09082020

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari Consumatorii utilizează telefoanele mobile pentru diverse activităţi atunci când sunt la cumpărături

Consumatorii utilizează telefoanele mobile pentru diverse activităţi atunci când sunt la cumpărături

Pin It
shoppingConform unui studiu anual global care analizează comportamentul de achiziţie al cumpărătorilor în perioada de sărbători, peste jumătate dintre consumatorii din 11 ţări şi-au folosit telefoanele mobile pentru diverse activităţi legate de cumpărături atunci când se aflau în magazin. Printre acestea s-au numărat compararea preţurilor şi a produselor, solicitarea opiniilor prietenilor, aflarea de informaţii privind produsele, obţinerea de cupoane.
Acest lucru sugerează în mod clar că retailerii trebuie să adopte strategii care vizează direct noul „consumator mobil”. Sondajul a fost realizat de Motorola Enterprise Mobility Solutions.
Conform studiului, utilizarea şi impactul tehnologiilor de mobile shopping au atins punctul culminant în sezonul cumpărăturilor de sărbători din 2009. Sondajul a indicat că 64% dintre membrii Generaţiei Y (persoane cu vârsta cuprinsă între 18 şi 34 de ani) şi-au folosit telefonul mobil pentru activităţi de mobile shopping atunci când se aflau în magazine, făcând cumpărături de sărbători. Atât retailerii, cât şi instituţiile de servicii financiare sau advertiserii profită de platformele mobile pentru a atrage aceste grupuri de consumatori.

Mai mult decât atât, toate segmentele de vârstă şi-au manifestat interesul în noile tehnologii dezvoltate de retaileri, demonstrând nevoia din ce în ce mai mare a publicurilor de a beneficia de informaţie în timp real pentru a lua deciziile de cumpărare. De fapt, atunci când magazinele au fost echipate cu tehnologii mobile, precum radiouri pe două canale sau computere mobile, cumpărătorii intervievaţi au raportat o experienţă mai bună datorită utilizării acestor dispozitive (59%, respectiv 56%).

Frank Riso, Senior Director of Retail Solutions în cadrul Motorola Enterprise Mobility Solutions, observă: „Cu aproape 7 din 10 respondenţi declarând că au bugete sărace sau în scădere pentru cumpărături, retailerii se văd nevoiţi să le ofere mai multe posibilităţi. Utilizând tehnologiile mobile, consumatorii au mai multă putere de decizie, sunt mai bine informaţi şi dezvoltă un spirit critic mult mai ascuţit. Retailerii trebuie să implementeze strategii prin care să le ofere direct cumpărătorilor lor informaţii despre produse, detalii privind disponibilitatea în stoc, reduceri şi cupoane.”

În 2009, mai mulţi consumatori au căutat reduceri şi cupoane. De altfel, 39% dintre ei erau dispuşi să renunţe la produsele achiziţionate dacă nu existau astfel de beneficii. Cumpărătorii preocupaţi de preţ s-au aşteptat la mai mult ajutor din partea retailerilor în ceea ce priveşte preţul şi promoţiile, şi numai jumătate dintre ei au fost mulţumiţi de disponibilitatea cupoanelor şi a reducerilor.

Consumatorii din America de Nord au lăsat în medie 109 dolari necheltuiţi în sezonul acesta de sărbători, din cauza stocurilor limitate ale magazinelor, indisponbilitatea cupoanelor şi a reducerilor şi a unui customer service inconsistent. Aproape 40% dintre consumatorii intervievaţi au abandonat cu totul achiziţia – o creştere semnificativă comparativ cu 2008, când doar 20% au declarat că nu au cumpărat deloc produsul. Dacă cupoanele sau reducerile ar fi fost disponibile la timp, s-ar fi putut recupera din aceste achiziţii – 54% dintre electronicele şi electrocasnicele abandonate, 46% din achiţiziile făcute în magazinele de haine şi 42% din achiziţiile făcute în magazinele care vând părţi auto.

Studiul „2009 Retail Holiday Season Shopper” a fost realizat în perioada 25 noiembrie – 20 decembrie 2009, pe un eşantion de 4.534 de persoane cu vârsta cuprinsă între 18 şi 65 de ani. Ţările participante la acest sondaj au fost: SUA (2082 de răspunsuri), Canada (216 răspunsuri), Marea Britanie (413), Franţa (222), Germania (217), Italia (227), Spania (220), Brazilia (220), Mexic (277), China (220), India (220).

Mai multe detalii la: http://www.prnewswire.com/news-releases/more-than-half-of-consumers-utilize-mobile-phones-for-in-store-holiday-shopping-activities-according-to-motorola-global-survey-81128122.html
Pin It

Parteneri

 Logo Vodafone       BT Logo Aliniat Central               logo oxygen site