19042024

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari Consumatorii americani sunt interesaţi de produsele eco-friendly

Consumatorii americani sunt interesaţi de produsele eco-friendly

Pin It
Conform unui studiu efectuat de BBMG, intitulat "Conscious Consumer Report - Redefining Value in a New Economy (2009)", consumatorii americani sunt în continuare interesaţi de produsele şi serviciile eco-friendly, în ciuda stării economice dificile. După cum declară Raphael Bemporad, co-fondator BBMG, "Brandurile care oferă sănătate şi siguranţă la un preţ accesibil vor fi cel mai bine poziţionate pentru a supravieţui recesiunii şi a prospera pe termen lung."

Astfel, pentru consumatorii americani mâncarea sănătoasă reprezintă o prioritate, achiziţionând produse care sunt "bune pentru sănătate" (55% dintre respondenţi au considerat acest lucru ca fiind foarte important), "fără hormoni sau pesticide" (40%), "conţin numai ingrediente naturale" (31%), "nemodificate genetic (30%)" şi "organice conform standardelor USDA" (22%).

Mai mult decât atât, oamenii sunt interesaţi şi de ceea ce folosesc pentru corpul lor: peste 43% dintre respondenţi verifică lista de ingrediente a produselor de îngrijire înainte de a le achiziţiona (18% - de fiecare dată, 25% - de cele mai multe ori), demonstrând astfel interesul pentru ingredientele eco-friendly şi atenţia faţă de cele potenţial dăunătoare. De asemenea, 40% dintre consumatori cumpără de obicei produse de curăţare eco-friendly (12% - de fiecare dată, 28% - de cele mai multe ori).

Din punctul de vedere al atitudinii şi comportamentului, studiul a identificat patru tipuri de consumatori:
•    „the Enlighteneds” (10% dintre consumatori) – sunt influenţaţi de valori şi sunt interesaţi de companiile care le împărtăşesc ţelurile sociale;
•    „the Aspirationals” (20%) – menţin un echilibru între idealurile personale şi comoditate, adesea oscilând între probleme sociale, disponibilitate şi preţ;
•    „the Practicals” (30%) – sunt interesaţi de propriul confort şi achiziţionează produsele bazându-se pe preţ, calitate şi eficienţă energetică;
•    „the Indifferents” (40%) – sunt cel mai puţin interesaţi de problemele sociale, punând accentul pe preţ, calitate, comoditate şi produse fabricate în Statele Unite.

Studiul BBMG privind atitudinile şi valorile consumatorilor combină rezultatele unui sondaj naţional efectuat între 26 octombrie şi 6 noiembrie 2008, aplicat unui număr de 2.000 de adulţi din Statele Unite, cu datele unei cercetări etnografice realizată la nivelul a două pieţe americane în ianuarie 2009 şi februarie 2009. Mai multe informaţii sunt disponibile la http://www.bbmg.com/index_news.html
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP