29032024

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari Au consumatorii încredere în marca de calitate?

Au consumatorii încredere în marca de calitate?

Pin It
În prezent, există peste 400 de mărci ale calităţii, certificate care să confirme calitatea produselor şi anumite trăsături care să indice grija companiilor faţă de preocupările consumatorilor lor – de la produse organice sau reciclabile, până la mărci care să indice produsele ecologice. Dar cât de eficiente sunt de fapt aceste mărci ale calităţii în creşterea brand awareness şi în stimularea achiziţiei propriu-zise?

Ca parte a unui studiu anual privind responsabilitatea consumatorilor, BBMG a testat 13 certificări într-un sondaj cu 2 000 de respondenţi.

Deloc surprinzător, majoritatea cosumatorilor americani nu au recunoscut toate cele 13 etichete testate, cu excepţia etichetei „Recyclable” (recunoscută de 89% dintre respondenţi), a „Energy Star” (recunoscută de 87%) şi a „USDA Organic” (recunoscută de 62% dintre respondenţi). Toate trei sunt sponsorizate de agenţii federale. Următoarea marcă de calitate cunoscută se află la 17 puncte în spate – „Smart Choice” (45%). Consumatorii recunosc cel mai puţin certificatele sponsorizate de ONG-uri şi organizaţii non-profit, precum „LEED” sau „Green Building Certified” (recunoscute de 12% dintre respondenţi) şi „Forest Stewardship Council (FSC) Certified” (doar 6%).

În ceea ce priveşte impactul asupra deciziei de cumpărare, doar două mărci de calitate sunt căutate frecvent de consumatori – „Energy Star” (căutată „întotdeauna” de 31% dintre respondenţi) şi „Recyclable” (căutată „întotdeauna” de 20% dintre respondenţi). Următoarele două sunt „USDA Organic” (8% „întotdeauna”) şi „Smart Choice” (7% „întotdeauna”), ambele fiind certificate specifice industriei alimentare. Restul mărcilor de calitate nu au impact asupra deciziei de achiziţie.

Mai multe detalii la: http://www.csrwire.com/press/press_release/27704-Can-Trustmarks-Be-Trusted-BBMG-Report-Finds-That-Very-Few-Green-Certifications-Having-an-Impact-
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP