24042024

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari Pay per Click pierde în defavoarea SEO

Pay per Click pierde în defavoarea SEO

Pin It
Deşi platforma de advertising „Pay per Click” dezvoltată de Google, Adwords, a părut să reziste bine în această perioadă economică dificilă, se pare că există o tendinţă din ce în ce mai puternică de a folosi metodele bazate pe „organic search marketing”. Cu toate acestea, este încă prematură prezicerea scăderii numărului afacerilor care utilizează „pay per click” pentru a obţine poziţii bune în motoarele de căutare, dar industria SEO (search engine optimization) se maturizează, devenind o alternativă nu numai faţă de „pay per click”, ci şi în raport cu alte forme de marketing.

Andy Maclean, MD al Open Eye Marketing, agenţia de advertising a Google, explică: „Nu cred că „pay per click” întâmpină probleme, din contră, din experienţa noastră am ajuns la concluzia că multe organizaţii renunţă la metodele tradiţionale de advertising prin print-uri sau reclame radio în favoarea marketingului online, atât „pay per click”, cât şi „organic search marketing” deopotrivă.” 

Google Trends, instrumentul dezvoltat de Google pentru analiza cuvintelor cheie din mediul online, indică faptul că, începând de acum cinci ani, căutările cuvântului  „SEO” sunt din ce în ce mai numeroase, în timp ce numărul căutărilor pentru „pay per click” şi „Google Adwords” se menţin la acelaşi nivel sau au o creştere lentă.

Un procent semnificativ din firmele din Marea Britanie utilizează Google Adwords ca un instrument foarte eficient pentru creşterea vânzărilor, iar cu noua tendinţă de a utiliza noi metode de marketing online, vânzările vor creşte cu siguranţă.

Mai multe detalii la
http://www.clickpress.com/releases/Detailed/146570005cp.shtml
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP