09082020

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari Marketerii au în continuare opinii împărţite în privinţa Twitter

Marketerii au în continuare opinii împărţite în privinţa Twitter

Pin It
Marketerii din domeniul IT&C nu pot ajunge la un acord dacă Twitter este sau nu un instrument valoros de marketing sau pur şi simplu o toană, o nebunie narcisistă care nu îşi are locul în lumea profesioniştilor, conform unui nou studiu realizat de firma britanică de Tech PR Johnson King.
Studiul care a inclus 100 de profesionişti ai marketingului din domeniul tehnologiilor business-to-business a fost realizat cu scopul de a evidenţia modul de utilizare al reţelei sociale în rândul marketerilor şi modul în care acesta este reglementat de către corporaţii. Principalele constatări ale studiului includ:

•    37,8% din respondenţi nu consideră Twitter un instrument valoros de marketing
•    25,8% din respondenţi consideră Twitter drept un instrument personal de care companiile ar trebuie să se ferească
•    44,4% folosesc Twitter pentru a monitoriza ce se spune despre brandul lor, în timp ce 43% îl folosesc pentru a comunica mai bine noutăţi despre companie
•    57,3% dintre profesioniştii de marketing care folosesc Twitter nu au o politică a companiei care să reglementeze utilizarea acestuia
•    Iar 46,6% cred că Twitter va deveni o parte importantă a strategiilor de comunicare în viitor, în timp ce 23,9% cred că acesta va dispărea pe măsură ce companiile vor satura utilizarea lui ca platformă de marketing.

Studiul arată atitudini puternic polarizate faţă de Twitter, unii dintre profesioniştii de marketing din domeniile tehnologiei lăudându-i virtuţile în ceea ce priveşte monitorizarea tendinţelor şi conectarea cu consumatorii, în timp ce alţii insistă că este doar un capriciu care va dispărea în secunda în care va apărea ceva nou.

"Când vine vorba de Twitter, se pare că oamenii fie îl adoră, fie îl urăsc," spune Laura Mead, account director la Johnson King. "Aceste reacţii combinate pot fi rezultatul unei puerilităţi relative a instrumentului, unii nedescoperindu-i încă relevanţa pentru organizaţiile specifice din care fac parte."

Ca parte a cercetării, respondenţii au fost rugaţi să emită păreri privind atitudinile lor faţă de utilizarea Twitter. Răspunsurile au variat de la foarte negative —"Twitter este probabil cel mai narcisist instrument creat vreodată, dar sunt convins că cineva va veni cu o tehnologie şi mai egocentristă foarte curând"- la susţinere cu surle şi trâmbiţe: "Am fost impresionat de efectul Twitter. L-am folosit doar scurtă vreme, dar efectul a fost extraordinar şi am fost norocoşi să avem un feedback în mare măsură pozitiv după lansarea produsului. Dacă veştile ar fi fost proaste, probabil că şi atitudinea mea ar fi fost diferită."


Sursa Raport Holmes
Pin It

Parteneri

 Logo Vodafone       BT Logo Aliniat Central               logo oxygen site