09082020

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari Germanii au încredere mai mare în produse decât în companiile care le produc

Germanii au încredere mai mare în produse decât în companiile care le produc

Pin It
Societatea Germană a Agenţiilor de Relaţii Publice GPRA a prezentat recent a doua ediţie a indexului de încredere care permite o imagine a încrederii germanilor în companii şi instituţii.
Faţă de prima ediţie a indexului, toate cele opt branşe care au făcut obiectul chestionarului au putut să-şi îmbunătăţească valorile. În vârf se află, în ciuda ultimelor scandaluri, sectorul  alimentar. Un câştig de încredere evident a înregistrat şi branşa automobilelor, care avansează de pe locul 3 pe 2 - astfel producătorii de automobile şi furnizorii acestora fac schimb de locuri cu domeniul IT. Acest plus rezultă mai ales din punctele câştigate la categoria "calitatea produselor".

Uwe A. Kohrs, membru al prezidiului GPRA, subliniază: "Încrederea totală se îmbunătăţeşte, însă aceasta se explică mai ales prin revenirea încrederii faţă de produse şi nu printr-un câştig general de încredere al companiilor din respectivele branşe."

Codaş clar al indexului de încredere GPRA este domeniul financiar încă foarte încercat de criză, în care numai fiecare al patrulea german are încredere.

"Devine evident că oamenii nu au trecut încă peste criza financiară, domeniul financiar nefiind capabil să convingă opinia publică de competenţa şi calitatea produselor sale", conform declaraţiilor Klaus-Peter Schöppner, director general al TNS Emnid.


Dr. Alexander Güttler, Preşedintele GPRA, înţelege rezultatele ca pe o provocare pentru branşa comunicatorilor: "Al doilea index de încredere GPRA arată în mod clar că firmele au în continuare mari probleme în a transmite soft-skills-urile lor în mod credibil". Güttler subliniază în continuare rolul foarte important al relaţiilor publice în stabilirea şi menţinerea unor relaţii de încredere: "GPRA vede în comunicarea credibilă şi transparentă una din provocările centrale pentru companii - pentru că numai aşa se poate construi pe termen lung încredere în rândurile populaţiei."

Rezultatele detaliate şi alte informaţii despre indexul de încredere GPRA 2/2010 găsiţi aici
Pin It

Parteneri

 Logo Vodafone       BT Logo Aliniat Central               logo oxygen site