10082020

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

Studiu comparativ despre efectele publicităţii şi cele ale relaţiilor publice

trustLucrul cu publicurile este într-o comparaţie directă de cele mai multe ori mai eficient decât publicitatea clasică - mai ales când este vorba de decizii importante de cumpărare cum ar fi în cazul maşinilor, cosmeticelor sau aparatelor electronice, cărora persoana interesată le acordă multă atenţie.

Citeste mai mult...

Consumatorii vizitează în continuare paginile web, în loc să folosească social media


pagini webLa nivel global, consumatorii continuă să pară mai dispuşi să viziteze paginile de web dedicate mărcilor de larg consum decât să devină fani pe Facebook  sau un „urmăritor” pe Twitter al bunurilor de larg consum, indiferent de categoria din care acestea fac parte, ne arată un studiu global realizat de Ipsos Marketing, „Bunuri de larg consum”.

Citeste mai mult...

Intel a cheltuit 1 milion USD pe activităţi de lobby în trimestrul 4 al anului 2009

Intel Corp. a cheltuit 1 milion USD pe activităţi de lobby în ultimele trei luni ale anului 2009, aproape dublu sumei pe care producătorul de procesoare a cheltuit-o în aceeaşi perioadă a anului precedent.

Citeste mai mult...

BP foloseşte social media pentru limitarea daunelor

bpDe curând am scris despre cum o pagină Facebook poate deveni o capcană pentru companii. Ceea ce se întâmplă pe pagină nu poate fi controlat aproape deloc, cum a trebuit să afle Nestlé după o campanie Greenpeace.

Citeste mai mult...

Facebook accelerează procesul de lobby în Washington D.C.

Facebook şi-a consolidat constant prezenţa şi profilul în Washington D.C. în decursul acestui an, cheltuind  41.390 USD pe activităţi de lobby în primul trimestru. Această sumă vine să completeze cei 207.878 USD cheltuiţi anul trecut – primul an în care Facebook a început să facă publice astfel de informaţii. Deşi aceste cifre sunt mici comparativ cu cei 4,3 milioane USD cheltuiţi de Google în 2009 pe activităţi de lobby, se aşteaptă o creştere semnificativă a acestora proporţional cu ambiţiile companiei.

Citeste mai mult...

Studiu privind importanţa evaluării in PR

trainingci_150x200Aproape 90% din respondenţii care au participat la un studiu recent ce a vizat practicienii din PR au apreciat evaluarea comunicării ca fiind „importantă” sau „foarte importantă”. Studiul denumit „Evaluarea comunicării” a fost realizat de nemţii de la “Barometru PR” în luna martie 2010.

Citeste mai mult...

Marile afaceri europene recunosc că fac lobby la Washington, dar nu şi la Bruxelles

transparentaMulte dintre marile corporaţii ale Europei evită să îşi înregistreze propriile activităţi de lobby la Bruxelles, chiar dacă recunosc amploarea operaţiunilor lor la Washington, unde înregistrarea specialiştilor în lobby este impusă prin lege, conform unui studiu recent.

Citeste mai mult...

Nestle anunţă un parteneriat cu un ONG pentru verificarea uleiului de palmier


kitkat-londonNestle a declarat că va colabora cu Forest Trust (http://www.theforesttrust.org/) în scopul revizuirii propriului lanţ de aprovizionare cu ulei de palmier pentru a se asigura că nu există nicio implicare în defrişările selvelor. Această mişcare vine ca răspuns la o campanie derulată de Greenpeace împotriva companiei.

Citeste mai mult...

Marketerii au în continuare opinii împărţite în privinţa Twitter

Marketerii din domeniul IT&C nu pot ajunge la un acord dacă Twitter este sau nu un instrument valoros de marketing sau pur şi simplu o toană, o nebunie narcisistă care nu îşi are locul în lumea profesioniştilor, conform unui nou studiu realizat de firma britanică de Tech PR Johnson King.

