media"

TreeWorks prezintă analiza sectorului financiar-bancar din România, analiză realizată prin monitorizarea a peste 135.000 de surse online în perioada cuprinsă între 1 iulie 2011 şi 31 decembrie 2011.

Citeste mai mult...

Zelist a publicat astazi Barometrul blogosferei pentru luna iunie 2011, comparand-o cu perioada similara din 2010

Astfel, numarul posturilor publicate pe bloguri in luna iunie 2011 a scazut fata de cel inregistrat in luna mai 2011 cu 11.3%, de la 252.646 la 227.082 posturi. De asemenea, fata de luna iunie 2010, numarul posturilor publicate a scazut cu 3.48% de la un numar de 232.850.

Citeste mai mult...

Antreprenorii deceniului. Cum să vezi mai departe de pe umeri de giganți.

Antreprenoriatul pe timp de criză, drumul de la o simplă idee până la un business care să se susțină singur, încă mai pare o himeră pentru mulți. Deși în final, așa cum afirma Marta Ușurelu, redactor-șef la revista Biz, antreprenorii sunt cei care vor mișca această țară și industrie.

Citeste mai mult...

Social Networks Conference 2011: Fast Forward

Pe 7 iulie a avut loc Social Networks Conference, conferinţă de marketing şi social media, primul eveniment din ţară care îşi propune să ofere strategii şi tactici de marketing în cele mai utilizate reţele sociale în România. Iată şi câteva idei interesante colectate de la faţa locului:

Citeste mai mult...

Borsec în fruntea clasamentului Consumer Superbrands 2011-2012

Borsec se plasează pe primul loc în cadrul Programului Consumer Superbrands 2011-2012, în urma centralizării rezultatelor studiului efectuat de Superbrands România. Este pentru prima dată când în fruntea clasamentului se situează un brand românesc cu tradiţie îndelungată. Lista primelor 10 branduri desemnate Superbrands în România pentru anul 2011-2012 include: Borsec, adidas, Mercedes-Benz, Dr.Oetker, IKEA, Coca-Cola, Nike, BMW, Jack Daniel's şi Orbit.

Citeste mai mult...

Facebook îşi pierde popularitatea printre userii germani

mark-zuckerbergLiderul reţelelor sociale Facebook nu a evitat nici o gafă până în prezent pentru a-şi pierde popularitatea în rândul userilor germani. Scandalurile continue i-au zgâriat imaginea. Mai nou, funcţia de recunoaştere facială a stârnit un nou val de valori negative. După cum arată cercetătorii de piaţă de la YouGov, se prefigurează şi mai multe pierderi de imagine.

Citeste mai mult...

Românii mai mult laudă decât critică produsele pe care le folosesc

GfK România a derulat o cercetare de marketing pentru a studia opinia consumatorilor din România privind influenţa word of mouth.

Experienţa proprie cu un anumit produs sau marcă este principalul factor care generează word of mouth (WOM), indiferent dacă acesta este pozitiv sau negativ. Astfel, 57% dintre români îşi exprimă satisfacţia în urma utilizării unui produs sau serviciu în discuţiile cu ceilalţi, în vreme ce 42% îşi arată insatisfacţia.

Citeste mai mult...

Valoarea totală a pieţei locale de media a scăzut cu 9% în 2010 atingând un nivel sub cel din 2006, conform studiului MFB

„Scăderea pieţei media a început să se tempereze începând cu anul trecut, iar în 2011 ne aşteptăm la o reducere mult mai mică, de circa 3%. Cu toate că s-a vândut mai mult spaţiu publicitar, preţurile au continuat să scadă în 2010.  Toate canalele de comunicare au fost afectate şi au înregistrat venituri mai mici, mai puţin digitalul care, ca şi încasări, s-a situat anul trecut la acelaşi nivel cu printul”, spune Steve Dallas, Managing Director Initiative.

Citeste mai mult...

