08082020

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari Reţelele sociale pot ajuta la răspândirea mail-urilor

Reţelele sociale pot ajuta la răspândirea mail-urilor

Pin It

Reţelele sociale sunt deja ceva mai mult decât un fenomen interesant. Cercetările făcute până acum relevă faptul că 33% dintre utilizatorii online vizitează aceste site-uri cel puţin o dată pe lună, iar 40% dintre indivizii care citesc sau trimit mail-uri se folosesc de site-urile sociale pentru a găsi informaţii şi recomandări despre diverse produse. Prin urmare, marketerii care utilizează e-mail-urile ca metodă de promovare iau în considerare posibilitatea de a se folosi şi de media sociale.

Astfel, Silverpop, o firmă specializată în email marketing, a întreprins un studiu pentru a evalua legătura dintre reţelele sociale şi mail-uri, numit „Emails Gone Viral: Measuring 'Share-to-Social' Performance - A Silverpop Benchmark Study”.

 

Studiul relevă o serie de rezultate interesante:

-    Deşi este încă o practică nouă, sharing-ul prin intermediul site-urilor sociale obţine rate de click-through de câteva ori mai mari decât aplicaţia „trimite unui prieten”: 0,5% în cazul social sharing comparativ cu câteva zecimi din 1% în cazul „trimite unui prieten”.
-    Mail-urile trimise mai departe prin intermediul reţelelor sociale au determinat o creştere cu 24,3% a numărului persoanelor la care a ajuns informaţia (estimarea a fost făcută pe baza mail-urilor originale).
-    La fel ca şi mail-urile din inbox, majoritatea mail-urilor trimise prin reţelele sociale au fost deschise în zilele următoare postării lor pe un site social. În medie, ultimul click pe un mail trimis printr-o reţea socială are loc la şapte zile după ce a fost trimis, dar activitatea variază între 1-44 de zile.
-    Sharing-ul mail-urilor nu pare să fi fost influenţat de creativitate; cele mai multe mail-uri trimise mai departe aveau un nume al unui brand sau al unui produs inclus în descrierea subiectului, nu neapărat o ofertă.
-    Chiar dacă cel mai adesea, în mail-uri au fost incluse link-uri către Facebook, MzSpace şi Twitter, site-urile Bebo, Delicious şi LinkedIn au avut rate mai mari de click through în cadrul reţelelor.

Mai multe detalii la:
http://news.prnewswire.com/DisplayReleaseContent.aspx?ACCT=104&STORY=/www/story/09-16-2009/0005094901&EDATE=

Pin It

Parteneri

 Logo Vodafone       BT Logo Aliniat Central               logo oxygen site