Citeste mai mult...

Social media -cea mai importantă sursă de divertisment

social_mediaPotrivit unui recent studiu Edelman, consumatorii consideră că reţelele sociale oferă o experienţă de mai mare valoare, comparativ cu celelalte forme de divertisment.. Studiul realizat sub titulatura „Încrederea în Industria Divertismentului” şi ajuns în prezent la cel de-al patrulea an, relevă şi faptul că Internetul, ca sursă de divertisment, este depăşit doar de televiziune.

Citeste mai mult...

Experiment Big Brother cu Facebook şi Twitter. Închişi în reţea

facebookCinci jurnalişti au comunicat timp de cinci zile numai prin facebook şi twitter cu lumea exterioară. Concluzia lor: reţelele sociale nu pot înlocui mediile tradiţionale. La o fermă în Périgord tocmai s-a încheiat un experiment neobişnuit tip Big-Brother. Cinci jurnalişti de limbă franceză din Franţa, Canada, Belgia şi Elveţia s-au închis timp de cinci zile cu intenţia de a se informa despre lumea exterioară numai cu ajutorul facebook şi twitter. Au vrut să experimenteze ce află despre lume în aceste condiţii. Experimentul s-a desfăşurat sub numele: "Închisi în reţea".

Citeste mai mult...

Comunicatorii interni privesc cu optimism viitorul profesiei, în ciuda recesiunii

cominterna60% dintre echipele de comunicare internă (CI) din companii şi-au păstrat structura sau chiar şi-au mărit personalul în timpul recesiunii, conform unui raport al VMA Selection, o companie specializată în consultanţă şi recrutarea de personal specializat pentru marile companii.

Citeste mai mult...

Un judecător italian i-a găsit vinovaţi pe directorii Google pentru conţinut

Într-un verdict care poate avea implicaţii globale asupra libertăţii Internet-ului, trei directori ai Google au fost condamnaţi recent de încălcarea legilor italiene privind intimitatea, primul caz în care directorii unei companii sunt responsabili penal pentru conţinutul postat în propriile sisteme, reportează The New York Times. Procurorii italieni au declarat că Google a acţionat prea lent în îndepărtarea unui material video văzut de foarte multă lume cu un grup de adolescenţi care hărţuiau un băiat autist. Decizia a sugerat faptul că Google nu este doar un simplu instrument pentru utilizatorii acestuia, aşa cum a argumentat compania, şi că gigantul motor de căutare şi publicitate poate fi reglementat ca orice alt mijloc de comunicare care furnizează conţinut.

Citeste mai mult...

Cele mai puternice branduri din România

Coca-Cola deţine prima poziţie în topul celor mai puternice branduri din România, potrivit rezultatelor Brand Community Power Model, studiul derulat de B&P Brandivia şi GfK România. A doua marcă din clasament este Milka, urmată de Jacobs Kronung. Poziţiile a patra şi a cincea sunt ocupate de Orange, respectiv Ariel.

Citeste mai mult...

Un studiu recent a relevat că nu există o corelaţie între modul în care consumatorii percep performanţa corporaţiilor în problemele de mediu şi datele ce pot fi verificate

Studiul a fost realizat de revista New Scientist, pe baza datelor deţinute de furnizorul de servicii de cercetare ESG, Trucost, şi a constatat că firmele pe care consumatorii le percept ca fiind „verzi” sunt de obicei în urmă la capitolul „transparenţă în problemele de mediu”.

Citeste mai mult...

Nestle în furtuna de foc a social media

kitkat-londonCeea ce a început ca o luptă de PR cu Greenpeace, a ajuns să se transforme într-o catastrofă social media pentru producătorul de alimente Nestle. Neîndemânatica sa reacţie la criticile care i-au fost adresate online poate fi descrisă drept coşmar.

Citeste mai mult...

Parteneri

 Logo Vodafone       BT Logo Aliniat Central               logo oxygen site