Pay per Click pierde în defavoarea SEO
- 12 August 2009 |
- Asina Tudor
Andy Maclean, MD al Open Eye Marketing, agenţia de advertising a Google, explică: „Nu cred că „pay per click” întâmpină probleme, din contră, din experienţa noastră am ajuns la concluzia că multe organizaţii renunţă la metodele tradiţionale de advertising prin print-uri sau reclame radio în favoarea marketingului online, atât „pay per click”, cât şi „organic search marketing” deopotrivă.”
Google Trends, instrumentul dezvoltat de Google pentru analiza cuvintelor cheie din mediul online, indică faptul că, începând de acum cinci ani, căutările cuvântului „SEO” sunt din ce în ce mai numeroase, în timp ce numărul căutărilor pentru „pay per click” şi „Google Adwords” se menţin la acelaşi nivel sau au o creştere lentă.
Un procent semnificativ din firmele din Marea Britanie utilizează Google Adwords ca un instrument foarte eficient pentru creşterea vânzărilor, iar cu noua tendinţă de a utiliza noi metode de marketing online, vânzările vor creşte cu siguranţă.
Mai multe detalii la
http://www.clickpress.com/releases/Detailed/146570005cp.shtml