740 branduri îşi dispută supremaţia de Superbrand în preferinţele consumatorilor români

Superbrands România anunţă încheierea fazei de cercetare în cadrul programului pentru 2011/12. 740 branduri au fost incluse în cercetarea cu consumatorii. 215 dintre acestea sunt branduri româneşti reprezentând aproape o treime din totalul brandurilor intrate în cercetare.

Citeste mai mult...

Unul din 5 utilizatori de Internet pe mobil preferă conexiunea mobilă în locul celei fixe

„Trăim acum anii copilariei mobile marketingului în România. Trecerea de la copilărie la adolescenţă se poate face mai repede decât ne aşteptam. Dacă luăm în considerare numărul crescând de telefoane smartphone, ratele tot mai mari de utilizare a mobisite-urilor şi a aplicaţiilor mobile, putem afirma fără urmă de îndoială că oportunităţile pe care acest mediu le pune pe masa oamenilor de marketing sunt imense”, a declarat astăzi Steve Dallas, Managing Director Initiative, cu ocazia lansării studiului Unlocking the Power of Mobile.

Citeste mai mult...

WEBSTOCK 2011: Lucruri uitate şi reamintite din tolba online-ului

webstockAscultă. Online dar şi offline. Învaţă ca atunci când te adresezi publicului comunicarea să fie personalizată. În această direcţia a purtat discuţia Cabral Ibacka în calitatea de blogger, la Webstock, una dintre cele mai importante conferinţe dedicată social media din România. În primul rând trebuie să îţi cunoşti publicul, iar acest lucru se face prin strângerea informaţiilor şi atenţia acordată. Ne-am învăţat să nu mai ascultăm, valabil online dar şi offline şi avem tot mai multă nevoie să învăţăm unii de la ceilalţi în termeni de experienţă personală. Din perspectiva comunicării, grupurile vor fi din ce în ce mai mult undirecţionale, comunicarea adevărată se va face în grupuri mici, a concluzionat Cabral.

Citeste mai mult...

Lowe PR devine GolinHarris Bucureşti, primul birou din Europa de Est al agenţiei americane

golinharris-bucurestiAgenţia de relaţii publice Lowe PR, parte a grupului Lowe România, devine GolinHarris Bucureşti ca urmare a afilierii la reţeaua internaţională GolinHarris, parte a grupul de comunicare Interpublic. Ca urmare a strategiei GolinHarris de a-şi extinde operaţiunile în Europa, acesta este primul birou pe care compania americană îl deschide în Europa de Est. GolinHarris Bucureşti va fi coordonată regional de biroul din Londra al GolinHarris şi va fi condus de Hortensia Năstase, managing partner al agenţiei.

Citeste mai mult...

Cluj Brands Tour – ediţia I: bloggerii întâlnesc brandurile clujene în offline

clujbrandstourÎn era 2.0 a comunicării digitale, încă sunt puţine companii, chiar şi dintre cele mari, puternice, care să acorde credit noii lumi a marketingului şi a PR-ului în online.

Citeste mai mult...

Numarul utilizatorilor de Facebook in Romania ar putea depasi 5 mil. in 2011

Aproape un sfert dintre romani ar putea sa-si creeze cont pe Facebook pana la sfarsitul anului, spune Alex Visa, managing partner HyperActive.

Citeste mai mult...

43% dintre consumatori achiziţionează un brand numai după ce găsesc online informaţii relevante despre el

Studiul „Rethinking paid, earned and owned media: New rules for marketing performance”, realizat de Initiative pe baza discuţiilor cu consumatori din Australia, China, Germania, Spania, Columbia, Thailanda, Italia, UK şi SUA, face apel la o regândire a strategiilor marketerilor în funcţie de o nouă segmentare a canalelor de marketing: paid, earned şi owned media.

Citeste mai mult...

Parteneri

 Logo Vodafone       BT Logo Aliniat Central               logo oxygen site